Cynnie: wat goed dat je toch zo veel bent afgevallen, de andere kilo's gaat je ook zeker lukken hoor! Jullie wens gaat zeker uitkomen! Je hebt nu zeker medicijnen om je schildklier sneller te laten werken? Alleen maar mooi meegenomen, want vaak gaat ie eerst te snel waardoor je dus sneller afvalt. Omdat het altijd zoeken is naar de juiste dosis medicijnen wat bij je lichaam pas. Heb je de ziekte van Graves?
@ Humbley, zal voortaan op maandag de resultaten voor de lijst doorgeven. Vandaag, kon het niet nalaten om te wegen, alweer minder kg te zien op de weegschaal. Het lijkt wel of hij betoverd is.
Ben nu eigen gemaakte eiersalade aan het maken. Gisteren had ik te weinig calorieen dus vandaag probeer ik er wat meer van te maken. O: 2 BH met pindakaas en beker koffie T: 2 mandarijnen en een glas water L: 2 geroosterde BH met eiersalade (incl tomaat). Vanavond ga ik een maaltijd salade maken.
@burning; slim idee! ik ga zow even inkopen doen want mij kcal zakt oowk naar beneden en dat moeten we niet hebben Hopelijk word je eiersalade lekker! ( zelf lust ik het niet ) Zow L.iam ligt inmiddels weer te pitten sinds een uur dus,, lunch was vandaag weer lekker zoals gewoonlijk en straks een sinaasappel met yoghurt denk ik Liefsz 8)
Ik slik het medicijn Thyrax die moet indd me schilklier sneller laten werken dan hij eerst deed mijn schildklier werkte 3 keer langzamer dan bij een normaal persoon. Hij heeft het geen ziekte genoemd dus ik weet niet of het de ziekte van Graves is? Verder was het echt klote bij het EMC te horen dat ze je niet verder kunnen helpen omdat je te zwaar bent....vooral omdat er nooit eerder bij een ander ziekenhuis iets over gezegd is! Maar de moed heb ik weer opgepakt door gewoon aan mezelf te werken en jah dat lukt aardig!! Ik hoop dat onze wens dit jaar uitkomt!!
@ Cynnie: Komt allemaal goed hoor! Er gewoon lekker voor gaan, en voor je het weet zijn die 10 kilo eraf! Vandaag gegeten Ochtend - Special K pure chocolade met halfvolle melk - kop koffie met hv melk en zoetje Tussendoor - 0.5 liter water tijdens het sporten. Middag 1 bruin bolletje met ham 1 knackebrood met 20 + smeerkaas. 1 glas halfvolle melk Tussendoor 2 cracottes zonder wat (nog niet gehad, maar dat neem ik rond 3 uur ) Avond: Andijviestampot, neem geen vlees denk ik vandaag. Misschien een stukje Pangafilet. - Thee + zoetje - Cola light.
Cynnie.. het gaat je lukken meid! Weer 3 pagina's moeten bijlezen.. Jullie gaan te snel meiden!! Humbley.. ik maak voor mezelf een bordje met macaroni.. En weeg alles af.. Vind het te lekker om niet te eten! Zie weer goede resultaten voorbij komen.. en dingen als knoflookbroodjes en geglazuurde cake * kwijl* Mijn dagje tot nu toe: O: 2 boterhammen, 1 met smeerkaas 20+ en 1 licht besmeerd met pindakaas, daarbij een glaasje optimel. Tussendoor 2 keer koffie met niets ( visite ) Lunch.. 2 bruine bollletjes met filet en een glas karnemelk en een appeltje. Ga zo maar eens beginnen aan 2 flesjes water want anders drink ik niet genoeg..Daarbij neem ik een sinasappel. Vanavond eet ik macaronie met een totaal van 453 callorieen..
@maddie; mooi dagje @mamavesmee; haha dat is oowk nog een mogelijkheid,, misschien dat ik dat een keer doe,, moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet echt mis O; - 200 gr magere yoghurt met 50 gr kellog's natures pleasers - 1 banaan - 1 glas halfvolle melk T; - 2 mandarijntjes - 2 glazen water L; - 1 bruine boterham met halvajam en 30+ kaas - 1 bruine boterham met sandwich spread - 1 glas water T; - 1 sinaasappel - 1 vitalinea fruityoghurt - 3 glazen water A; - 200 gr spinazie creme - 130 gr gekookte aardappelen - 70 gr worst - 1 sauslepel jus Goed dagje vind ik zow Vanaaf nog een uur sporten ( gisteren ging niet door ) Liefsz 8) Owhjah met L.iam gaat het goed,, hij heeft er weinig last van,,
Humbley.. FIjn dat Liam verder nergens last van lijkt te houden.. Hier ook eens gebeurd.. Je voelt je erg schuldig , maar het gebeurd zo snel .. je bent niet perfect he? Bijna dan!
jah ben ik oowk super blij meej het kan iedereen gebeuren en als het gebeurd voel je je zow schuldig nu gelukkig iets minder want jah ik kon er oowk niks aan doen,, het ging veel te snel idd,, haha en neej ben niet perfect en zal oowk nooit perfect worden Liefsz 8)
Vervelend Humbly89 gelukkig is het goed afgelopen! Mijn weegschaal is nog steeds niet bezorgd :x Vandaag nog maar 900c op maar we gaan zo lekker chinezen hopelijk kan ik vanavond mijn gewicht doorgeven. Suc6 iedereen het gaat echt super goed!!!
@zustertje; eet ze vanaaf!! hier net het eten op heerlijk,, L.iam ligt weer op bed heerlijk Liefsz 8)
Zustertje.. ik wil niet vervelend doen hoor.. Maar 900 c al op dan nog avond eten? En met chinezen zit je gauw op de 1000 callorieen door de sausjes en bami/rijst.. Hopenlijk is je weegschaal snel bezorgt!
Weegschaal is binnen..... Maar er moeten batterijen in die ik niet heb haha misschien kan ik er vanavond nog even om bij appie
@zustertje; goed zow haha geen batterijen geweldig,, moet je wel even halen he En mamavesmee heeft idd gelijk,, het telt wel aan