10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@patriesja: wat vervelend zeg! hoop dat hij snel weer in orde is...

@emma: gaat wel ok. heb nog niet gerookt in ieder geval ;)

@melanie: beterschap!

@mamavanEsmee: merk het al wel aan mn buik, die is een stuk platter. verder draag ik altijd wijde kleding dus merk er weinig aan haha!

@hier: Net ff dipje... Ik kan niet fulltime werken door een ongeval. Ik werk ondertussen wel 3 avonden (freelance) en 2 dagen (uitzendwerk).
    Ben bekaf, slaap slecht, kom niet aan het huishouden toe en heb een kerel die niks uitvreet in huis en alles achter zn kont laat slingeren.
    Word er stapelgek van als ik zie wat er nog in huis moet gebeuren. Stoffen en stofzuigen kom ik niet aan toe. Als ik alles opgeruimd heb mag ik al blij zijn! De was stapelt zich op, de vaat ook. De katten maken er een puinhoop van! En dan de wc en de badkamer... pfffttt... ik kom gewoon echt uren - DAGEN! te kort!

En dan ook nog een schoonmoeder die doodleuk zegt "was ook wel tijd he dat je aan het werk ging!" terwijl ik door een ongeval - en nu na 4,5 jaar revalidatie - mijn studie nu pas heb afgerond.
    Ik was al eens eerder bijna een jaar gestopt met roken maar weer begonnen toen een van mijn poezels overreden werd. Nu vroeg ze me afgelopen weekend "ga je mee even roken?" waarop ik zei dat ik gestopt was. "oh, hoe lang gaat het deze keer duren?" GRRRRRRRRRRR!

Heb ik net mn moeder aan de lijn. Mijn 2 kittens hebben mn gerbera plantje wat ik net gekregen had voor mn verjaardag tot op de wortel opgevreten en ik voelde me gewoon rot. Lacht ze me gewoon doodleuk uit.

Alles valt gewoon even verkeerd bij mij, ik zit er ffies helemaal doorheen...
    Eten heb ik al helemaal geen zin in, vooral niet als mn moeder me dan nog gaat vragen "heb je al gegeten vandaag, je moet wel eten hoor, want ............."

Heb de hoorn erop gegooid. Ik heb geen trek vandaag.

sorry voor het lange verhaal :s

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Morgen voor het eerst officieel :D

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. wat vervelend dat zowel je schoonmoeder als moeder niet eventjes wat medeleven tonen! Misschien wil een vriendin je helpen om je huis aan kant te maken en dan is het een kwestie van bijhouden of evt een huishoudelijke hulp aannemen voor 2 uurtjes per week/ 2 weken?

4. MamavEsmee

Spannend zeg!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    sjeee dat is idd wel heel mager een hutspot (vol bord ) met een drupje slasaus en 3 vissticks voor 440 calorieen !!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou moppie meid wat een rot reactie's !!
    dikke knuf dat zou ik ook niet tof vinden ..
    zet je er over heen .. en niet op ingaan ..

wij zijn juist zo trots op je dat je niet rookt !!

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    owwww spannend !!

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier ben ik het helemaal mee eens! Je bent goed bezig!!!

9. MamavEsmee

Eetze!:D

10. MamavEsmee

Ik ook!!:D

11. steenbokje

oh dames wat lief! heb meteen een grijns op mn gezicht door die koeieletters!!

12. MamavEsmee

Moppie.. goedzo!!:D

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    18-01-2010

O;
    - 200 gr magere yoghurt met 40 gr brina flakes
    - 1 mandarijn
    - 1 glas halfvolle melk

T;
    - 2 mandarijntjes
    - 2 glazen water

L;
    - 1 bruine boterham met smeerkaas ( 20+ ham )
    - 1 bruine boterham met 30+ kaas met halvajam
    - 1 glas water
    - 1 vitalinea yoghurt

T;
    - 2 glazen water
    - 1 punt slagroomtaart :)
    A;
    - 200 gr spruitjes
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 70 gr kipburger
    - 1 sauslepel jus

Totaal kcal; 1391

Vandaag een uur gewandeld en kom toch nog netjes uit ondanks het puntje taart :D

Liefsz 8)

14. zustertje

Gelukkig maar Moppie1981....

Met avondeten erbij zit ik nu op 926 cal. En dan heb ik zelfs een boterham met frikandel gegeten en het was erg lekker (heb al 3 weken niet gesnackt :$:))

Als mijn man thuis is gaan we samen hardlopen en vanavond nog een uurtje zwemmen.

Fijne middag allemaal

@ (weet niet meer wie het zei) Maar wij hopen ook dat we binnenkort een kindje mogen verwachten.
    Daarom nu ook afvallen en temperatuur bijhouden.

15. zustertje

Ziet er goed uit! En door een keer iets lekkers te eten hou je het lang vol.

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MOPPIE!!!!!

DIKKE CYBER HUG!!!!!!

Vanuit Jirnsum!!!!!!

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier een vreet en snaai bui!! Laat het maar lekker gaan dan morgen er maar weer vol tegen aan *bloos*!!!

Tja soms heb je van die dagen dan heb je nergens zin in en zit je even niet goed in je vel! Toch wil ik van de week of evt zondag de 101 zien of zelfs de 100 maar dat zal wel niet denk ik!

Zondag beginnen met 10 lessen Zumba heb er zin in :D
    Daarna stoppen want ja ik werk niet dus komt er ook geen geld binnen en ik moet het wel zelf betalen!

Maar degene die calorieen tellen. Stellen jullie zelf wat samen of hebben jullie wel een boekje ergens waaruit jullie eten enzo?!

18. zustertje

Ik bedenk gewoon zelf wat we eten groente zit niet veel cal. in dus dat is makkelijk. Vlees eet ik gewoon waar ik zin in heb maar weeg het af en aardappels enz ook.
    Ik eet gewoon net als anders maar kijk vooraf op Voedingscentrum - Caloriechecker hoeveel erin zit en dan stel ik mijn dagmenu samen is echt een super handige site.

19. steenbokje

ik pak gewoon waar ik zin in heb, maar door het bijhouden van calorieen leer je wel af om dingen te pakken waar veel calo's in zitten.

vandaag nog niks gegeten, op een twix ijsje na (143 kcal - vond er nog 1 onderin de diepvries gna gna) maar heb ook helemaal geen trek door al het gezeur aan mn kop :(
    wel honger gevoel maar ik protesteer grrrr.... snap mezelf even niet zo goed vandaag.

ik ga me klaarmaken voor een avondje cursus, dus zal zo nog wel wat fruit pakken denk ik.

20. MamavEsmee

Zusterje.. Oh.. lekker een broodje frikandel!:D En je ziet netjes vandaag.. vanavond evt nog fruit of iets anders nemen!

Humbely.. mooi dagje meid! Succes morgen, hoelaat moet je?

Mamarianne.. Jammer van de vreetbui.. morgen i.d. maar weer verder!;) Ik plan zelf mijn dagmenu.. Avondeten meestal 200 gram groenten met aardappeltjes ( tussen de 100-200 gram) en een mager stukje vlees of vis.. Ik probeer onder de 500 te blijven.. Wat meestal prima lukt.. Woensdag gaan we bijv burrito's eten. Ik neem dan 100 gram rundergehakt en neem veel champignons/ paprika. 2 kleine burrito's en geen dipsaus.. Daarbij nog een salade.. Maak alles in een apart pannetje.. Weeg alles van te voren af zodat ik niet kan smokkelen..;)

Moppie.. je moet wel wat eten hoor! * kijkt streng*

Vanmiddag was ik bezig met een mandarijntje maar die was niet te eten.. Dus een appeltje genomen.

Straks eten we.. doperwtjes met wortels ( 175 gram) 200 gram aardappeltjes en een rundervinkje.. En een sauslepel jus wat is aangemaakt met water..

Totaal vandaag: 908 callorieen.. Vanavond evt nog een een paar crackers of een klein schaaltje lays baked.. :D

Deel Deze Pagina