10 kilo afvallen!

Discussion in 'Algemene clubs' started by elsie22, Aug 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ah knuffel. Zet hem op!

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

lief dank je!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:(:(:( weer een kilo aangekomen snap er niks van
    ben halve kilo zwaarder dan 10 okt schiet niet op zo ...:( ben zo sachie

heb eergister 20 km gefietst notabene!!!

dan denk je ach een kilo ja er waren er met moeite 2,1 af dus ik sta weer voor af aan :(
    had zo gehoopt op een paar ons eraf

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Shit zeg! Daar zou ik ook moedeloos van worden! :( tijd om iets anders te gaan proberen?

Ik was van de week gruwelijk ongesteld zo de eerste x na de bevalling. Dat schijnt ook invloed op je gewicht te hebben. Vanochtend 63.5 dus scheelt zowat een halve kilo met 3 dagen geleden ;)

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nou ik heb wel wel eens wat extra tussendoor genomen en een x pinda s gegeten maar zou het daar dan van zijn?
    ongi ja lastig kan.. heb mirena dus zit geen regelmaat in soms vloei ik wat.. :(
    kweet niet goed wat ik anders moet proberen

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Een extraatje of wat Pinda's maakt echt niet uit volgens mij.
    Ik weet niet zo goed wat voor advies ik kan geven. Misschien nog eens praten met een professional?

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hmm misschien er gaan eerst 2.1 kilo af met sporten en minder eten
    en zodra ik iets extra neem kom ik gewoon een kilo aan? blijkt dus dat ik echt of heel streng moet lijnen..
    of ??? het is iets ander.. maar wat? ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hormonen? Medicatie? Vocht vasthouden? Spieren?

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

zou kunnen ;) we gaan gewoon door! :)

10. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Ik meld me ook maar weer eens! Ik ga het opnieuw proberen, want zo gaat het niet langer! Ben volgens mij ook weer wat aangekomen.

Omdat ik nog 50/50 borstvoeding geef, kan ik niet te fanatiek. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft? Helaas werkt het "gezonder eten" hier niet, ik moet iets op papier om me aan te houden, want anders ga ik smokkelen.

Ik zat zelf te denken om een van mijn Sonja boeken te pakken en dan het mannen menu te volgen. Volgens mij zijn haar laatste boeken niet meer zo streng als haar eerste boek(en) en als ik dan ook nog eens het mannen menu volg, denk ik dat ik niet gelijk veel te weinig binnen krijg.

Zo even teruglezen hoe het de rest van jullie vergaat.

Ik weeg nu ongeveer 66,5 (vanmorgen niet gewogen en inmiddels al ontbeten enzo). Streefgewicht 60, of beter, onder de 60, dus 59,5 ofzo;)

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Haai!

Was ik ook weer eens.
    Omdat we thuis in een giga stresssituatie zitten, niet veel op zp geweest en me al helemaal niet met eten bezig gehouden.
    Wel ben ik gaan sporten en ga nu al 3 weken 2x 2 uren in de week naar de sportschool.

Dat in combinatie met normaal eten, ben ik toch weer ruim een kilo kwijt!

12. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Stresssituatie? Gaat het wel? Met de kindjes?

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Bedrijf van mijn man loopt niet goed...dus dat levert behoorlijk veel stres op. Op de jongste na zijn de kinderen bijna de hele week bij opa& oma geweest zodat wij ea kunnen regelen :(

Nu is alles geregeld en loopt er van alles.

14. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hè wat naar! Snap ik dat de rest op een laag pitje staat! Erg stressvol met zo'n kleintje er ook nog bij! Heel veel sterkte!

15. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    dag dames, ik lees stiekem mee, en wou graag mee kletsten. Ben nu in 11 weken tijd 7 kilo afgevallen met de weight watchers. moet er nog 5 voor gezond bmi, en zou er graag dan nog 5 willen voor mezelf... dan zou ik 65 kilo wegen (gemeten bij de WW, is niet helemaal betrouwbaar, want savonds met kleren aan, maar verschil is ongeveer 1,5 a 2 kilo met smorgen bloot, dus zou alleen nog maar beter zijn) Aanvankelijk gaf ik nog borstvoeding, en mocht ik meer punten eten. Maar nu ben ik daarmee gestopt, en mag ik dus minder eten.....:):):) en dat is wel wat lastiger! Moet morgen wegen, maar ben bang dat ik nu niets kwijt ben...

16. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    @Tess2013 WW gaat dus heel goed samen met de WW, is welliswaar 'gewoon' gezond eten, maar je moet alles precies bijhouden, en alles heeft een bepaald aantal punten. Ik vind het wel echt een stimulans om dan toch er niet boven te komen...(meestal dan...;))

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    7 kwijt al?! Super! :D

Benieuwd morgen!

18. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    En?? :)

19. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    toch nog 4 ons er af!!:D (heb wel gesmokkeld, vandaag lichte maaltijden gehad, en mijn riem afgedaan voor ik ging..:):)) maar he, dat mag de pret niet drukken. Had te veel gesnaaid deze week, dus ben evengoed dik tevreden!

20. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Haha top! :)

Share This Page