10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tim loopt nu lekker pepernoten te eten ...
    tja hij is er DOL op ! gelukkig blijven die dingen lang goed ...

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Oh.. een lekker maar makkelijk alternatief voor het avondeten.. Champignons ( 50 gram) 1 paprika en 50 gram hamblokjes bakken in een pan met anti aanbaklaag.. als het lekker gebakken is 4 eieren loskloppen en op smaak brengen met kruiden naar keuze.. Dit over het groentenmengsel en dan aanbakken.. Jummie!

Je kunt groenten/vlees naar smaak toevoegen.. evt kaas ipv ham..

Ohja.. op de manier dat ik beschreef.. 403 callorieen..:D

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat ligt in Friesland in het Hoge Noorden tussen Heerenveen en Leeuwarden in. Als je op het station komt heet het Grou-Jirnsum!!

Ik heb een kerel die erg zinnig is dus moet daar al wat rekening mee houden. En dat plannen ben ik nooit zo goed in met het eten omdat het vaak anders loopt door de kids of laat thuis enzo.

Ik zal er eens over nadenken :D Eerst Sonja Bakker maar eens netjes zien af te krijgen ;)
    En onder de 100 zien te komen :p

Lopen was even lekker!!!

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MVE: Klinkt lekker jammie jammie!!! Ik hou wel van die verse dingen en aparte dingen vriendlief daarintegen niet

5. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0

Nou vanmorgen stond er 72,3 kg op, dat is toch mooi weer minder als afgelopen vrijdag voor de lijst.

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Jeetje wat een dag vandaag :( heb maar ff snel tussendoor iedere keer iets gegeten, had er gewoon geen tijd voor.
    Celeno is echt nog nooit zo ziek geweest, de ha wilde hem zelfs zien ivm uitdroging, maar gelukkig was het nog goed.
    Goed in de gaten houden en steeds wat drinken aan bieden, ik hoop dat hij snel weer beter is zeg...
    Wat is dat toch erg, om je kindje zo te zien :(

Geloof dat ik tussen de 1300 en 1400 cal. zit met mijn bij elkaar geraapte eten vandaag ;) dus ach..

7. MamavEsmee

Ik kook dus soms als mijn vriend iets niet lukt apart.. Dus een maaltijd voor mij en 1 voor hem..

En plannen, ben ik ook niet goed in maar als je het op papier zet en bijv de avond van te voren al voorbereid.. ;)

8. MamavEsmee

Patriesja.. wat eng zeg, je kindje zo ziek! Hopenlijk knapt hij snel weer iets op..

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pzatriesja van harte beterschap voor je meissie wat verschrikkelijk dat ze nog zo ziek is

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo ik heb lekker 35gr chips light op .. en errug genoten ! nu lekker naar bedje
    morgen kom ik niet on-line moet van 8.30 tot 20.30 werken !!
    succes morgen weer meiden

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    thx meiden
    Hij (het is een jongen ;)) is idd erg ziek, maar misschien dat het morgen alweer een stuk beter gaat (ik hoop het zo).

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Beterschap voor je zoon patriesja!

Ik was al vroeg uit mijn bed over een klein uurtje rij ik naar een van mijn beste vriendinnen die hier 1,5 uur vandaan woont.
    Ontbijt achter mijn kiezen
    2 volkoren boterhammen 1 met rauwe ham en 1 met filet
    1 eierkoek
    hele grote mok thee

tussen de middag geen idee wat we gaan eten. En vanavond eet ik samen met mijn man couscous met kip,courget,ui en tomaat en kruiden.
    Iedereen weer veel suc6 vandaag en tot vanavond!

13. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    Hoi Meiden,

Nou hier gaat het weer goed met het afvallen, ik had even een dipje vorige week. Nu weer lekker op de fiets naar mijn werk (ong. 7 km) voor de beweging.
    Ik was vorige week een beetje aangekomen, maar dat is er gelukkig weer af.
    Vandaag heb ik een drukke dag voor de boeg tot vanavond half 9 dus hopelijk verbrand ik zo genoeg cal.

Groetjes

14. MamavEsmee

Iedereen werkse vandaag! Ik moet vanmiddag 2 uurtjes.. heb bespreking op mijn werk.. Dan pas vrijdag en het weekend weer..

Gisteren nog genoten van een schaaltje met lays baked ( 40 gram)..

Heb net 1 boterham met magere boterhamworst en en cracotte met smeerkaas op.. Nu koffie drinken..

Krijg zo visite en dan werken.. Kom denk ik vanavond pas weer.

Humbly.. zet hem op meid!!

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ patriesja , beterschap met je zoontje , mijn dochtertje is er nu pas weer wat beter aan , ze heeft ook 4 dagen koorts gehad en flink ziek , zo zielig ...

@ de werkende dames , werk ze !!!!
    @ humbly : had jij geen theorie examen gisteren ??:(

Hier een zeer druk dagje gisteren inclusief verjaardag maar geen kruimel aangeraakt , dacht toch echt wel onder de 84 te komen maar nog steeds blijft ie steken :x:x dit motiveert dus echt niet of het ligt aan die bagger weegschaal hier , dat kan natuurlijk ook nog want ik zie en voel namelijk wel dat ik slanker word :( nou ja toch maar weer verder hobbelen zo maar als ik eraan denk dat ik op deze manier nog minstens 15 kilo moet vraag ik me af of dat gaat lukken ..... zucht

ga maar aan mijn bakje special k beginnen :)

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    @nicole; neej vanmiddag :p half 2

17. MamavEsmee

Mereli.. wat goed dat je op de fiets naar je werk gaat!

Zustertje.. veel plezier vandaag!

Nicole.. Ik heb ook 2 weken bijna stil gestaan.. Ben wat gevarieerder gaan eten en nu sinds vrijdag al weer -0.8 ;) Wissel/ yoghurt eens af met een boterham.. ander fruit, andere groenten.. ( even wat tips).. Wat knap dat je geen kruimel hebt aangeraakt!! Heb je een digitale weegschaal? Zo niet, misschien eens een digitale kopen ( voor 20,00 heb je er 1 bij de blokker) ;)

Krijg zo visite.. ik neem gewoon netjes mijn stukje fruit bij de thee..:D Mensen kijken dan altijd zo raar..

Je ziet het inmiddels best goed dat er wat kilo's af zijn.Vooral in mijn gezicht.. maar om voor die 2 maanden winter nog een nieuwe garderobe aan te schaffen..;) Dus heb te grote bloezen en vesten aan waardoor je het minder goed ziet.. ;)

18. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ humbly , oeee spannend zet hem op meid , ik zal voor je duimen !!!!

@mamavesmee : dat is dus het probleem ik heb een digitale maar dat ding geeft eerst 83.3 aan heel lang en springt dan op het laatste nippertje over op 84.0 , dus ik eerst heel happy en dan ineens boem , terug naar realiteit hahahahaha ... denk dat het voor mij moeilijk te accepteren is omdat ik een paar jaar geleden ook al eens 20 kilo af ben gevallen en dat was in 3 maanden gepiept en ook totdat ik zwanger werd op gewicht gebleven .... ga toch maar eens aan mijn internist vragen om de dosis wat te verhogen :p al is het maar voor een tijdje dat mn schildklier wat sneller gaat ... maar toch bedankt voor je tips en ik moet zeggen mn jas zit al een stuk minder strak en dat motiveert ook wel weer ... dus bij jou is het ook al goed zichtbaar , eigenlijk moeten we een voor en na foto erbij zetten straks , hahahahaha ...

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Humbly zet hem op meid gaat helemaal goed komen :D

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Maar ja ik moet dan ook nog voor 2 kids koken ;) extra erbij dus dan staat het fornhuis zo vol.

Ik moet vanavond prei met rosti rondjes en vis maar neem vissticks :)

Deel Deze Pagina