10 kilo afvallen!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @missT Bedankt nog. Het is ook heel gezond, ik eet vooral peren en appels, en aardbeien. Er zijn ook bananen in huis, maar op aanraden van mijn dietiste, eet ik daar maar een halve of kinderbanaan van. Loop bij de dietiste omdat ze me in de gaten houden vanwege mogelijke zwangerschapssuiker, maar toen ik terug ging naar dit menu viel ik in een maand dus weer 6 kilo af. Zit nu op het gewicht van voor ik zwanger raakte, maar ben ondertussen 30 weken zwanger.. maw.. ik ben nu zeer waarschijnlijk lichter dan toen ik zwanger raakte. Ik voel me wel bij dit menu en kan het iedereen aanraden, maar ga zeker de BMR eens uitrekenen al ga ik daar na mijn zwangerschap pas weer wat mee doen eventueel. Ben nu vooral benieuwd naar mijn bloedtesten.
    Ik vind trouwens dat iedereen hier super zijn best doet.

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik vind het knap dat je aan hardlopen begint. Als ik iets verschrikkelijk vind is het dat. Heb voor de zwangerschap ook een poging gewaagd met Evy, haha.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ga morgen beginnen met een hardcore dieet.
    Ben net met m'n moeder en dochtertje naar de markt geweest.

Ik heb nu in een uur tijd van 3 mensen gehoord dat ik dik ben.
    Oké, ik kwam 40 kilo aan in m'n zwagerschap en ik wist ook wel dat ik niet weer gelijk 60 kilo zou wegen, maar na 9 maandjes heb ik het er mee gehad.

Ik ga morgen op een koolhydraatvrij-max 900-calorieen-dieet en élke dag 90 minuten cardio fitnessen.

EDIT: ik moet dus 25 kilo afvallen om op m'n oude gewicht te komen.
    Ik weeg nu 85 kilo bij 1,67 :) (shame on me)

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Nou bloed zweet tranen lief en leed delen we hier..

Nu nog die buik eraf! Echt erg lijkt wel lucht aan de binnenkant zit niets van spier meer :(

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    7,8 topprestatie!!! Gefeliciteerd ga zo door!!

Ik ben ook benieuwd morgen! :)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Proficiat met je dochter! Nu al lijnen na een keizersnede? Wat knap! Ben je al genezen? :)

Wandelen kan zoveel rust geven...:)

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Heel erg veel succes meis! Doe je verhaal hier als t ff niet meer lukt! Je kan het! :)

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Brightness2013: Uiteindelijk is dat waar het om draait, als je verschil ziet! Dan zijn die kilo's niet zo heel belangrijk.
    Wat je zou kunnen doen, is je zelf opmeten. Misschien dat je dan kan zien dat je niks in KG ben afgevallen, maar wel in CM. Dat heeft mij altijd meer gemotiveerd.

@Lovely: Jeetje wat knap zeg!

@Dayna: Wat knap van je dat je je zwangerschapskilo's al kwijt bent!
    Hier ook een ks gehad....was mijn derde. Heb nog wel wat last van de binnenste hechtingen als ik te veel heb gedaan.
    Ik moet nog zien hoe lang ik het hardlopen volhoud hoor...heb het nooit eerder gedaan. Ben meer een sportschooltype denk ik...

@Nahla2013: Ai dat is niet leuk!

@Ytest: Nou inderdaad....mijn buik staat gewoon nog in standje zwanger.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat zijn we allemaal goed bezig! Top! ☺

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik weeg 75 kilo bij 1,64 meter ik wil er minimaal 10 kilo af

Ik heb een 6 weken abbo op de sportschool om te kijken of ik het wat vind, ik ga morgen mee doen met een groepsles

Ik ben het type snaaien wanneer ik mij zielig,rot,gênant,verdrietig boos blij,gelukkig of wat dat ook voelt, ik ben een emotie snaaien helaas :(

Ik wil graag vooral cm's kwijt bij mijn bovenbenen en de buik.

Dus ik hoop dat ik net zo goed door kan zetten als vele van jullie !

11. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Dankjewel, jij ook met je zoon :)
    Ik begin morgen echt serieus. Heb er nu eigenlijk weinig voor gedaan moet ik eerlijk zeggen :) Maar vind die buik echt verschrikkelijk.
    Heb nog wel elke dag een beetje pijn aan m'n buik en litteken soms. Maar voor de rest gaat het prima. Wil meer als dat mag, maar hou me toch wel in. Wil geen ontsteking ofzo.

12. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb dat 3jaar geleden ook gedaan maar dan 1200cal per dag. was 11kilo in 3maanden kwijt en zat bijna op gewicht, zonder te sporten.

Niet leuk als mensen dat zo zeggen!

Succes!

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik vind andere sporten of oefeningen doen ook niet erg, maar hardlopen is gewoon echt niet mijn ding.
    Ik las het idd in het andere topic dat je weer een ks kreeg. Bij mij was het heel onverwachts. Ik heb ook nog last van mijn buik en soms van het litteken. Hopelijk mag ik over 2weken toch wel wat meer. Vind het niks om alles uit handen te geven en om dingen moet vragen. Gefeliciteerd met je dochter, gaat alles goed?

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Herkenbaar!

Gewoonte of verveling is ook een grote!

Ik ben een tv kijk snaaier! Koffie met koek en daarna nog ships met frisdrank! Heerlijk vind ik dat bij the voice of weet ik het.. :):)

Maaaaaar, al ruim 2 weken niet :D

15. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Succes met het sporten. Groepslessen zijn leuk! Wat ga je morgen doen?

16. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Overdag heb ik er ook nooit geen moeite mee. Maar pas als je savonds rustig op de bank ploft! ;)

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    grrr....ik zit nu al 2 weken op hetzelfde gewicht....

Ben de afgelopen maand 5 kilo afgevallen, dat dan weer wel. :p
    En van buikomtrek van 103 naar 93 gegaan, dus op zich is dat niet verkeerd.

Maar ik heb me weer aangemeld bij weight watchers. Vorige keer is het me ook op die manier gelukt, dus nu vast ook wel.

Zullen we ook iets van een schema bij houden ofzo?
    vorige keer schreef ik ook in een topic en dat stimuleerde enorm!

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Goed plan! :)

Het staat ook in m'n handtekening.. Ook super confronterend en dus motiverend.. :)

19. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Goed idee, Mamavanjuul!

Ik ga me weer aan het schema houden die ik van de dietiste heb gekregen.
    Ben daar toen 11 kilo in 3 maanden afgevallen zonder te sporten. Mocht ook gewoon brood en pasta enz.. maar dan bijvoorbeeld 3 opscheplepels of 3 aardappels.

20. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik zit met ongv dezelfde cijfers ;) zot nu op 71 en wil sowieso naar de 60 liefst 58.

Deel Deze Pagina