Ik wil graag ook meedoen.. Ik ben al een maand bezig maar lukt soms gewoon niet.. Ik ben Roosje, 27 jaar. Voor mijn bruiloft in 2011 weegde ik 76 kg en daarna was ik afgevallen tot 57 kg.. Daarna ben ik natuurlijk weer aangekomen pff. Met 71 kg was ik toen zwanger.. 19 kg aangekomen in de zw.schap en ben met 90 kg bevallen. Daarna ging er niet veel vanaf heel raar.. Nu ben ik 87 kg. Ik heb trouwens een trage schildklier. Slik medicijnen.
Ik ben sinds juni 20kg afgevallen.. Ik heb 't dieet "Straight Away" gevolgt.. Is met een coach.. Eerst eet je enkel de producten van 't dieet en dan komt er telkens wat bij en valt er een product af.. Is héél goed vol te houden, doordat bv de repen "chocolade" repen zijn, en de shakes allerlei smaken hebben zoals aardbei, bosbes, chocola enzo.. Heel makkelijk.. Ik ben nu aan 't afbouwen, en mag alweer brood & avondeten (zonder aardappels) eten.. Suc6! Waar een wil is is een weg!
Ja ook heerlijk,wannee de kinderen in bed liggen en je na een lange dag eindelijk op de bank kunt zitten dan ga ik indd ook snaaien Vandaag een half uurtje krachttraining gedaan en een half uurtje spinning,
Gelukkig ben ik niet de enige avondsnaaier. Zo'n schema is een goed plan, als ik maar niet mijn startgewicht hoef te melden. Ik ben vanochtend weer op de weegschaal gegaan. De teller staat nu op -7,5 kg. Ik voel me ook echt beter (en apetrots!).
Ja hier ook een avondsnaaier.....en een verveel snaaier. Dus als ik op de bank lig met een boekje ofzo, dan mag ik graag wat lekkers erbij hebben Nu dus praktisch niks meer in huis, behalve veel fruit. Vanmorgen weer gewogen en er is zowaar een halve kilo af! Misschien is wegen na patat eten niet zo slim, haha! Eindelijk weer onder de 80 kilo!
Ik haat mijn weegschaal, elke x weegt hij wat anders, na 10 sec na 2 min etc. Het is zo een digitale die ook verpercentage meer en hoeveel calorie je moet eten ofzo.
Waarom durf je dat niet? Wees trots, dr zijn er al 7,5 af gewoon! Moet nog zien dat dat mij lukt! Niemand die jou veroordeeld
Je moet ook niet 2 min naderhand weer erop gaan staan pure frustratie! Ik deed dat ook vorige x tot huilens toe dag in dag uit. Daarom besloten 1 x per maand te wegen Zit alleen in dubio, 25ste is eerste weegmoment en 24ste uit eten want dan ben ik jarig.. Wat zouden jullie doen?
Idd ik ga ook niet meer wegen tijdelijk. Gefeliciteeerd alvast. Uhm 24e uit eten en 25e wegen, nee dat zou ik niet doen. Je wacht al een tijdje nu om niet te wegen. Ool al eet je weinig op je verjaardag dat gaat echt verschil maken. Misschien kan je 24e wegen in de ochtend, voooor het uit eten iig. Daarna niet meer wegen. Ook al ga je grammetje aankomen dat ga je niet weten omdat je niet gaat wegen meer. 25e begin je gewoon weer met je dieet
Waarom niet 1x in de week wegen? Dat stimuleert mij wel. En als ik niet ben afgevallen of ben aangekomen, is het ook makkelijker terug te halen waar je de fout in bent gegaan. Ik doe nu ww en daar moet je een eetdagboek bij houden, heel erg handig. Dit kan je ook bij het voedingscentrum doen en dan kan je meteen bijhouden hoeveel kca je binnen krijgt. Poeh, vandaag de eerste dag buikspieroefeningen gedaan....dat is weer even heftig. 200x zijwaartse bewegingen. Gelukkig zitten ze weer op hun plekje! Vandaag nog even 2,5 km lopen en dan heb ik mijn beweging weer gehad voor vandaag
Ytest ik zou de ochtend wegen voor je uit eten gaat . mamavanjuul super zeg 200! Volg je daar een speciaal programma voor? Hier gaat het ook nog steeds goed, laatste paar dagen erg moe en niet gesport. Vanavond maar op tijd slapen zodat ik morgen weer energie heb.
het lopen is niks meer geworden....maar heb de bijkeuken en kantoor aan huis eens uitgemest. Dat was meer een opslagplaats geworden. Van 11 tot 14 mee bezig geweest Daarna door naar het zkh om bloed te prikken....controle voor mijn schildklier. Ben heel benieuwd! @Lovely83: Jacqueline van Dijk - YouTube en dan doe ik het keer 2