Hey dames mag ik hier mee kletsen? Zoek lotgenoten Ik wil ook 10 kg kwijt ben nu 2 weken bezig en helaas raak ik niks kwijt of maar een kg en die zat er vanmorgen weer aan. Niet erg bemoedigend helaas en ik doe zo me best. Heb een dieet van 1200 kcal snoep niet en drink veel water zwem 2 x per week 45 min. Shakes wil ik niet aan beginnen wil iets wat blijft werken voor mij. Iemand tips ?
thanks miss T Fayenne wil je eens je menu van 1 dag met ons delen? hoeveel je eet op een dag? misschien kunnen we meedenken Gister wezen wokken 1 x gegrild en 1x gewokt ossenhaas en biefstuk gegeten en veel groente, veel water gedronken en vruchtjes genomen ipv ijs. ga zo even een rondje hardlopen (5km) kijken of ik t aan een stuk red.. denk t niet haha
Hoi, mag ik ook meekletsen? Ik ben in 2 jaar tijd zo'n 15 kilo aangekomen en dat moet er weer af. Ik pas mijn kleding niet goed meer, ben snel moe en toen mijn zoontje dacht dat ik een baby in mijn buik had, was voor mij de maat vol. Tweeëneenhalve week geleden ben ik begonnen met een groepscursus afvallen onder begeleiding van een voedingsconsulente, die daarvoor jaren als diëtiste had gewerkt. Het groepje is wat aan de kleine kant en de meeste dames zijn veel ouder, dus daar heb ik niet zoveel aansluiting mee, bovendien spreek ik ze niet dagelijks. Tot nu toen ben ik 3 kilo kwijt. Ik moet dagelijks rond de 1800 kcal van haar uitkomen, doe dat nu ook met behulp van de voedingsmeter van het voedingscentrum. Dan zou ik een halve kilo per week af moeten kunnen vallen volgens haar berekeningen. Straks de feestdagen weer, weekendje weg met schoonfamilie, etentjes etc. Moeilijk om dan maat te houden, maar ook dat moet ik leren.
Het menu van gister was Smorgens 2 bruine boterhammen met kaas ( 48+ dus veelnte vet had niks anders ) Tussendoor wat druiven Middag 2 bruine boterhammen met kipfilet en rauwkost en een gekookt ei Tussendoor een bakje yoghurt met walnoten en een theelepeltje honing Avond eten zuurkool stamppot met een stukje rook worst Gister meer als normaal als de kinderen thuis zijn is het lastiger maar door de weeks eet ik bijv 2 crackers als lunch met een cup a soup Drink veel water op een dag. Werkt best demotiverend als je niks afvalt. Gister 75 vandaag weer 76 misschien ook niet slim om elke dag te wegen.
ik weeg 1 x per week dit houd ik ook bij ik kwam ook alleen maar aan en viel geen gram af probeer nu 2 a 3 keer te sporten in de week en ik eet minder en anders wat drink je smorgens en bij de lunch? yes hier weer een rondje hardgelopen!
Ik drink een kop koffie met een beetje gekookte melk en een zoetje verder alleen water en thee. Ik ben geen frisdrank drinker gelukkig. Ik moet misschien nog kleinere porties eten. Ik zwem 2 x in de week pas begonnen dus hopelijk merk ik resultaat ervan.
Klinkt niet superslecht, maar je kunt wel betere keuzes maken. Met een dieet van 1200 kcal zet je jouw lichaam op spaarstand. Dat wil je niet. Aanvulling: je kunt beter producten eten waar je langer van vol zit, dan 2 crackers. Dan vergroot je juist de kans op snaaien. En kijk even welk fruit weinig kcal bevat, dan kun je dat ook beter afwisselen.
Hallo dames, Ik heb jullie nodig!! Ik ben begin september bevallen van een prachtige zoon en heb genoten van allerlei lekkernij in de zwangerschap en eigenlijk ook na de zwangerschap.. Eigenlijk stiekem tot op heden, maar nu is het weer tijd om fitter te worden! Voor mijn zwangerschap ben ik 22kilo afgevallen met het dieet Powerslim. Dit was echt super! Natuurlijk wel pittig, maar goed vol te houden. Helaas is het alleen echt gigantisch(belachelijk!!) duur en ben ik nu niet in de luxe positie om dit dieet weer te volgen anders had ik het 100% zeker gedaan. Nou wil ik graag a.s. Maandag gaan starten met zo min mogelijk koolhydraten te eten en een beetje de lijnen van Powerslim aanhouden alleen dan met producten uit de winkel.. Dat maakt het lastig want daar zitten veel meer koolhydraten in. Een voorbeeld menu van Powerslim: Ontbijt: magere kwark uit de winkel & muesli van powerslim Tussendoor: meditereaaans broodje met Philadelphia van powerslim Lunch: toast van powerslim met smeerkaas, philadelphia of rookvlees Tussendoor: flensjes van powerslim Avondeten: groente & vlees of groente & vis Tussendoor: wafel met vanille en chocola van powerslim Nou moet ik dus alles van powerslim gaan vervangen voor producten die in de winkel te koop zijn... Ik mag voorlopig geen koolhydraatarm brood(want daar zitten toch te veel kh in voor in het begin) en ook geen fruit.. En bv. een komkommer als tussendoortje vult bij mij totaal niet.. Dames.. Ik heb jullie hulp nodig! Zijn er mensen die ervaring hebben met een koolhydraatarm dieet die mij tips kunnen geven of wil ik het onmogelijke?
Sorry mamaxo ik kan je niet helpen wil je wel succes wensen! hier nu 2x overnigts oats geprobeerd de 1e eer met magere kwark iets verdund met water maar vond het nog te dik en niet lekker vanmorgen gegeten (gisteravond dus gemaakt) met melk dit was wel te doen, vind er alleen niet zoveeel smaak aan zitten haha dus klein schepje bruine basterdsuiker en banaan in gedaan zijn nog meer vulling tips?
Op marktplaats wordt veel powerslim aangeboden door mensen die hun gewicht hebben bereikt! Misschien iets voor jou?
Respect voor de sporters! Ik kan dat echt echt niet!! Maaaaar als je ziet hoeveel ik beweeg op een dag met die twee kleintjes is dat ook een sportieve taak op zich. Ik ben de stairmaster
Geen ervaring met powerslim ook geen tips helaas. Pff het schiet niet op bij mij ben bijna een maand bezig en net 1.5 kilo kwijt en een paar centimeters. Wie kan mij helpen met hoeveel calorieën ik mag/moet eten om af te vallen? Ik eet er nu maar 1000/1200 per dag zou dat te weinig zijn?
Wauw hoe heb je dat gedaan? Dani dan kom ik uit op +- 1500 calorieën dus dan zou ik idd veel te weinig eten.
Voor ontbijt? Magere yoghurt (300 ml) + notenmuesli (tussen 30 en 40 gram, te koop bij De Tuinen en andere natuurvoedingwinkels) + schep suiker. Kopje thee erbij.
Stuur me maar een PB met je lengte, huidige gewicht, leeftijd en activiteitenlevel (hoe vaak je sport, of je lichamelijk zwaar werk doet e.d.). Dan reken ik het voor je uit.