10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik denk het ook ben benieuwd! :)

Vis is wel vet maar het is gezond vet :D En 1 ons zalm is echt veel mijn bord lag er mee vol en daar overheen mijn sla gedaan had ik een soort carpaccio.
    Ik heb ook nog een makreel meegenomen ga eens kijken of daar veel calorieën inzitten.
    In makreel zitten meer calorieën dan gerookte zalm maar wel erg gezond.

Ik ga nog even een beetje relaxen want om 17.30 moet ik werken ben om 21.00 klaar erg lekker en ik heb nu al 4 dagen vrij gehad :) en morgen weer vrij :D

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik geef 's avonds les, dus hoef in principe dan niet meer te eten. Alleen bij de koffie (thee in mijn geval) wordt er altijd wat meegenomen.

Heb nog steeds geen trek. snap mezelf ff niet. zal zo een appeltje pakken, maar eerst even douchen en mn huisje op orde maken ;)
    diner wordt trouwens rijst met prei en een rundervink ipv pasta. heb niet de juiste groenten voor door de pasta in huis... dat ga ik zometeen ook alvast klaarmaken zodat vriendlief vanavond ook wat te eten heeft als ik weg ben.

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Het is echt drama deze week,misschien ook wel mijn eigen schuld dat ik van alles eet wat ik maar wil eten *bloos* en heb gewoon een slechte week denk ik!
    Ik kom hier maar weer als het weer beter gaat denk ik of 1 van jullie of jullie allemaal moeten mij eens even goed toespreken!!! En een dikke schop onder mijn dikke K*nt geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waar wonen jullie allemaal????

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Komop mama Rianne knop om en geen of weinig ongezonde dingen meer eten ;)
    Weet je wat ik denk als ik zin heb in iets lekkers even kijken hoeveel calorieën er in zitten en dan schrik je meestal zo dat je beter een eierkoek of zo kunt eten vult ook goed en zit veel minder in...

Wees streng voor jezelf dan is de weegschaal lief voor je :D

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Rianne.. niet lullig bedoeld hoor.. maar misschien is de " knop" bij jou nog niet helemaal om..;) Als je echt wilt afvallen en weer " slank" wilt zijn dan kun je de verleiding prima weerstaan..

Moppie.. ik snap wat je bedoeld! En een lekker menuutje voor vanavond!

Zustertje.. ja, i.d. de gezonde vetten! Lekker toch, dat onregelmatige werken. Ik werk in de gehandicapten zorg en ben ook regelmatig 3-6 dagen vrij als ik veel uur heb gemaakt.. heerlijK!

Net een bakje rauwkost gehaald bij de groenteboer.. Esmee en ik hebben samen het bakje opgegeten. Was erg jummie!

Esmee eet erg slecht maar dit eet ze dus wel..:D

6. MamavEsmee

Zusterje.. die is leuk! Wees streng, dan is de weegschaal lief voor je!:D

Rianne.. ik kom uit Overijssel ( twente om precies te zijn)

7. steenbokje

Kom op meis! Vanuit G'dyk een trap onder je kont!
    Probeer eens in te vullen op valtaf.nl wat je op een dag eet. bij sommige dingen zul je versteld staan hoeveel calo's erin zitten!

Hier gaat het ook steeds beter omdat ik bewust raak van hoeveel calo's er in sommige dingen zitten.
    100gr zoute pinda's > 600 kcal!
    100gr chocolade > 520 kcal!!!
    Die dingen blijf ik dus liever eventjes vanaf...

Net een appeltje gegeten maar krijg er niet meer in :(
    Zometeen avondeten maken... en dan avondje werken.

8. MamavEsmee

Moppie.. en als ik dan na ga dat er elke avond een zak chocopinda's van 250 gram werd opgegeten door mij..:$ Erg he? Maar ik moet zeggen.. Nu ik minder suiker eten ik een stuk meer energie heb :D.

9. steenbokje

250 gr chocopinda's (euroshopper) 1215 kcal!
    250 gr chocopinda's (ah) 1400 kcal :$
    250 gr chocopinda's (aldi) 1215 kcal
    250 gr m&m's pinda 1285 kcal!!!

Ok, die dingen raak ik nooit weer aan!!!!!

10. MamavEsmee

Durf ik niet zweren maar nooit meer een hele zak!:D Denk dat ik dan mega misselijk wordt..:$

11. steenbokje

nog een stel erbij gezocht en het wordt alleen maar erger hihi...
    nee een hele zak, ik weet het niet maar ik werk zo een hele zak m&m's naar binnen als het moet, en dat is dus NIET goed! maar zoooooooo lekker ;)

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hey meiden!

Jeetje dat er zoveel kcl in chocopinda's zitten vandaar die extra kilo's! Die vond ik altijd zo lekker!

@mamarianne: Kom op meid je kunt het wel! Vanuit Groningen een schop onder je kont! Morgen er weer met volle moed tegen aan.

Hier een slecht dagje.
    Heb nog maar 1 broodje gehad en een sinaasappel, ben beroerd.
    Denk een buikgriep. Het komt alleen niet tot overgeven heel vervelend!
    Ben nu wel aan het werk, ik hang er half bij en zie wel hoe lang ik het kan volhouden.

Voor vanavond staat er stampot op het menu, maar ik sla over.

13. MamavEsmee

shake hands :D

Enne.. beterschap!

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meiden ik krijg honger van jullie !!
    mmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker hoor ...

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    nee misschien wel niet nee maar ja hoe krijg ik die knop dan wel om?

Ik doe Sonja Bakker dus heb al een menu of bedoel je intypen wat ik tussen door pak en eet?
    Of ik moet iets anders doen kwa dieeten maar ja!!

16. steenbokje

Nee, gewoon invullen wat je op een dag eet, om zo een beter beeld te krijgen van de calo's die er in bepaalde soorten voedsel zitten!

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ah ok :)

Ik zal eens kijken hoeveel punten ik mag hebben met WW anders ga ik daar mee starten daar had ik namelijk ook iets van gekocht!

18. MamavEsmee

Dat denk ik ook Rianne.. Je wordt zo veel bewuster van je eigen eetgewoonte.. En waar veel en waar minder callorieen inzitten.
    Bij Sonja eet je wat Sonja bepaald.. En ja, dat is i.d. moeilijk om je daaraan te houden.. Je hebt weinig zelf inbreng,;)

19. MamavEsmee

Ik heb echt genoten van mijn burrito's.. eens wat anders dan aardappels!:D

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou ik heb ook genooooooooooooooooten van mijn macaronie !

maar ik mis mijn tweede bord ...
    zal het altijd wel blijven missen denk ik ..
    heb nog een soort van honger maar dat zit echt in mijn hoofd ...

Deel Deze Pagina