10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussion in 'Algemene clubs' started by Sas26, Nov 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    @ mamavanesmee: Ik ben ook niet geheel ontevreden. Ik was een beetje bang om erop te staan maar het valt allemaal mee. Nu hopen dat volgende week maandag er lekker veel af is.

@ Zustertje: Ik vind fruit door salades ook niet lekker haha. Ik houd niet zo van witlof maar als je googled kun je vast een hoop lekkere dingen vinden!

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hi lady´s , zie dat jullie toch allemaal wel de goede kant opgaan , de een wat sneller dan de ander maar van de zomer kunnen we allemaal weer slank over het strand dartelen :):) Tenminste dat houd ik me voor dan , hahahahahaha .... Gisteren een klein bakje lays baked gehad en verder het hele weekend mij netjes kunnen beheersen gelukkig .... Ga vanaf morgen ook weer fitnissen , dan maar alleen want diegenen waarmee ik dat abbo af heb gesloten gaan allemaal niet meer :x Dus dan maar mijn mp3 mee en gewoon gaan ( ben niet zo´n einzelganger ) ..

3. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb bij de lidl van die Linessa chips gekocht. Ben benieuwd hoe die smaken.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Die zag ik ook liggen! Ik heb stokbrood met kruidenboter van Linessa gekocht ben benieuwd of die smaken.
    Ik zag er trouwens heel veel producten van liggen.

Ik wilde nu om boodschappen (brood,vleeswaren) liggen gewoon mijn sleutels bij mijn man in de auto 8):)
    Hopelijk wil de buurvrouw even om brood voor mij...

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou hier na een vreetweekendje als nog in totaal 1.3 kilo afgevallen! Das nu precies 4 kilo in 2 weken tijd, dat gaat lekker!

Nu deze week er weer tegen aan.

Eten voor vandaag:

O: 2 bruine boterhammen met 30+ kaas en een kopje koffie zwart

L: Idem dito

A: Broccoli met kaassaus, aardappelen en een halve kipburger met een glas multivitamine.

In totaal 1106 calorieen, dus als ik zin heb nog ruimte voor een tussendoortje!

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Grrr, ik moet volgens mn ventje een goede weegschaal kopen, want hij zegt dat deze niet klopt... Maar hij gaat toch omlaag? Lijkt me dat het daar om gaat ;)

7. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Laat me even weten hoe die smaakt. Ik heb de chocolade mousse meegenomen ook. :D

Balen van je sleutels!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Doe ik! Ik denk dat we het van de week eten met verse kippensoep. Laat jij het dan weten van de chips ;)

9. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    De pindachipitos waren lekker :)

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Even snel een berichtje van mij..
    Alles goed met iedereen?

Ik kan vandaag geen kant op, anders zou ik lekker een stuk gaan wandelen, maar heb een doodziek kindje, overgeven, diaree, koorts :(
    Echt zo ontzettend zielig, wat een hoopje ellende hiernaast mij op de bank :(
    Hopelijk gaat het snel wat beter..

11. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Aaah wat zielig :(

Ik kan ook niet echt weg. Ik probeer een vast slaapschema te houden dus ik ga wel proberen nog boodschappen te doen als ze wakker is maar het is allemaal passen en meten. :S

12. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    @patricia ... beterschap voor de kleine meid !! heeft tim ook gehad ! echt zielig gelukkig duurt het maar een dag of twee

@burningcarma .. was idd ff balen ! ach het is weer opgeruimd .. en goed dat je niet bent aan gekomen vooral nu je ongi hebt !! zal je straks er toch wel wat af hebben

@mama van esmee.. kan me niet herinneren van het topic maar ik lul hier ook te veel haha al heeft tim er wel eerder flink last van gehad ! hij heeft nu erg veel dorst dus voor het slapen gaan wat minder geven dan maar .. en thanks voor de tip
    en toppie dat je bent afgevallen na een "lekker" weekeind !
    en op naar de 80 ! we kunnen het ! dat woog ik nl geloof ik 3.5 jr geleden !

@zustertje wat lekker dat uitslapen .. kan ik me nog wel herinneren haha ! en hopelijk ben je snel zwanger .. wij hebben hetzelfde gezeten en net op het nippertje zelf gelukt !! duim duim voor je

@nicole als we allemaal zo super slank in bikini rennen gaan we gezellig foto';s plaatsen haha
    heb je nog lekker kunnen trainen ..
    ik ging ook altijd samen en alleen ga je toch minder snel al train ik beter met muziekje op

@ all laat weten hoe dat spul van de lidel smaakt ! ga ik ook eens kijken .. heb net light chips van lays gehaald..

@truus wat een super prestatie !! echt goed gedaan hoor

@moppie kan toch makkelijk dat je lekker aan het afvallen bent ! gewoon lekker houden die weegschaal .. hoest met je niet roken vandaag ?

zo ik ga eens uitrekenen wat een hutspot met een visstick of duits mager biefstukje aan calorieen kost !!

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik wil me ook graag melden.

Ik ben sinds 2 weken aan het lijnen, volg een proteine dieet.

Ik ben gestart met een gewicht van 98 kilo en er is inmiddels 5,5 kilo af! Mijn doel is 77 kilo.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey Meiden,

Fijn dat het bij jullie allemaal zo goed gaat.
    Ik lees wel mee, maar schrijf zelf weinig omdat ik er geen kracht voor heb... Ben vanaf vrijdag ziek. Het gaat nu wel iets beter, maar het is nog niet veel. Heb daardoor ook veel te weinig gegeten. Ben daardoor in 3 dagen 2.1 kg kwijt. Weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn, maar het is er toch maar af. (ook al is het dan niet de goede manier). Ben nu dus in 2 weken 8kg kwijt!! Hoop dat ik me snel weer beter voel, en dan zal ik ook weer meer meeschrijven.

Liefs

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. wat vervelend dat het nog niet wil lukken! Hopenlijk is het snel raak meid! Heb je geen reserve sleutel? Dan kun je op de fiets/lopend boodschapjes doen..

Nicole.. haha.. slank over het strand dartelen.. Hoop het wel!! Wat goed dat je vanavond zelf gaat sporten! Lays Baked.. I love it!!

@ Linessa.. de light salami is lekker!! Chips vind ik niet zo.. zoutjes ook niet. De rest van de producten nog niet gekocht..

Truus.. leuke avatar! Je menuutje voor vandaag ziet er prima uit meid!!

Moppie.. misschien dan i.d. maar een " goede" weegschaal kopen? Merk je niet ook aan je kleding dat je bent afgevallen? Ik bv een aantal broeken niet meer aan omdat ze te groot zijn.. Ziet er niet uit!

Patriesja.. beterschap voor je kleintje!

BK.. ben je bezig met Rust en regelmaat? Wil je meisje niet slapen in de wagenbak? Kun je toch wat boodschapjes doen..

Emma.. hutspot is lekker mager! Kun je lekker veel van eten voor weinig! haha.. Hachee heeft ook weinig callorieen..

Net 1 boterham met heel dun pindakaas, 1 boterham met 1 plakje boterhamworst en 1 cracotte met smeerkaas 20 + op.. nu nog een glas karnemelk..

De babyfoon piept.. Volgens mij heeft Esmee geen zin om te slapen.. ga even kijken!

16. MamavEsmee

Welkom.. wat is een proteine dieet?

17. MamavEsmee

Beterschap!!

18. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    @ mamavanesmee: Ik woon op de eerste verdieping zonder lift dus ik neem Caitlin mee met de cosi en onderstel daarvoor. Dat ligt natuurlijk niet zo lekker als de wagenbak dus als het niet persee hoeft laat ik haar liever liggen. Ze heeft nu bijna een uur geslapen, echt super goed van d'r! Hopen dat ze het op het KDV ook gaat pikken. Ik heb een pittige meid gemaakt maar dat is ook niet gek, ze is een kwart spaans hehehe. Temperament van d'r moeder. Ik heb inmiddels mn hubby geregeld hehe.

19. MamavEsmee

Bk.. oh vandaar.. Wanneer gaat ze voor het eerst naar het KDV?

20. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi corien welkom !! en je bent idd al veel afgevallen

mamavanesmee ! ja ik heb ook zin een weer eens lekker een bord vol met iets haha maakt niet uit wat !
    en jij bent lekker bezig vandaag ! en tim wil ook niet aan de middagslaap pfff drama ..

bk oh wouw lekker tempramentje hahaha ik zeg ik hou er van !!
    en zal vast wel goed gaan op kdv

arme melanie !! beterschap
    lekker voor de kilo's maar niet zo leuk op deze manier .. doe maar lekker rustig aan

Share This Page