Haha hier ook een tisserd, ik lust niet heel veel. Het enige wat ik heerlijk vind is allemaal slecht voor me, daar zit hem nou net het probleem. Om de kg qua beweging tegen te gaan heb ik een crosstrainer aangeschaft. Omdat de sportschool niet realistisch is. Ik heb er simpelweg geen tijd en energie voor. Mijn kindjes slapen helaas nog niet door, dus veel gebroken nachten, wat errug opbreekt. Wat ik heb gehoord ik mijd koolhydraten en eet eiwitten, groenten en fruit.
Hoi dames welkom Ik ben gewoon normaal gaan eten, 3 hoofdmaaltijden en 3 a max 4 tussendoortjes bijv: ontbijt de ene dag volkoren brood met light beleg denk aan kaas, rosbief smeerkaas 20+ oid met een glas melk of karnemelk of magere of halfvolle yoghurt met mueslie of oats, havermoud geen cruslie want daar zit weer te veel suiker in tussendoor fruit en water of thee lunch brood, beschuit of crackers, of je maakt een rauwkost, schijnt ook erg gezond te zijn en het vult. tussendoor,... granen koekje, of ontbijtkoek of een andere gezond iets snoeptomaatjes komkommer wortel Warm eten savonds nog iets van snoeptomaatjes komkommer oid Ml hier ook vaak weg en jonge kids. ook via de tv youtube google op BBB 9buik billen benen) of bootcamp vermijd frisdranken en sapjes maar drink veel water en (groene) thee succes! hopelijk hebben jullie hier wat aan
Bedankt voor de tips! Zal op zoek gaan naar bootcamps en BBB! Morgen eerste keer een work out doen tijdens het middagslaapje van mijn jongste! Kunnen de oudste meedoen!
Hallo dames ik doe met jullie mee! Ik heb me net ingeschreven voor the booty challenge. Das een online programma en je krijgt dan via een geheime facebook pagina elke dag oefeningen Ik ben 1.59 en weeg nu 69 kilo. Ik wil graag onder de 65 wegen! Die laatste 4 kilo's gaan er maar niet af Vandaag nog lekker cheaten en morgen vol aan de bak!
Ik wil ook graag weer mee doen, zat een hele tijd niet lekker in mijn vel vanwege dat mijn vader kanker heeft. Maar nu gaat het met mij weer goed gelukkig. En wil echt een aantal kilo's kwijt. Nu dus gestopt met snoepen en vooral s'avonds te snaaien! Vind dat erg lastig, maar pakt dan nu maar wortels of komkommer. En meer bewegen. Ontbijt: bakje yoghurt met museli, mandarijn en glas water. Tussendoor: 2x thee en 2x mandarijn. Lunch: 1 boterham salami en 2x beschuit met kaas, thee. Tussendoor: thee appel en mandarijn. Avond: groentesoep met brood. Tussendoor: thee en eventueel komkommer of wortel.
super! goed bezig zeg ik zit hier met koffie en mn 3e dikke plak cake vandaag haha oops wat naar zeg van je vader, fijn dat het weer beter met je gaat
Hallo Mamas, Zou je net als ik graag je zwangerschaps kilo's (snel) kwijt willen raken. Stuur mij dan even een mailtje. ruudendaniella@outlook.com