Goed zeg! Als ik nu 's avonds zin heb, neem ik yoghurt met muesli. Dat vind ik lekker. Of een rijstwafel (met of zonder beleg).
Klopt. Ik schaam me alleen dat ik het zo ver heb laten komen. Vanochtend stond de teller op -8 kg. Weet je wat ik niet begrijp: ik krijg van niemand een compliment. Er is niemand die het ziet (of zegt), terwijl mijn broeken afzakken, mijn schoenen te groot worden en mijn bh's ook te wijd worden.
@Ytest: Ik zou in de ochtend wegen. Ik ben benieuwd. Merk je al iets aan je kleding? @mamavanjuul: opruimen is ook bewegen.
Nee die buik blijft zo denk ik, ookal van ik af.. Het lijkt wel van dat loshangend vel aan het worden.. Ja ik weet het, trainen...
Tip: geen kook programma's kijken als je op dieet bent Heb lekkere trek nu! MissT frustrerend he als anderen het niet zien. Ik kan inmiddels mijn oude kleding haast niet meer aan en nog van niemand gehoord dat ze het kunnen zien. Terwijl als ik de foto's naast elkaar leg die ik elke week maak is er zo enorm verschil!
Ik zie dat je zoontje pas twee maanden oud is. Dat is ook wel erg snel om een strakke buik terug te verwachten. Gaat het goed met je zoontje? Ik heb ook geen strakke buik, maar hij is nu wel beter dan eerst.
Haha! Goede tip. Het is inderdaad frustrerend. Maar andere mensen zijn natuurlijk niet bezig met mijn lijf en gewicht. Al had ik nu wel een opmerking verwacht van de een of ander. Dat valt me gewoon tegen. Komt wel goed: uiteindelijk doe ik het echt voor mezelf. Hoeveel ben jij nu afgevallen?
Ik durf het bijna niet te melden, maar de teller stond vanochtend op -8,5 kg. Ik geloof mijn eigen ogen niet, want ik eet echt wel voldoende. Vorige week zaterdag stond de teller op -6,5 kg. Ik heb inmiddels wat oudere kledingstukken tevoorschijn getoverd en een deel daarvan past. Jippie! Ik had vandaag een zomertrui aan die ik enkele maanden geleden had gekocht. Het lijkt wel een jurk. Voor mij is het dus niet moeilijk om het vol te houden (met zo'n resultaat). Ieder weekend kies ik bewust iets wat ik lekker vind om te snoepen, bijvoorbeeld een gebakje (op een verjaardag), een ijsje van McDonalds, etc. Voor dit weekend heb ik vandaag borrelnootjes gehaald. Jummie!
Ik ben een paar daagjes druk geweest. Nog kraamvisite en manlief paar dagen vrij dus veel op pad. Ook heeft de kleine meid veel last van krampjes Ben ook slecht bezig geweest qua eten.. Morgen wegen en dan weer streng aan mn schema houden. Ga voortaan op zondagochtend wegen. Baal er van dat ik nog niet mag sporten.. Gevoel of het nu niet op schiet.
Hier is het afvallen op een laag pitje, komt door de situatie met mijn vader, kan je in mijn topic lezen.
Elise, sterkte! Afschuwelijk... Hoi meiden, ik kom me ook melden! Ik ben inmiddels 6 maanden geleden bevallen en het "ik heb net een baby" smoesje gaat voor mij niet echt meer op Ik woog toen ik zwanger raakte zo'n 68,5 en bij bevalling 77 en na week weer op startgewicht. Inmiddels zit ik al weken op ongeveer 65,5. Ik geef nog eventjes BV, dus kan nu nog niet keihard aan de slag, maar ben bang niet ik anders ook niet gedaan had hoor.. Ik eet uit verveling. Ben vaak alleen thuis als man werkt en dan heb ik altijd 'honger'. Op mijn werk eet ik wel redelijk normaal. Ik wil nu ik nog BV geef vast gezonder eten en niet meer snaaien en als ik met BV gestopt ben wat strenger. Ik wil uiteindelijk onder de 60 en dan liefst naar ongeveer 56 kilo. Ik had trouwens na keizersnede ook een hele dikke buik die als het ware over het litteken hing. Dat wordt wel echt stuk minder hoor!
Welkom! Wat goed dat je gelijk weer op je startgewicht zat!! Knap hoor! Geeft moed dat bij vele van jullie die hangbuik weer minder wordt!
Zo daar was ik ook weer even....beetje druk op het moment. Man die veel op pad is en dan is het wel even aanpoten met 3 kinderen Moet ook nog helemaal in het ritme komen. Gister een 'slechte' dag gehad qua eten. We hebben gister even lekker met z'n tweeën op de bank gezeten, 1 glaasje wijn erbij en wat worst en kaas. Nou ja, 1 avond in de week moet kunnen hoor! Nu weer strak in het gareel. Zo even ontbijten en dan ga ik weer een blokje lopen. Oh en dames, gaan jullie ook cm's bij houden?Geloof me, dat motiveert nog meer dan de kg! Een week na de bevalling had ik een buikomtrek van 105 cm en nu zit ik op 94 cm.
Ik heb er niks aan gedaam en hij is weer geslonken. Wel slapper dan ervoor, maar ziet er acceptabel uit vind ik. Enige wat ik echt niet mooi vind is dat ik nu op gulphoogte een rolletje heb. Zeg maar tussen litteken en broekriem. Niet heel mooi, maar goed, hopelijk valt dat minder op als ik slanker ben