Hier gaat het goed gelukkig.. Heel streng weight care dieet 14 oktober met 90 kg begonnen Vandaag 12 november gewogen en 82.7 Succes meiden. Jullie kunnen het!!
Ik mag morgen weer ahum! ben dr bang voor .... hihi ik moet er echt meer aan doen en weer sporten de sleur komt er in en ik vind vooral savonds alles zoo lekker!!! wie geeft er me een schop onder mn kont?? nu ook mn maag knort gewoon
zit me hier toch chips te eten ai ai nu denk ik dat had ik niet moeten doen, maar had trek.. er staan snoeptomaatjes in de koelkast!!! ik vind die dicipline zo moeilijk! Hoe gaat het bij de rest?
nou probeer t wel bij te houden maar op moment druk druk en veel verjaardagen hahaha zaterdag weer wegen schommel heel erg.. goed van je Roosje!
Hier ook weer een kilo lichter Gaat heel gestaag, maar doe er ook nog niet heel veel voor moet ik eerlijk bekennen
Ik eet eigenlijk gewoon weer lekker zonder op de calorieen te letten en ben nu 5 kilo afgevallen nog 5 te gaan😊
Hoi Nou ik dacht na de kerst en verjaardag van zoonlief is het mis.. maar ben ook ziek en erg aan de dunne geweest in totaal nu al -4,0 kilo! dus ipv met de kerst een kilo aangekomen is t er gewoon af hoe is t bij jullie?
Hallo dames, mag ik me toevoegen bij jullie topic? Ik ben door mijn zwangerschappen van maatje 36 naar maatje 40/42 gegaan. En voel me op zijn zachts gezegd not happy. Om maar meteen realistisch te zijn (haha) ik wil 13,2 kg afvallen. Vanmorgen gaf de teller 80,2kg aan en ik wil naar 67kg. Voor mijn zwangerschappen woog ik 64/65kg. Mijn grootste valkuil is door de drukte overdag slecht eten en in de avond schransen.
hoi hoi, Ik ben helemaal klaar met die kilo's incl lovehandles. Week op het moment 83 kilo. Me zoontje wordt in februari 1 jaar. Dat is een goed streven om er in iedergeval 6 kilo af te krijgen. Het liefst wil ik er 10 vanaf hebben. Heb vanmorgen weightcare ingeslagen. Dit is bij de etos 1+1 gratis. Ik ben er helemaal klaar voor!!!
Ook ik wil me graag bijvoegen... Wil er graag 20 kilo af... Dus heb nog een lange weg te gaan... Voor een gezond bmi is 10 kilo al genoeg, maar wil graag naar mijn gewicht voor mijn drie kindjes... Ik word deze zomer 30 en wil dan graag mijn streefgewicht gehaald hebben... Ik begin morgen... Ik lust heel erg weinig waardoor diƫten altijd lastig is... Vooral omdat ik als groente alleen erwten en bruine bonen lust... Wil nu voortaan ontbijten met magere yoghurt, lunchen met koolhydraatarmbrood met mager beleg en dan in de avond veel groente met vlees of vis eten... En daarnaast veel water drinken... Wil alleen graag erbij gaan sporten vanuit huis, heb drie jonge kinderen en een man die weinig thuis is.. Sportschool is geen optie... Zoek een goede work out via internet of op dvd.. Iemand suggesties?