Je kunt idd dan nu alvast wat kilo's kwijt proberen te raken, anders heb je ene kans dat het er idd straks iets meer zijn. Sit ups zijn trouwens echt niet mijn ding! Blegh...wat vind ik dat erg zeg. Ik heb wel nog zo'n stepper staan, moet die eigenlijk eens gaan gebruiken weer. Ik bedoel, als ik nu iedere dag een half uurtje op dat ding ga staan....Je kunt GTST ook kijken terwijl je beweegt
In het begin van dit topic was er een lijstje met deelnemers, ik weet niet meer wie dat had gemaakt, Heart volgens mij?? Is wel leuk om bij te houden wie er allemaal meedoen!
Deze zomer had je s'morgens zo'n workout op net 5 van een half uurtje, dat had ik te laat ontdekt jammer genoeg, want het werkte wel en je had gelijk een half uurtje intensief bewogen! Van mij mag het terug op tv! Was met Carlos, die bekende sportinstructeur.
Vanochtend een krentebol gehad met halvarine, denk dat dit het ook word voor vanmiddag. Heb straks verjaardag...ben bang dat ik geen nee kan zeggen tegen een klein stukje taart
binnenkort doe ik ook mee!!!!maar eerst even kijken of het zo ook lukt!!gewoon heel veel bewegen!!!!!
@ sonja bakker.. Heb het wel geteld 6 dagen volgehouden en toen was ik er helemaal klaar mee.. Je mag haast niets hebben.. Ik was constant zwart voor de ogen. Is ook niet goed!.. Wel weeg ik mijn aardappels/pasta en vlees af.. heb destijds een keukenweegschaal gekocht en moet zeggen dat werkt wel prettig.. Nikita.. Wat goed dat je samen met je man bezig bent. Is toch een motivatie! @ Kerstdagen, 1ste kerstdag naar mijn schoonouders.. Ga gewoon lekker eten, maar niet overdadig en kies de gezonde dingen ( scheelt dat schoonmams geen keukenprinses is..).. Alcohol drink ik niet dus dat scheelt al weer en gek op toetjes ben ik ook niet.. 2e kerstdag ga ik met mijn werk( gehandicaptenzorg) naar de bios en uiteten.. ook dan kies ik gewoon voor iets gezonds, zonder vette saus en vruchtjes na ofzo.. Een biefstukje bevat maar weinig calorien.. verse groenten erbij en een paar aardappeltjes.. lekker toch?!! EmyD.. Lays Baked scheelt 50% in calorien met gewoon chips.. Zou het echt eens proberen als je een chips fanaat bent! Kipfilet heb je ook met tuinkruiden.. Die anders eens proberen.. En met een plakje komkommer en een beetje mosterd zit er veel m eer smaak aan en nog steeds erg verantwoord.. Of een augurkje in plakjes.. @ lekker en verantwoord op brood..Salami light ( lidl) casselerrib, 25-30+ kaas, paturain light, appelstroop, gekleurde muisjes, filet american met uitjes ( mijn favo op het moment).. Gekookt eitje kan ook prima! Hier leuk ik het op met een plakje komkommer of een plakje augurk.. Daan.. spannend zeg! Williewortel.. Goed bezig zeg!! Drinken is i.d. erg belangrijk.. voorkomt ook dat je hoofdpijn krijgt en chaggie wordt! Kleintje.. Heb het zelfde idee als jou.. Gewoon maat houden en niet te gek, dan kun je best lekker eten! @ sit-ups.. Nee, niet mijn ding.. Kan de WII fit lenen van een vriendin.. Iemand daar ervaringen mee?? Kwebbelsnoes.. Alles wat je er nu afhebt scheelt strax weer. En je kunt ook best aangeven dat je aan het "lijnen" ben en dat mensen ook een gezond alternatief hebben voor je.. Loverly 83.. Prima ontbijt en lunch meid! Ach en een klein stukje taart moet kunnen.. Ik doe meestal met een verjaardag kiezen.. Of taart of een paar hapjes ( kaas, worst met augurk, eitje).. Veel plezier vanmiddag! Fokje & loverlyengeltje welkom! **** Vanmiddag een bruinebol met 30+ kaas en een kop kippensoep op.. Voor vanavond staat een pistolet met filet en een bord bruine bonensoep op het menu.. Moet strax werken dus makkelijk meenemen.. Wel een beetje een eentonige dag maar goed.. Volgende week vrij dus gewoon lekker koken..
Kan ik nog meedoen? Ik woog 73, nu nog 69. Maar ik wil eigenlijk naar de 60, met als eerste streefgewicht 65. Ik doe het bewust langzaam, vooral door gezonder te eten. Bewegen helpt op zich wel, alleen ga ik daarna snoepen. Dus dat is ook niet alles. Ik probeer ook inderdaad veel fruit en groente te eten en veel water te drinken. Dan gaat het een stuk beter.
Ik heb wel een lekker recept! Van sonja is die, die moeten wij vanavond eten. Dat is een witte kool salade met rozijnen en stukjes kip! Heel erg fris en lekker
gerookte kipsalade salade met pijnboompitjes aanmaken met een zakje kerrydipsaus met yoghurt klein blikje ananas erdoorheen gerookte kipfilet erbij en dan rookvlees uitbakken voor t knapperige pittige effeckt. lekker met bruin stokbroodje erbij
Ik heb hier kookboeken van de C1000, daar staan ook lekker maaltijden in die niet zoveel calorieen bevatten. En in het boek van Sonja staan ook wel wat lekkere dingen. Zoals de griekse preischotel!
hoi hoi lekkere respecten zitten er tussen zeg hi hi ik heb ook nog de sonja bakker boek maar niet om af te vallen...
iedereen veeeel succes met afvallen, jullie kunnen het!!! Ik ben in 3 maanden 20 kilo kwijt, nu in totaal sinds half juni 27,3!! Ik heb de eerte maanden het streep je slank dieet gedaan, en vanaf half augustus het proteine dieet, dat werkte super!!! Geen honger!
vanmorgen gewogen -2 kilo tussenstand -17 kilo ik ben overigens eind september begonnen hen eerst een paar weken e.g.a gedaan, maar inmiddels weer sonja bakker, dat werkt toch het beste...in mijn geval