Ondanks mijn mega dip toch de dag goed doorgekomen , alleen vanavond hadden we chinees maar ik heb alleen wat nasi gepakt met een klein beetje van dat ei/spul met die rode saus , dus heb me mega ingehouden met de satesaus en kroepoek waar ik normaal me helemaal misselijk aan eet Ik las dat de meesten hier de dag ook goed doorgekomen zijn , keep on going , girls 8)
haha Ik vond vandaag nog een chocolade letter Niet opgegeten. ik wacht tot ik het niet meer houden kan en dan neem ik m.
Ja moet eerlijk zeggen dat ik het er moeilijk mee heb vandaag , gisteren een rotdag , vandaag dochtertje goed ziek dus denk dat ik dadelijk ook maar gewoon naar bed ga want ik merk dat ik onrustig word en meestal ga ik op dit soort momenten eten ...
Nicole wat goed zeg.. Morgen weer een dag en in een paar dagen kun je echt veel ( 200-300 gram) afvallen! Emma..werkze voor morgen! En genoten van de krokette op brood.. Lekker!!! @ wat lekkers.. I.d. is het heerlijk dat je af en toe dan wat lekkers kunt nemen! IK probeer niet over de 1400 callorieen te komen, behalve op vrijdag.. Friet dag! Nog 2 dagen.. Lovely.. af en toe wat sensatie is i.d. wel leuk! Geniet van je kiwi's.. Kun je morgen misschien goed naar de ..... Patriesja.. wat voor lekkers is het geworden? Humbley.. Alles oke bij jullie?! Zustertje.. Probeer niet te vaak te snoepen van koek.. Maar kwam anders echt aan te weinig en ach.. Was al een dikke 2 weken geleden dat ik een koek oid had gehad.. BK.. Oh.. chocolade letter.. * kwijl* *** Net nog een klein schaaltje chippies ( lays Baked) op.. that's it!
@nicole: dan is het soms inderdaad ook beter om lekker na bed te gaan morgen weer een nieuwe dag! Wie weet gaat het dan allemaal wat gemakkelijker. Beterschap met je meissie! Is ze griepig? @mamavesmee: laten we het hopen anders maar een laxeertabletje nemen word er soms moedeloos van. En je zou denken met gezond en regelmatig eten moet de stoelgang beter worden..niet dus. Ga morgen ff bij de buurvrouw navraag doen over het sensatie moment, er is ook iemand afgevoerd, buurvrouw weet altijd alles Geniet lekker van je chipies!
Lekker.. had ik gisteren.. Had nog te veel ver qua callorieen dus Lays baked genomen.. Welke smaak heb je?
@MamavanEsmee: ooohhh wat lekkerrrrr... Daar doen we het gewoon voor. Nieuwe regel: Als je onder de 1000 kcal per dag blijft, mag je iets lekkers pakken!!!! Als je er niet onder blijft (zoals ikke dan blijf je van het ijs en de chocolade af) << die regel geldt alleen voor mij hoor hihi @nicole: goed gedaan hoor! ik hoop dat je dochtertje snel weer beter is. nieuwe dag - nieuwe kansen... daarom duik ik er ook zo snel in. @burningkarma: tip: snij of breek m in stukjes die je over de week op mag eten. dat is beter voor je totale calorie inname dagelijks, dan wachten tot je het niet meer houdt en in 1x 4-500kcal aan chocola naar binnen werkt. @patriesja: die snack a jacks vind ik dus echt niets... houd er niet van, net als popcorn, vind ik ook niet lekker. te veel lucht en tis net alsof je op een zeem aan het kauwen bent (sorry) dus nee, niks voor mij... Vandaag is bijna voorbij en morgen gaan we vol goede moed tegemoet. Eerst nog even een paar uurtjes slapen Morgen en overmorgen zijn mijn kantoordagjes, dus die kom ik wel door, alleen overmorgen wordt er om half 10 een doos gebak bezorgd... voor mij! want dan ben ik jarig jeeeeeeeeee....
@MamavanEsmee: ooohhh wat lekkerrrrr... Daar doen we het gewoon voor. Nieuwe regel: Als je onder de 1000 kcal per dag blijft, mag je iets lekkers pakken!!!! Als je er niet onder blijft (zoals ikke dan blijf je van het ijs en de chocolade af) << die regel geldt alleen voor mij hoor hihi @nicole: goed gedaan hoor! ik hoop dat je dochtertje snel weer beter is. nieuwe dag - nieuwe kansen... daarom duik ik er ook zo snel in. @burningkarma: tip: snij of breek m in stukjes die je over de week op mag eten. dat is beter voor je totale calorie inname dagelijks, dan wachten tot je het niet meer houdt en in 1x 4-500kcal aan chocola naar binnen werkt. @patriesja: die snack a jacks vind ik dus echt niets... houd er niet van, net als popcorn, vind ik ook niet lekker. te veel lucht en tis net alsof je op een zeem aan het kauwen bent (sorry) dus nee, niks voor mij... Vandaag is bijna voorbij en morgen gaan we vol goede moed tegemoet. Eerst nog even een paar uurtjes slapen Morgen en overmorgen zijn mijn kantoordagjes, dus die kom ik wel door, alleen overmorgen wordt er om half 10 een doos gebak bezorgd... voor mij! want dan ben ik jarig jeeeeeeeeee....
Gisteren had ik echt te weinig gegeten was gewoon ligt in mijn hoofd Nog maar een eierkoek met boter genomen. Nu net mijn ontbijt achter mijn kiezen 2 boterhammen met filet 2 grote glazen thee 1 glas optimel framboos heel veel suc6 iedereen!
Nou, ik heb vandaag een dip.. Vanmorgen kon ik het niet laten om te wegen.. Stom natuurlijk! En ik was 300 gram zwaarder als gisteren.. Ga nu lopen piekeren.. zijn het de koekjes geweest.. Onzin natuurlijk.. en dat weet ik wel maar toch. *** Zit nu aan 2 boterhammen met achterham en een glas karnemelk.
@ lovely83: Ze is inderdaad grieperig had gisteren en vannacht flinke koorts , begint nu een beetje te zakken gelukkig .. ben wel blij dat ik me gisteren niet heb laten verleiden tot lekkers want ik was vanmorgen bijna een hele kilo kwijt @mamavanesmee: kop op , misschien ben je ze morgen alweer kwijt , kan altijd wel eens wat meer aanzitten zonder dat je er wat aan kan doen ..
Ik had met gisteren middag gewogen toen was het 124 en vanmorgen vroeg na wc bezoek en nog geen ontbijt 121,3 werkt wel motiverend haha. Nu ga ik pas weer woensdag wegen anders maak ik mezelf helemaal gek. Nicole26 lekker gevoel is dat he Suc6 iedereen ik ga even lekker winkelen en naar de supermarkt mijn huishouden is al klaar.
heey meiden,, even snel een reactie,, ik ben heel druk aan het leren voor mij theorie examen haha die heb ik dinsdag dus ben wat minder hier,, L.iam is de nacht goed doorgekomen gelukkig Verder gaat het hier goed! Liefsz 8)
@nicole: Super een bijna een kilo! Echt knap hoor dat jij je niet hebt laten verleiden @zustertje: zo dat is al aardig wat eraf! @humbly: gelukkig is alles goed met Liam. Succes met leren voor je theorie! Ik zit nu pas aan m'n ontbijt wou eerst het huis aan de kant hebben. Wederom weer cracottes met kaas...lijkt wel een verslavind te worden. Voor vanmiddag een bruine pistolet met filet of kipkerrie op het menu. En wat het vanavond word? Nog geen idee..heb zin in meerdere dingen
Ik was een kilo zwaarder maar ik had dan al wel ontbeten,en gisteravond iets gegeten wat ik misschien beter had kunnen laten staan maar had er zo'n zin in haha!! Morgen naar de tandarts dan gaat mijn allerlaatste verstand eruit dus dan zal het nog wel minder worden met mij kwa denken Dus ik zal dan een dag of 2 a 3 alleen maar vloeibaar iets eten of het moet heel zacht zijn natuurlijk,hopen dat het dan zijn werk gaat doen extra wat betreft het gewicht! Ik drink sowieso al veel water dan want dat vieze bloed wat je nog hebt erna en de smaak is zo smerig dus dan drink ik vaak veel water en ik spuug het uit haha doorslikken vindt ik zo vies 8) Ik zal ff met de hond lopen en naar de winkel moet ff wat halen wat er niet meer is is voor mezelf hoor