Ooh dat valt reuze mee inderdaad! Het klonk zo duur Vaak is het wel zo dat 'gezond' duurder is dan fastfood en lekkernijen
Ja maar je eet minder wat kost nou n stuk komkommer? En als je noten eet, is het een handjevol en geen hele zak. Hier ligt de koelkast vol met magere kwark, sla, wortels, komkommer, kipfilet en flessen water. Moet je voor gein eens kijken hoeveel geld je wegdrinkt met frisdranken.
Eet ik te weinig? wat denken jullie? vanmorgen 2 boterhammen met appelstroop en beker groene thee(zonder iets erin) tussendoor 2x koffie zwart lunch 2 boterhammen en een cracker met 20+smeerkaas, komkommer en dun plakje grillworst. beker melk dit is tot nu toe straks wil ik nog een appel of iets nemen en vanavond stampot boeren kool verder drink ik water en groene thee tussendoor. is dit echt te weinig? lijkt mij als ik af wil vallen dat ik nl echt niet meer moet eten haha beweeg nl niet zo heel veel en dan gaat er niks af denk ik dan
volgens mij valt het mee dat je te weinig eet als ik het zo kijk maar misschien kan je nog iets meer tussendoor pakken een stukje komkommer ofzo ik las pas ergens dat je beter verdeeld over de dag steeds kleine beetjes kunt eten dan blijft je stofwisseling goed opgang waardoor je weer sneller afvalt. Hier gisteren begonnen met boksen op de Wii 2 trainingen gedaan en verga van de spierpijn vandaag sla vanavond maar even over denk ik.
Ik eet gewoon volgens de schijf van 5: 4 tot 6 boterhammen, fruit, 200 gram groente, etc. Ik ben in 6 weken 10 kg afgevallen. Als je jouw leeftijd, lengte en huidige gewicht stuurt, zal ik de kcal uitrekenen die jij nodig hebt. @iedereen: ik sta momenteel stil, maar dat heeft een reden. Ondanks de gezonde manier waarop ik bezig was, heeft mijn grote gewichtsverlies voor een lichamelijk probleem gezorgd. Ik heb galstenen en dus steeds galkolieken. Heel heftig en steeds onverwacht. Ik sport nu al twee weken niet. Hopelijk kan ik na de operatie snel weer sporten.
Heftig Miss T! Rustig aan doen! @dani: ik mis de tussendoortjes. Zorg dat je 6 eetmomenten per dag hebt. 3 maaltijden en 3 tussendoortjes.
Is 3 tussendoortjes niet te veel? waar denk je dan aan? komkommer of fruit? net een les Cardio Calorie Burn Dance Workout- Low Impact van Denise Austin gedaan heerlijk! ga vanaf nu proberen zeker 2x in de week te sporten gister gezommen ladies night een les BBB gedaan en een les aqua Zumba was echt top!
Nee hoor, als je tussendoortjes maar niet te veel kcal bevatten. Denk aan: koekje café noir rijstwafel met/zonder Philadelphia 100 gram aardbeien of ander fruit (google even op fruit met niet te veel kcal). Hou het gezond eten leuk, zodat het niet zwaar voor je valt. Ik kies voor ieder weekend iets extra lekkers uit: stokbroodje brie, ijsje van MC Donalds, borrelnootjes, etc. Ik wil het zelf als een andere levenswijze zien; als iets wat ook vol te houden is op lange termijn.
Dat moet ik ook anders vliegt het er zo weer aan! Ik denk aan een uitdeelzakje paprikaships in t weekend. Ik kan gewoon niet zonder
Gewoon doen dan. Ik heb zelf bedacht dat ik minstens een jaar bezig ben om op gezond gewicht te komen. Dan lijkt het me fijner om het op zodanige manier te doen dat het ook goed vol te houden is. Ik eet trouwens af en toe een zakje snackajacks paprika. (120 kcal) Een zakje paprikachips is volgens mij niet veel meer.
Hebben jullie al een beloning bedacht voor het moment dat je het streefgewicht haalt? Verder ben ik niet nieuwsgierig..
Bij -15 kg trakteert mijn moeder op een etentje. Bij een gezond en mooi gewicht ga ik een dagje naar de sauna, denk ik.
pfff 9 van de 10 reclames gaat over eten.. toetjes chcocolade noem maar op zit ik hier braaf met mn appeltje die me nog niet heel lekker smaakt ook haha vanacht werd ik wakker omdat ik vreselijke trek had..