Het wordt wel gezegd dat je dan wat meer vocht vast houdt, maar vast niet meer dan een halve kilo? heb er eigenlijk nog nooit op gelet.
Ik ben nooit zwaarder als ik ongesteld ben,maar volgens mij kan het wel. Morgen ben ik niet thuis,dus kan ik me niet wegen dan,dus ik weeg me vandaag.Om half 3,vaste weegtijd
Hallo meiden , hier nog steeds op het goede pad , nog niet in de verleiding gekomen tot iets lekkers of een vreetbui mij netjes aan de 1000 calorieen gehouden maar ik val gewoon ontzettend weinig af , wel zit ik nog steeds op schema maar ik vind het wel moeilijk hoor dat er zo heel weinig vanaf gaat voor de rest zie ik hier wel posi berichten van jullie gelukkig .. ben blij dat het bij de meesten goed gaat ...
Wat gaat iedereen goed zeg! Super! Gisteren een verjaardag gehad van mijn zusje ik had heel uitgebreid gekookt voor 15 man (indisch) maar ging zelf net voor het eten werken en kwam pas terug toen het op was haha Vanmorgen even op de weegschaal gestaan en was weer een halve kilo af!! ontbijt volkoren boterham met rookvlees tussendoor 3 volkoren crackers met filet americian straks gaan we dit eten lunch stukje varkenshaas gebakken aardappels bak sla met komkommer Heel veel suc6 iedereen vandaag!
hey meiden hier gister gezellig gaan gourmetten en net ff gekeken en toch op de 1400 calorieen gebleven .. sta er zelf van te kijken en ik zat ook echt vol ook .. maar goed overdag minder gegeten was ook helemaal blij want tim ging lekker gelijk slapen en ook toen we hem weer mee naar huis namen en op bed legde geen probleem !! man heeft tim vanmorgen gedaan dus ik ben lekker tot 10 uur op bed gebleven !! wat een luxe he ! heb alleen geen ontbijt op .. ja een droog koekje ... was al 10.30 dus nu maar een lekkere lunch !! vanavond komen mijn ouders gezellig frietjes eten .. dan zal ik me wel in moeten houden maarja dat is dan maar niet anders
@Nicole: goed dat je nog niet gesnoept hebt!! die 1000kcal per dag is prima om mee af te vallen. gewoon geduld hebben. ik weet dat het makkelijk is om dat te zeggen, maar geduld wordt echt beloond! @zustertje: dat is ook slim haha @nicole: zolang je maar van alle sausjes af blijft is er meestal niks aan de hand ben zelf geen echte vlees eter, dus gourmetten is niet aan mij besteed... hoewel het soms met allemaal groente wel lekker kan zijn! @Hier: ontbijt weer over geslagen. had er echt geen zin in. Een kop thee was wel voldoende. Daarnet hoorde ik de "plinggggg" van de magnetron toen vriendlief wat chinees van vrijdag aan het opwarmen was. kon het niet laten (zucht) en heb zelf ook wat gepakt als lunch... 100gr (flinke schep) bami 100gr tjap tjoy 1 satehstokje met 2 theeleepels extra saus 1 blikje cola light Totaal 500kcal (bluuuhhh al weer veel te veel voor mijn gevoel, vooral voor 1 maaltijd!) Straks overdag nog een paar koppen thee, vanavond een gekookt eitje met een boterham Later nog een blikje cola, fruit 2 day of wat 'echt' fruit GEEN chocola voor mij vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (duim voor me dames!)
Ben op 102.3 blijven hangen! Hoop van de week toch de 101 te zien en snel onder de 100 te komen Voor de rest ben ik druk druk sorry Girls!!!
Moppie.. jij gaat erg hard.. Wat voor " dieet" volg jij? Vandaag de laatste pil he?! Spannend!!! Skye.. ik was zo'n 300 gram zwaarder. En ben in de week dat ik ongi was maar 0,5 afgevallen terwijl het daarvoor tussen de 900 gram en 1,5 kg was. Denk dat het er wel wat mee van doen heeft.. Suzanne.. kan je niet beter s'ochtends wegen.. Ben je lichter! Nicole.. hoeveel ben je tot nu toe afgevallen dan?? Misschien heeft je lichaam langer de tijd nodig of eet je te weinig zodat je lichaam alles vast houd.. Aan mij heb je niet zo veel haha.. Wat eet je zoal op een dag? Zustertje.. ziet er goed uit meid! Emma.. klinkt als een geslaagde avond.. Toch altijd weer spannend of de kleintjes weer gaan slapen.. is met Esmee meestal drama.. En een nette dag gehad gisteren, ondanks het gourmetten.. En bij de friet.. lekker rauwkost oid maken. *** Mijn menuutje voor vandaag: O: 1 boterham met smeerkaas 20+ en 1 cracotte met smeerkaas 20+ en een kopje koffie. T: appeltje en een kop thee en een glas water L: Heb net mijn lunch op, 2 krentenbollen met en flesje water.. Vanmiddag neem ik nog een sinasappeltje.. Om 16.00 begint mijn dienst.. neem zelf eten mee.. A: 450 gram zuurkool met een lepel jus, aangemaakt met enkel water en 20 gram gerookte ham.. Met een totaal van 888 callorieen.. na vrijdag en zaterdag even een balans dagje.. Op het werk neem ik na het eten denk ik nog een schaaltje magere yoghurt ( als dat er is) en als ik vrij ben neem ik thuis nog een zakje snack a jacks.. Blijf ik rond de 1000 hangen..
Gisteraaf al hoor Tis de 17e vandaag hihi... Welk dieet? Stoppen met roken + veel chocola eten. Geen flauw idee waarom het zo rap gaat. Ik zit rond 1500kcal per dag, alleen vrijdag 2000 omdat ik toen jarig was. Gebakkies en eten besteld enzo... Maar voorheen at ik op een normale werkdag: O: 2 broodjes + pakje chocomel of iets anders van zuivel T: mandarijn + liga + sap L: 2 of 3 broodjes + blikje cola (light) T: 1 broodje A: groot bord warm eten T: chips, koekjes, snoepjes enz. Nu zit ik op minder broodjes, geen koeken meer, en vooal het gebak op het werk ontwijken!!! Want daar komt 3x per week gebak voorbij... afgelopen vrijdag op 1 afdeling zelfs 3x op dezeflde dag!!! niet normaal Avondeten beperk ik nu ook tot een halfvol bord. Ik ben er achter dat mijn lichaam ook goed functioneert als ik minder eet... En gezonder eten! Minder vet en meer fruit (of flesjes fruit dan) Jouw dag ziet er trouwens ook prima uit!
Moppie.. klinkt goed.. chocola eten! Mooi balans dagje he? Ik ga maar eens een sinasappeltje schillen..
Ik ben een pond afgevallen deze week en zit nu op de 77,3 kg. Ben beetje teleurgesteld in die pond,maar ik weet ook wel dat je niet elke week een kilo af kan vallen.En afvallen is iig niet aangekomen.
Suzanne.. goed toch! En i.d. beter een pond afvallen dan aankomen.. Net mijn sinasappeltje gegeten met nog een flesje water.. Blijf aan het plassen.. Spoelt hopenlijk de vettigheid van afgelopen weekend er weer uit!
@ moppie: ik zal wat meer geduld hebben wil ook weer veel te veel in een te korte tijd ... @mamavesmee: ik eet smorgens een kommetje halfvolle vanilleyochurt met special k cornflakes , smiddags 2 of 3 crackers of boterhammen met mager beleg en s'avonds avondeten rond de 400 calorieen en tussendoor fruit koffie of thee drink ook veel water en soms wat cola zero .... als ik al wat te snoepen pak s'avonds wat weinig voorkomt dan zijn het wat zoute stengels of lays backed ... ben tot nu toe geloof ik iets van 3 kilo kwijt en ben gelijk begin van het jaar begonnen ...
Ik lees echt goede verhalen hier dat mensen veel zijn afgevallen. Ik vind het soms moeilijk mijn motivatie te vinden, ik was heel goed bezig en dan blijkt toch dat ik 0,5 kg ben aangekomen. Misschien moet ik meer gaan bewegen/sporten. Hopelijk gaat het komende week beter.
Elke avond een kwartiertje wandelen heeft ook al zo zn voordelen! Wij gaan hier 2x per week een uurtje in ieder geval, en af en toe lopend naar de winkel. (als ik zelf ga moet ik met de auto want kan niet zwaar tillen) Ik heb net vorige week mn sportschool abo opgezegd. ik kom er toch nooit! Zo zonde van die 30 euro per maand. Als ik een keer wil gaan zwemmen of squashen dan betaal ik wel per keer... Straks wordt het ook weer mooier weer, en dan is het weer tijd om te gaan fietsen!!
Ik ben niet zo van het sporten. Ik heb een jaar een fitnesspas gehad van 50,- per maand, waarvan ik misschien een half jaar niet ben geweest. Zonde. Maarja, ik moet wel gaan bewegen en zwemmen vind ik leuk (kan ik ook goed), dus ik ga binnenkort beginnen met 1x (liefst 2x) in de week intensief zwemmen!
Ik vindt sporten wel leuk maar niet alleen haha op maandagavond doe ik samen met de buurvrouw een uurtje baantjes zwemmen. Eind mei komen mijn broer en schoonzus een straat verder wonen en wil ik een aantal keer in de week samen met mijn schoonzus mee lopen als ze hun hondje uitlaat. Mijn man en ik hebben een poosje hardgelopen en daar gaan we morgen weer mee beginnen!! Mijn leven is echt geheel omgedraaid ik at niet super veel slechte dingen maar wel te veel. Ik heb echt geen trek in koeken of ongezond eten want dan kan ik veel te ''weinig'' eten haha dan eet ik liever wat meer brood of fruit zodat ik geen trek heb. Iedereen weer heel veel suc6 met komende week!! Ik denk aan jullie...
Wat eet Suus vandaag? Nou dit dus : *3 boterhammen met rookvlees en halvarine met een glas optimel *een appel *een kop cappucino met een snack-jack caramel *boerenkool gestampt met 200 gr aardappelen,3e zakje jus,hamburger van Mora (heel pot boerenkool voor de Suus allenig,wat Suusman blieft geen boerenkool vandaag) *een ijsje van 50 gr *een manderijn *weer cappucino met een snack-jack * 2 rode wijntjes (want voor ons is het weekend!jeej!)
Hallo meiden Hier een drukke dag vandaag, Celeno heeft vanmiddag alles onder gespuugd, dus gezellig alles weer wassen Verder vandaag netjes nog niet zoveel cal. en vanavond kip met aardappels en nog even bedenken wat voor groenten.
@humbly helemaal niet erg toch een keer patat! @mama van esmee heerlijk pannenkoek en netjes hoor het aantal calorieen. hier ook hele gevoelige tanden en gauw gaatjes.