@moppie hoe gaat het vandaag met de chocolade? @inez hier vanavond ook wat anders als het sonja bakker menu. mijn man wou graag pasta en ik moet werken dus eet op het werk een vispotje met een stukje turks brood. @nicole wat vervelend van je dip, toch doorzetten wie weet gaat er volgende week wel weer wat gewicht af! @susanne wat vervelend dat je menstruatie er toch aan komt.
@mama rianne wat goed! @emma kop op meid! hier vandaag o; 1 rijstewafel met halvarine en halvajam en 1 volkoren beschuit met halvarine en appelstroop t; 1 eierkoek l; luxe bruine bol met kipfilet en ketchup en 1 volkoren beschuit met 30+kaas en halvarine stras tussendoor een opkikker en een peer en vanavond vispotje met een stukje turksbood.
Mag ik ook meedoen met dipjes dag? Ben gister weer eens flink geconfronteerd met t feit dat mijn lichaam niet meer doet wat ik wil dat het doet. Vriendlief wilde dat ik mee kwam een (erg dure) pennenset uitzoeken voor mn verjaardag, maar ik kan amper schrijven doordat ik nog problemen heb in mn motoriek, en krachtverlies na een ongeluk 5 jaar geleden. Bij het schrijven knijp ik in een pen en ga er erg hard op drukken. Zo'n dure (vul) pen gaat het dus binnen de kortste keren begeven. Zo'n lief en attent kado (ben docente, tis gewoon ideaal) maar zo niet passend op dit moment... zucht... Hij gepikeerd, ikke in tranen omdat ik t echt wel wil maar niet kan accepteren. En daarnet komt er iemand aan de deur over "u betaalt te veel voor uw energie" bladibla... Nee ik wil niet overstappen, dacht het snel af te kappen want ze staan hier echt elke maand wel! Begint ie over de 2 motoren die voor de deur staan, de ene nog half in de kreukels want heb in 5 jaar tijd nog niet de moed gehad om m helemaal op te knappen. Rij er toch niet op. Diepe zucht... dus net maar weer halve reep chocola naar binnen gewerkt uit frustratie. Normaal gesproken zou ik een pakje peuken oproken. Wil ik ook heel graag doen nu!
@moppie kom op meid laat de chocolade staan en bijt uit nijd even in een harde appel! sterkte hoor, ik begrijp het wel.
Moed zakt me gewoon even in de schoenen. Door die verdomde chocola ga ik voor de rest ook te weinig eten om maar onder de 2000 kcal te blijven. Dus ongezond en te weinig eten. Ja ik val er wel mee af, maar wat heeft het voor zin? Depri, sorry... ik ga ff farmvillen en mahjongen als afleiding
Dag dames. Jullie zijn al even bezig met het verwijderen van al die kilo´s. Ik ben pas vanaf maandag bezig en ik moet het nou eens gaan doen. Er moet minimaal 25 kg vanaf en het liefst zou ikzelf 30kg eraf willen. Vandaag een mager daggie. Vanmorgen 2 crackers, tussendoor een appel en als lunch 2 boterhammen. Terwijl ik normaal op mijn werk toch wel 6 boterhammen weg stouw. Zometeen wel nog 2 kiwi´s. Ik heb best een beetje trek, maar toch voelt dat ook wel weer super goed. Hoelang zijn jullie bezig en hoeveel is er al af
@Moppie....niet zo streng voor jezelf hoor.Je hebt niet gerookt!Knap hoor!Je kunt trots op jezelf zijn.
Suus eet vandaag: 3 boterhammen met halvarine en rookvlees 2 Snack-a-Jacks caramel beker optimel Avondeten: 2 boterhammen met sla ,100gr gerookte zalm,een gekookt ei,1 lepel yoghurtmayo,kappertjes en gesnipperde ui. Toe....weet ik nog niet....ijs is op en heb geen zin om naar de winkel te lopen,maar ik gok,dat ik zo toch nog wel even ga. Verder veel thee,af en toe een dropje
moppie wat een shit dag voor je .. maar hou vol he ! je kan het .. en dan vooral het niet roken .. lijnen kan morgen weer suzanne ziet er toppie uit voor vandaag skye welkom !! en netjes hoor je eten van vandaag .. gelukkig verdwijnt dat honder gevoel weer snel .. nou meiden ik ga uitloggen mijn schoonvader is jarig en ik ga met tim op visite ! geen taartjes dus komt goed ik kan nog steeds janken maar dat lost niks op
@Skye: welkom! Ben zelf nog maar kort bezig maar volgens mij gaat het allemaal wat te snel hier. Ik at voorheen op het werk (do+vr werk ik overdag) ook 4-5 boterhammen + een pakje koeken - soms 2! (liga ofzo) + 2 stuks fruit + 2 pakjes sap en blikje cola light of flesje spa. Plus alle gebak wat wekelijks minimaal 2 tot 3 x voorbij kwam... Nu neem ik 2-3 broodjes mee en 2 mandarijntjes en een appel, geen koeken meer, en maar 1 pakje sap... en dan cola of spa, en drink meer thee om zo wel voldoende vocht binnen te krijgen. Op de andere dagen gaat alles erg onregelmatig. Geen of laat ontijten. Lunch is warm eten en in de avond ben ik aan het lesgeven dus dan eet ik niet, of pas als ik om 11u savonds thuis kom en dan is het meestal chips of iets anders lekkers. Niet echt het beste dieet dus. Moet nog allemaal even uitvinden wat de beste manier voor mij is. iig geen chocola en ijs in huis!!! (ivm stoppen met roken hihi) @Suzanne: i know... moet niet zo streng zijn, maar ik ben te koppig om weer te gaan roken. nu nog te koppig zijn om chocola te eten en dan komt t helemaal goed hihi Let je trouwens wel op dat je niet te weinig eet? Vind je dagschema erg magertjes... en ik mis fruit! Maar dat broodje zalm klinkt wel super trouwens... @Emma: thanx! Veel plezier op visite Hier mijn dagje tot nu toe. 09:45 Twix icecream 143 (nog 5 stuks te gaan uit de diepvries - zal vriendlief ff inschakelen...) 10:00 Ontbijt - 400ml groene rooibos thee 0 - geen eten meer ivm die stomme twix 11:30 blikje cola light 0 12:30 lunch - 50gr kipfilet met tomaat en mozarella (uit de oven) 75 - 100gr aardappelen 68 - 50ml jus met uitjes 70 (meer ui dan jus overigens) - 200gr groene erwten 218 13:00 45gr chocola 243 (na dat energie persoontje aan de deur was ik gefrustreerd) 13:30 blikje cola light 0 totaal tot nu toe 821 kcal waarvan de helft dus overbodig was geweest... vanaaf zal er nog een broodje met gekookt ei bij komen denk ik, en nog een paar mandarijntjes en evt. een appel. Wil iemand me ff een trap onder mn gat geven aub? Schrik gewoon steeds van de schaal, vanmorgen gaf ie 62 aan en ik snap er niks van want ik loop enorm te snaaien en te snoepen. maar mijn aantal kcal blijven keurig rond de 1600 zitten. misschien toch maar een andere weegschaal kopen? had een digitale maar door een kleine overstroming in de badkamer heeft die het begeven
Mama Rianne.. Ben ook trots op je! Hier doe je het voor he?! Emma.. ben je zelf creatief, evt met de naaimachine? Maak je zelf iets leuk! Veel plezier op de verjaardag! En sta je zelf toe om toch en beetje te genieten.. Suzanne.. je ongi inmiddels doorgebroken of toch nog in onzekerheid? Prima dagje tot nu toe zeg!8) Maar ik mis bij jou ook fruit/groente.. Evt een schaaltje rauwe worteltjes ofzo? Mandy.. jij gaat ook als een speer zeg! Moppie.. Wat is je man attent door je zo'n mooi cadeau te willen geven.. En wat frustrerend dat het niet gaat zoals je wilt , lichamenlijk.. Ik zou zeggen.. je haald geen chocolade.. frustratie eten meer in huis! Skye.. ik ben nu bijna 2 maanden bezig en ben ( vanmorgen gewogen) 7,3 kg kwijt.. **** Net mijn appeltje wat voor vanmorgen in de planning stond opgegeten en dan eet ik straks als Esmee wakker is samen met haar nog een peer oid. Voor vanavond staat er op het menu: Gekookte aardappelen ( 140 gram) met witte bonen in tomaten saus ( 200 gram) en een filetlapje ( 80 gram).. ALs ik dit allemaal eet zit ik op een totaal van 1057.. callorieen. Dus vanavond bij de koffie/thee nog een plakje koek.. En vanavond een zakje snack a jacks..
@Esmee en Moppie....normaal gesproken eet ik wel 400 gr groenten op een dag hoor...alleen vandaag had ik trek in een broodje zalm eneh....fruit....tsja..erg he....eet ik echt haast nooit....maar ik eet nu altijd nog gezonder als voor mijn dieet.Verder kom ik netjes aan mijn 19 punten zo.
Nou echt doorbreken wil het niet,maar dat heb ik wel vaker,dat het een paar dagen duurt voor het doorzet.Maar ik zit op dag 20 van mijn cyclus,dus het kan nog alle kanten op...alhoewel ik zelf denk,dat het nog wel door gaat zetten hoor.
Hihi,ja normaal ben ik een braaf meisje wat netjes haar groenten opeet ja beetje spannend nog wel,maar denk het niet hoor.
Goedemiddag dames! Meiden die een dipje hebben! Probeer door te zetten, vandaag is misschien klote maar morgen kan het alleen maar beter worden! Hier de dag begonnen met 2 cracottes met kaas en een kopje koffie met een zoetje. In de middag een pistoletje met filetamericain gehad. Zit nu aan een thee met zoetje en een paar suikervrije dropjes. Voor vanavond een tomatensoepje met een broodje
hi dames, Ik heb op hyves een groepshyves opgericht twee jaar geleden, http://afvalcoach.hyves.nl . Ik heb inmiddels meer dan 500 leden en het aantal groeit nog steeds. Ik zelf ben een paar jaar geleden 25 kilo afgevallen en ben inmiddels ook gecertificeerd NLP coach, dus ik vind het leuk om mensen op die manier te helpen om gewicht te verliezen. (en zelf moet ik ook nog wat zwangerschapskilo's kwijt ) Op deze hyves kun je je eetdagboek bijhouden, recepten, tips en ervaringen uitwisselen, en vooral een steun in de rug vinden van andere mensen die weten wat je meemaakt. Dus, heb je een extra stok achter de deur nodig, word dan lid van http://afvalcoach.hyves.nl groetjes mamatoB
Ja dipjes gaan ook weer weg. Had gisteren enorm zin in chocolade maar niet genomen yay. Een wortel ... is ook wel ok... lol Vandaag: O: 2 BH, 1 met pindakaas en 1 met speculoos T: Ontbijtkoek 30% minder suiker en water L: 2 BH, pindakaas en kaas. (1 onbelegd erop gelegd). T: straks water en sultana A: Nasi met een ei T: worteltje