hier een hele zware dip! het gaat echt klote op mijn werk en wat doe ik dan??? juist snaaien! ik heb al een twix op, ik heb patat gegeten en net ook nog koek zitten eten en nu voel ik me schuldig. bah voel me dik maar zit wel de hele dag al te snoepen.
Van de diëtiste mag ik het fruit vervangen door jus d' orange met vruchtvlees. Aangezien ik niet zo'n fruiteter ben. ik heb er idd 1 glas teveel van gehad. je mag 2 glazen max per dag. En de 2e reden is dat ik niets anders drink dan sap. Ik lust geen koffie, thee en ook geen drinken met koolzuurgas
Mandy.. kom op meid! Morgen vol goede moet verder.. Vervelend dat het niet goed gaat op je werk.. Morgen maar een balans dagje inlassen! Net een half zakje geraspte worteltjes gegeten..Had echt zin in snaai.. Maar heb nog steeds zin.. Maar ben wel vol van al het water en de wortels.
Mijn dag Ochtend: 2 crackers met casslerrib 1 cracker met kaas Tussendoor: 2 bolletjes met linera smeerworst 1 glas sap Middag 1 bolletje linera smeerworst. 1 breaker light 1 glas sap Avond: Macaroni
Vandaag gegeten: 4 boterhammen...3 met halvarine en rookvlees,1 met magere smeerpate 2 snack-a-jacks caramel 1 beker optimel 1 beker melk biefstuk stroganoffsaus (half bakje warme schenksauzen van remia) 150 gr rijst potje boontjes ijsje toe 2 cappucino's thee en dropjes
Oja..en sinds maandag een halve kilo kwijt,maar mijn weegdag is ook maandag pas...nog 3 ons zou leuk zijn,dan zit ik op de 77 kilo.Maar dat zien we maandag wel.
H & F: je dagje ziet er prima uit.. Wat voor drinken is dat? Sinasappel/aardbei? Coolbest? Suzanne... prima dagje vandaag!!
Hey meiden! Ik meld me even Hier een halve kilo eraf ben nu 89,1 minder dan verwacht, maar laten we het op de komende ongi houden. Heb vandaag ook patat gegeten voordat ik ging wegen op de sportschool dus dat gebruik ik ook als excuus . xx
Voor 1 persoon: 250 gr aardappelen 50gr magere ham 40 gr spliterwten 1 bouillionblokje halve liter water pakje soepgroenten Geen idee wat voor ham ze bedoelen...ik gok op magere hamblokjes. Bouillion oplossen in water.Als het water kookt de gewassen spliterwten erbij.3 kwartier laten koken.Dan nog een half uurtje koken met de aardappelen en de groenten erin.Op het laatst de hamblokjes erbij gooien.Klaar is uw soep.Hoop ik dan maar Is 5,5 punt.Boterhammetje erbij 6,5 punt Ik heb het recept van de flexipointscdrom....eigenlijk moet er knolselderij ,wortel,prei en ui bij,maar boerensoepgroenten lijkt mij persoonlijk lekkerder.En ze willen dat je alles anderhalf uur mee kookt.ieuw!Dus ik doe het gewoon zoals ik altijd erwtensoep kook.Ik nml behoorlijk eigenwijs
Oja...en nog op smaak brengen met peper en zout.Als het nodig is. Ik vind wel dat er veel appies ingaan in verhouding met de erwten,maar ga het gewoon eens uitproberen
Nee van AH huismerk verse sap met aardbei en sinaasappel (werk bij een ah he hahah) Ik had eigenlijk de variant zonder suiker moeten pakken. Maar ik had zo in in degene met aardbei erbij in is zo lekker fris.
Hai dames. Bijlezen doe ik later, nu geen puf meer voor. Hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad, en dat alle dipjes weer verleden tijd zijn! Vandaag ben ik 29 geworden, dus hier mijn zondig-dagje Heb gewoon gewerkt, getrakteerd, en lekker gegeten vanavond. Wel met mate overigens! 7:30-16:00 ong 8 koppen thee op het werk 9:00 1 snee rozijnenbrood en 1 mandarijn 10:00 1 punt kwarktaart 12:00 2 volk. bh philadelphia light, 1 pakje sap en 1 mandarijn 14:00 1 mandarijn 17:00 1 mars icecream (eindelijk de laatste!) 19:00 diner (met mn ouders en zus chinees besteld) 1 schepje bami 1 schepje tjap tjoy 2 stokjes sateh met wat saus 4 blokjes stoofvlees 1 schepje boontjes 2 gebakken banaantjes klein stukje kroepoek 1 glas rode wijn 21:00 1 flesje spa marie-henriette 23:00 1 blikje cola light totaal: 2000-2100 calorieen Op naar de volgende dag! Morgen gaan we naar familie voor een etentje dus kan weinig plannen behalve alleen fruit eten overdag en trek kweken Geen zin in de "ben je op dieet??" vragen.
Ik kom mij hier ook weer even melden! De hele week gaat al prima. Gister avond een beetje een dipje gehad en toen 4 blokjes 30+ kaas op. Al met al toch ver onder mijn calorieen gebleven dus niet zo erg. Vanochtend stiekem even gewogen, want maandag is eigenlijk mijn weegdag pas, en toch alweer 1.1 kilo eraf, woehoe! Dus ben nu 78.2, gaat lekker Ben benieuwd wat de weegschaal maandag aangeeft!
zo hier het ontbijtje weer op en ik had gister idd gelijk !! de weegschaal geeft nu 85 aan ... woehoe !! het begin is er ... ga vandaag niet veel doen .. lekker dagje thuis met de kleine en vanavond gaan we bij vrienden gourmetten .. gaan we tim daar ook op bed leggen en dan erna wakker maken en mee naar huis nemen ben benieuwd hoe dat gaat .. is de eerste keer eigenlijk .. als we wat hebben gaat hij normaal logeren maar we willen dit ook eens proberen ..
Suzanne.. dat klinkt wel goed die erwtensoep.. Hoeveel callorieen is 5,5 punt? Moppie.. gefeliciteerd met je verjaardag! Truus.. netjes toch, 4 blokjes 30+ kaas.. Lekker!! H & F.. kom nooit bij de appie... *** Vanmorgen 2 boterhammen met 20+ smeerkaas en koffie. Strax stukje fruit!