Ik kan ook een paar gerechten maken, maar idd het kost vaak wel wat tijd.. Vooral ff gele dahl maken dat kost uren!!
mijn man had me verrast met een etentje, we zijn lekker tapas wezen eten. de dag erna zijn we een dag wezen shoppen in amsterdam, was echt heel leuk!
Zow, bijgelezen! Wat een reacties zeg!!! @Humbly: Sjips dat is even flink schrikken zeg!! Lees dat je een wekadvies hebt gekregen. Dat is vrij standaard toch, als je je hoofd flink hebt gestoten (lichte hersenschudding?) Succes in ieder geval met je gebroken nacht zometeen... @Patriesja: Autsj, dat was zeker brullen? @MamavanEsmee: speklapjes, brrrr... als er 1 ding is waar ik echt niet van houd (en vriendlief dus wel) dan is dat het! @Daan: Hoi! Ook al lekker afgevallen sinds de kerst!! @HopeandFaith: waar komt die spierpijn vandaan? Griepje onder de leden misschien? Hoop dat de spierpijn morgen in ieder geval weg is!! Is inderdaad wel wat weinig wat je overdag eet. Misschien kan je overdag een stevigere lunch nemen (je verbrandt overdag ook meer) en 's avonds wat minder eten (omdat die kcal juist blijven plakken!) @Zonstraal: Fijn dat je al zo snel langs kan komen. Ben benieuwd! Zelf probeer ik gewoon gezond te eten, maar door het stoppen met roken is dat niet echt gemakkelijk, zie hieronder voor mn snaaibuien. Echt verschrikkelijk nog! @Lasagna discussie: Het beste kan je gewoon alle ingredienten apart invoeren, of op de verpakking kijken hoeveel kcal erin zit (of hoort te zitten) en je extra ingredienten (ik gooi er altijd groente doorheen en extra kaas erop) reken je apart er nog bij. @Emma: hoeveel is veel voor je gevoel, en hoe weinig volgens de checker? Voor mijn gevoel heb ik gigantisch veel op, maar als ik naar het aantal kcal kijk valt het eigenlijk nog reuze mee voor 2x de mist in gaan vandaag... @Zustertje: 20kcal per bord lijkt me erg weinig, vooral als er vermicelli en balletjes in zitten. Die twee moet je er denk ik nog bij rekenen. Vind het altijd gokwerk wat dat betreft... === Hieronder mijn (hopeloze) dag! 9:00 snaaibui (zin in een peuk dus ik pak chocola) 1 twix icecream 143 1 mars icecream 143 10:00 Ontbijt 1 volkoren beschuitje kaas (35 + 82 1 volkoren beschuitje jam (35 + 24) 1 pakje sap 113 12:00 tussendoor 100 gr makreelfilet in tomatensaus 161 1 flesje fruit 2day 94 13:00 lunch 20gr sucadelap 26 4.18 0.00 1.02 0.00 300gr boerenkool met jus 465 18:00-22:00 5 koppen thee 0 23:00 avondeten? of zoiets... of weer vervanging voor die peuk 45gr. melkchocolade 234 Totaal kcal: 1546 Verhouding: 14% eiwit, 46% koolh, 39% vet Goede verhouding Eiwit: 10-25% (25% is maximaal) Koolhydraten: minimaal 40% Vet: 20-35% (35% is maximaal) Kortom, morgen een eitje koken en minder chocolade vreten! Ow wat erg zeg... ligt er hier nog 45gr chocola naast me, de andere helft van het blok. vrees dat die er ook aan moet geloven. Heb al sinds zaterdag een pakje sigaretten in mn jaszak maar ik blijf verdorie vanaf!! heb niet voor niets al 11 dagen moeite gedaan om eraf te blijven... Fijne avond allemaal, enne, sorry voor dat lange bericht
Goedemorgen allemaal. Het is mij nog niet eerder gelukt om op een dag de eerste te zijn om een bericht te posten. Alles met lijnen gaat hier goed. Hoewel ik vanavond wel van Sonja menu afwijk. Er staat prei op programma en daar heb ik niet zo'n zin in. Vond het vorige week ook niet lekker, maar ik zou het normaal wel opeten als ik niet nog ingedrienten overhad van de koolsalade van afgelopen zondag en die nu toch echt op moeten. Vind het ook zonde om dat zomaar weg te doen. Vandaar dat ik mijn avondmaaltijd vervang. Gewicht op weegschaal vanmorgen 72,7 kg, dat gaat dus prima. Van hongergevoelens nog nauwelijks last gehad. Fijne (lijn)dag allemaal.
Moppie.. tot nu toe gaat het stoppen met roken en het lijnen je goed af zeg! Inez.. Je kunt het avond eten rustig vervangen door iets anders.. Sommige dingen van Sonja luste ik echt niet.. *** Vanmorgen ontbeten met een flesje water en 2 boterhammen, 1 met smeerkaas 20+ en 1 boterham met salami light.. Ga nu eerst de bovenverdieping schoonmaken en daarna mijn appeltje eten..
Zit een beetje in een dipje hier Gisteren een moeilijk dagje gehad , en vanmorgen woog ik nog steeds hetzelfde als 4 dagen geleden , er gaat ineens nog geen grammetje meer vanaf En dat terwijl ik nog geen snoepje of chipje aan heb geraakt , heb me prima aan het dieeten gehouden en aan de calorieen ...
@Nicole....dat heb ik ook wel eens en dan opeens een dag (of 2 dagen later) is er toch weer een pond af. Heb niet zoveel te melden eigenlijk...had gister wel heel even moeilijk,omdat ik toch ongesteld dreig te worden en er echt zo van overtuigd was zwanger te zijn.Daar voelde ik me zo naar onder,dat ik wel opeens trek kreeg in lekkere dingen.Maar ik heb braaf driftig op kommerkommer zitten kauwen.
@MamavanEsmee: het lijnen is echt hopeloos hier hoor! Ik begin de dag steeds met ijsjes en sluit af met iets te snacken of chocola. Niet goed gewoon. Vanmorgen ook weer met een twix begonnen (gelukkig geen mars erbij haha) en toen maar een grote mok thee. Toch daalt mn lijntje enorm. Ik snap er niks van waarom ik zo veel afval. za 1400, zo 1600, ma 1700, di 1600 kcal. Dat zal het wel zijn. Ik ga nu nog een mok thee maken en beginnen met het koken voor de lunch...
hey meiden hier een MEGA dip niet gesnoept maar vanmorgen was ik dus een halve kilo aangekomen.... en dat met zoooo mijn best doen dat is hier nu altijd he ! en toen ging in voor carnavalskleding nou .. ik loop hier gewoon te janken bah bah bah is dat alleen voor slanke mensen ofzo .. leuke dingen paste echt NIET nou lekker dan hoor !! vraag me ff af waar ik het nu voor doe ik weet het ... volhouden .... maar zou nu echt ff willen VRETEN
Ben je niet ongi? Of misschien veel zout gegeten? Je zult zien, het einde van de week is er toch wat af! EN alle kleine beetjes helpen!!
Ben wel ongi , maar dat loopt nu op zn einde zo´n beetje ... maar hier gaat het bij mij altijd fout , als ik geen resultaat zie gooi ik het bijltje erbij neer maar ik ga nu gewoon volhouden
Oef.. dipjes dag vandaag.. Kom op meiden.. met dat gevreet bereik je juist wat je niet wilt! Zit nu samen aan 2 pistoletjes filet american en een glas optimel.. Meestal eet ik als Esmee op bed ligt maar had echt trek.. Komt door het schoonmaken denk ik..
ik heb ook lekker twee pistolet en twijfel wat ik er op ga doen tim ligt nu net op bed dus ik ga echt ff op mijn gemakje eten