Bah t gaat helemaal niet hier de hele motivatie is weg let nergens meer op elke ochtend denk ik ja vandaag opletten.. maar eind vd dag denk ik hmm balen weer niet echt gelukt.. knop moet weer om
Hier ook flink zitten snoepen, koek en ships! Pfff.. Overdag gaat het prima!! Maar savonds voor de tv grrrrrrr! Pas dan heb ik honger en dan gaat die ships er zo in! Mezelf echt dwingen om het gewoon niet in huis te halen, dan kan ik het ook niet pakken. Maarja boodschappen doen is ook al zo moeilijk al die lekkere dingen. Van het weekend eten we weer frietjes, en ik kan het gewoon niet meer als enige laten staan, het lukt niet.
Nou hier dus precies t zelfde!!! vandaag: ontbijt bah magere kwark met wat muesli half bakkie kreeg t niet weg tussendoor appel en 2 koffie lunch 3 boterhammen worst en kaas en halve beker melk (melk was op haha) tussendoor speculaasbrok en een dropje koffie en flesje water avond eten vers gemaakte nasi met kroepoek bakje vla 2 snoepjes en thee water 3 snoepjes teveel..
Snap er geen hol van!!! 62.3 vanochtend.. Ik denk yeah right nog maar een keer, 62.3 ----> in m'n nopjes...
Ik eet de frietjes wel gewoon, maar niet meer zoveel als voorheen. en ik zorg dat ik er ook een bak sla bij heb en eet het samen op? misschien een idee? en 's avonds neem ik crackers met 15+ smeerkaas. vast ook niet fantastisch, maar het smaakt wat zoutig, waardoor ik de chips niet zo mis...
goeie tip v d sla! of rouwkost en idd niet meer zoveel mayo hahaha crackers idd ook een goeie die neem ik mee!
Ik ken mezelf dat lukt me niet als manlief bak ships heeft om dan cracker te eten.. Dan uiteindelijk zwicht ik en ik het allebei .. Lukt net een liga te eten ipv een vette gevulde koek maar die ships!! Welke vrouwenhater heeft dat uitgevonden, ships?!
ik vind chips wel lekker maar kan ook wel zonder ik ben meer van t zoetigheid snoep en koek wat ik wel mis is een rosètje of een witte wijn van t weekend neem ik een glaasje (of een hele fles haha)
jaaaa ben afgevallen ik dacht echt aangekomen! JIPPIE!! vorige keer kilo aangekomen daar is nu weer 1.1 kilo af dus nu totaal -2,7 kilo mijn motivatie is terug
Goed bezig!! Ja alcohol....ik mag ook graag een wijntje drinken Vaak neem ik rond de laatste voeding een wijntje, zo lekker. Maar ga het minderen tot het weekend. Haha, klinkt wel heel erg verslaafd Hier is het schommelen in gewicht weer begonnen. Kan er zo van balen, maar zo werkt mijn lichaam blijkbaar. Ik schommelde eerder tussen de 78.5 en 79.2 Nu tussen de 77.5 en 78.3. Nou ja, het gaat in ieder geval naar beneden Ben wel lekker aan het sporten, 3 uur in de week ongeveer! Heerlijk! Nu wachten totdat het resultaat zichtbaar wordt. Maandag weer werken en dan ook weer beginnen met op eten letten. 's Avonds snaaien weer uitsluiten, sluipt er toch weer langzaam in...
Dank je ja en dan gister toch patat en sla gegeten oh en een glaasje likeur43 ik ben ook geminderd tot naar t weekend af en toe heb een klein flesje wijn gehaald haha klinkt idd verslaafd schommeling valt mee, maar wel irritant he !
wat fijn dat jullie toch afgevallen zijn!! Wat ik echt fijn vind aan de weightwatchers is dat je álles mag eten, ook die chippies, en ook dat wijntje. Het gaat om de balans. En je kan qua punten er dus gewoon rekening mee houden! Mijn zus bijvoorbeeld, eet de hele week gewoon standaard, en keer per week hebben ze 'fat saturday' dan eet ze oa patatjes, chippies en neemt ze een portje. Gaat prima. Nu probeert zij niet af te vallen, maar ik vind het wel een perfect voorbeeld! Zelf eet ik ook een zak chips per week gemiddeld, en ook nog wel wat ijsjes soms. dit "plan" ik in. Gecombineerd met regelmatig sporten kan het dus echt! (nee heb geen aandelen maar ben echt er echt super blij mee )
Het is ook gewoon zo inderdaad dat het best goed gast als je doordeweeks alles laat staan en in het weekend gewoon wat pakt. De kunst is om na een bakkie ships gewoon te stoppen Maarja datttttttt lukt nooit
Hier gaat het voor geen meter 😦 let nog steeds veel op wat ik eet maar er gaat gewoom niets af 😣 in 2 weken tijd misschien net 1 cm van mijn heupen en buik af en meer niet. Baal dr echt van 😠