10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker

Lijkt me erg lekker als een maaltijd soep.
    Ik ga het zeker een keer maken.

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb al een beetje geproefd en het is meer een aardappelsoepje met een vleugje erwt ;)

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,,

Even een teken van leven hahaha het leren neemt de hele dag in beslag :p en dan is L.iam er oowk nog,,

Ik heb vanaaf lekker patat gehad :D had het nodig,, voelde me helemaal slap worden en niet lekker dus moet even goed vet eten want ander val ik flauw,, 1 keer in de zoveel weken heb ik hier last van en dan moet ik even een weekend normaal en extra veel eten om weer op kracht te komen,,

Liefs 8)

4. Suzanne68

@Humbly....leerze!

Soepje was lekker!Zit echt heel vol ervan.Ik had er alleen maar 200 gr aardappelen in gedaan,omdat ik normaal ook geen extra aardappelen eet.Gelukkig maar,want ik denk dat ie met nog meer aardappelen echt niet lekker was geweest.Maar het is wel voor herhaling vatbaar.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Suzanne.. het soepje was dus goed te eten! ;)

Humbley.. lekker frietjes gegeten!

Vriendin en ik zouden thuis koken maar besloten om naar het pannekoekenhuis te gaan .. Esmee kon ook mooi mee..;)

Heb een pannenkoek met ananas, ham en kaas gehad. Heb hem voor 2/3 opgegeten.. meer kon ik niet op..

Als toetje hebben we crème brullee gehad.. Het ijs heb ik niet opgegeten..

Totaal vandaag 1551 callorieen.. Netjes toch..;) Morgen een ballans dagje!:)

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Vind dit hartstikke netjes voor in het weekend!

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Vandaag word mij zondigdagje. Ik moet ongesteld worden en kan me op niets anders concentreren dan chocolade... dus ik geef er maar een beetje aan toe. :D

Moet alles nog bijlezen dus sorry als ik iets mis!

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Thanx voor de felicitaties dames.
    Ook vandaag weer hectische dag. Kom net pas weer thuis.

Zat nog vol van gisteren dus ontbijt en lunch geskipped ( en omdat ik wist wat er nog komen zou ;) )

12:00 1 mandarijn & 50gr cote d'or reep + 28gr daim reep (auto, peuk vervanging grrrrr)
    14:00 gebakje bij familie + paar koppen thee
    16:00 handje zoutjes + glas cola
    17:30 1 schep schep boerenkool, 5cm stukje rookworst, klein stukje varkensvlees, eetlepel roomijs
    21:00 halve daim reep
    22:00 blikje cola
    Totaal zo'n 1000kcal dus best netjes.

beterschap zieken!

enne... chocola is het beste voor pms! alleen zo slecht voor de tanden!

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    ugh praat me niet van slechte tanden! Na de bevalling: 9 gaatjes en een ontsteking die weer terug is. fun! ;)

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hier idd ook het weekend het lastigst, maar ik vind ook dat ik het weekend gewoon(vooral zaterdagavond) wat lekkers verdien :D
    Ach.. moet kunnen die ene dag in de week :p

11. steenbokje

autsj, sterkte!!! maar pffft dan heb ik tegen die tijd vast een kunstgebit want door medicijngebruik (astma, inhalatie poeder) heb ik al een bek vol lood.

moet de 25e weer op controle maar zitten weer een paar vrees ik. was in maart voor het laatst geweest, begin oktober de afspraak al gemaakt maar kan pas nu terecht!!
    ik ga deze keer echt niet weg voordat die troela van een assistente een afspraak maakt voor over 6 maanden!!! want "neeee, daar doen we hier niet aan!" gaat het elke keer en dan vergeet ik weer een afspraak te maken tot ik kiespijn krijg...

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Aloha Lady's!

Hoest met iedereen hier?
    Houden we het allemaal nog een beetje vol?

Hier een beetje gezondigt met het avondeten, we hadden spare ribs besteld.

De rest van de dag het eigenlijk wel prima gedaan hoor.
    Voel me alleen mega opgeblazen moet ongi worden maar ben nog niet klaar met de pil, maar aangezien het vorige maand niet helemaal was zoals het moet heb ik het gevoel dat me lichaam niet kan wachten tot ik de laatste pil genomen heb. Het gevolg, voel me al een paar dagen ontzettend opgeblazen!

@moppie: nog gefeliciteerd!
    @mamavesmee: heerlijk pannekoeken! Esmee zou ook wel genoten hebben :D
    @suzanne: de soep was dus wel lekker?
    @burningkarma: wat is het dan moeilijk om de verleiding te weerstaan hé! Heb het ook altijd als ik ongi moet worden, daar hoort gewoon chocola bij :)

13. MamavEsmee

Haha.. nee die lust geen pannekoeken..:D At wel van de snoepjes/ hagelslag en slagroom ( kinderpannenkoek ;))..

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik ben nu in 2 weken tijd 1,4 kg kwijt. Is dit niet erg weinig :( heb voor mijn gevoel zo mijn best gedaan.

15. Suzanne68

1,4 kilo in 2 weken is netjes hoor.Goed van je!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Netjes toch, niks mis mee!

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mamavanesmee, Celeno lust ook geen pannekoeken hihi, had een tijdje geleden een hele stapel gebakken.. dacht zoonlief daar een plezier mee te doen :D maar niet dus...

@dani, dat vind ik eigenlijk heel netjes hoor! Ik ben ook in 2 weken 2 kilo afgevallen..

18. MamavEsmee

Hier ook in 2 weken 1,5 kilo afgevallen.. Baalde er ook flink van, maar aan de andere kant.. Je kunt beter iets langzamer afvallen. Dan stabiliseerd je lichaam beter en komen de kilo's er minder snel weer aan.. Maar het is natuurlijk " leuker" als je er 3 per week afvalt..;)

Net een klein handje zoute pepsels gehad.. Ga nu naar bed.. Geen man naast me op de bank die op me let.. Dus de verleiding is groot naar meer.. Dus in bed nog maar even tv kijken..:p

19. steenbokje

5,5 in 2 week. als dit zo door gaat zit ik eind volgende week op mn streef, maar ik vrees het ergste ;) zal wel allemaal vocht zijn geweest...

20. Skye

Skye Niet meer actief

Zo, dat gaat goed zeg! Hopen dat het lekker zo snel blijft gaan he!

Klopt het dat je, als je ongesteld bent, dat je dan zwaarder bent als normaal? Of is dit nou een fabeltje?

Deel Deze Pagina