@ninien welk boek van Sonja gebruik je daarbij? Ik heb vandaag nog niets gegeten, ben ziek dus heb helemaal geen trek denk dat ik zo maar wel even kopje thee maak zodat ik wel wat vocht binnen krijg.
ik gebruik nou het eerste boek van sonja, dat is degene met de oranje voorkant Maar na de kerstvakantie ga ik verder met het boek bereik en behoudt je gewicht.... ben namelijk een beetje uitgekeken op boek 1, maar die werkt waarschijnlijk wel het beste
ok daar heb je dus goede ervaringen mee. Ik denk er dus ook aan om een boek aan te schaffen. De maaltijden zijn die ook goed te doen met kids? Of maak je voor hun wat anders klaar?
Je moet in 1 bepaalde week best vaak rijst met kip en groenten Dan maak ik meestal voor hun wat anders maar in principe met wat aanpassingen is het voor de kinderen ook goed te eten. bijvoorbeeld moeten we vanavond zuurkoolstampot, en dan doe ik dr voor de kindjes worst en spekkies bij, en lekkere jus
wat betreft het boek, op marktplaats worden ze al aangeboden vanaf 5 euro Dus ik zou geen nieuw boek kopen
Aaah ik baal zo! Ik was 2 kilo afgevallen maar heb echt een slecht weekend gehad. Was dus vanochtend weer 1,5 kilo aangekomen! Ik baal zo, wil het er zo graag af hebben maar die weekenden zijn zo moeilijk. Grrr
die anderhalve kilo is waarschijnlijk allemaal vocht, gewoon vandaag je eigen aan je dieet houden en dan morgen weer wegen, dan kan het best zijn dat alles er al weer af is
Wow! Wat hebben jullie veel gekletst al zeg! Ik begin ook vandaag weer, heb gister sinterklaas gevierd en erg geschranst. Shame on me. Ik was dus al 12 kilo afgevallen maar er zitten er al weer 2,5 bij. Zucht.....Moet nu echt weer mijn best gaan doen, maar is zo moeilijk. Ik doe trouwens Sonja Bakker, het 1e boek. Maar ik heb bijna alle boeken dus misschien wissel ik nog wel tussendoor. Ik vind Sonja goed vol te houden. Ben er dus al 12 kilo mee kwijt geraakt maar weeg mij eten niet en spijbel ook een beetje in het weekend. Succes allemaal!
Ninien.. wat goed zeg dat je al -17 hebt nu! Sonja werkt bij jullie dus wel goed! @ SOnja.. vind het aantal calorieen zo weinig.. Ga je strax weer gewoon eten dan vliegt het er weer aan.. Tenminste dat is bij mij het geval.. Wat ik wel heb geleerd van Sonja is om mijn aardappels en vlees af te wegen.. Jammer voor de meiden die aangekomen zijn het weekend.. @ wegen.. Ja, ik weet dat we pas morgen zouden wegen. Maar moest vanmorgen even wegen.. -1,5 kilo in 6 dagen! Mag ook wel, behalve ontbijtkoek niets gesnoept.. Voor van de week staat op het menu.. Maandag...Rodekool met appel, gekookte aardappelen en een kleine gehaktbal. Dinsdag... Kip met prei en kerriesaus ( chickentonight) en rijst.. Woensdag..Pasta met boursin cuisine light, champignons, bladspinazie en hamblokjes. Donderdag..Boerenkool met magere rookworst Vrijdag.. frietdag met gekookte groenten of een salade/rauwkost. Zaterdag nog geen idee, zondag ook niet.. Is nog iets te ver weg..
ik moet vrijdag naar dieetiste en daar word ik gewogen heb zelf geen weegschaal hi hi dus ik pas me een klein beetje niet aan jullie aan...
ja dat is ook zo, maar ik moet nog zoveel afvallen dat ik liever heb dat het een beetje snel gaat, ook vanwege mijn gezondheid En als ik mijn streefgewicht heb gehaald ooit, dan let ik wel goed op mijn gewicht, en 5 kilo heb ik er dan sneller af dan 30
Zo, me gister best goed gedragen vind ik zelf Stukje gevulde speculaas op, handje pepernoten En savonds bami en als toetje een lepel straciatella ijs. Vanmorgen had ik me verslapen en moest vliegen, dus snel een plakje ontbijtkoek met wat boter naar binnen gestopt. Tussendoor een banaan en net lekker gelunch met 2 volkoren bolletjes en Filet Americain. Vanavond eten we hutspot en ik neem daar een klein stukje rookworst bij. Vanmiddag nog een peer tussendoor... Hoop dat er morgen toch wel een halve kilo af is. T irritante alleen is dat mijn digitale weegschaal kapot is...dat weegt toch net iets nauwkeuriger
Ninien.. ik snap jou beweegrede wel.. Vind het echt toppie dat je het vol houd! Wendela.. ziet er goed uit.. Hier helaas ook geen digitale meer maar rond af naar boven en dan valt het de week er op vaak weer mee! Hier net 2 bruine boterhammen met Linera op en 2 mandarijntjes.. Bij de koffie vanmorgen ook 2 mandarijnen.. Neem ik tegen 15.00 nog een plakje ontbijkoek..
Dag dames! zie hele nette lijstjes voorbij komen, chapeau! Vooral zo door blijven gaan. Zitten hier ook mensen die nu aan het vasten zijn (Katholiek)? Ik heb gekozen om zoetigheid totaal uit mijn lijst te gooien ipv zoetigheid en vlees... Ik vind het niet verstandig om voor nu dat ook nog eens eruit te gooien! Mijn lijstje voor vandaag: O: 2 sneetjes brood met 30+ kaas en een gekookt eitje 1 glas melk + drinkpoeder L: 2 sneetjes brood met kaas en water halve appel A: 1 bordje aardappelschotel uit de oven (Mousaka) + 1,5 liter water over de gehele dag. Beweging: 5 uur
Haha ja, vanavond zit ik dan aan dat getal! Soms doe ik ook gewoon snel wandelen, of zwemmen (baantjes). Elke dag hardlopen vind ik saai Fietsen wel heel leuk!
haiii ik ben 9 oktober begonnen en al 8 kg afgevallen ik ga voor de 29 kg totaal... nu weeg ik 79,3 kg ik pas me eten aan, 3 x per dag eten en tussendoor snack ik fruit8) sta iedere dag een half uur op de wii fit en ik voel me stuk beter, fitter en slanker