-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prettybaby

13 aug 2009
    72
    0
    0
    NULL
    Thuis
    Wauw wat een superresultaat, dit geeft zeker een flinke motivatieboost? :)

2. prettybaby

13 aug 2009
    72
    0
    0
    NULL
    Thuis
    Vandaag heb ik besloten dat ik donderdag ga beginnen. Morgen moeten de restje oliebollen nog op ;) en woensdag gaan we een dagje weg. Bovendien wil ik van de donderdag mijn vaste weegdag maken dus mooi excuus om donderdag "pas" te beginnen.

@ Cindy ik stuur je donderdag mijn gegevens oké?

Fijne avond allemaal en geniet er maar lekker van :p

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja joh kan mezelf wel voor m'n kop slaan! Ben echt zo teleurgesteld in mezelf! Was afgevallen voor het trouwen, wilde persé niet dik zijn dan, nou dat is gelukt en ben daar nog steeds erg blij mee :) Had gedacht nooit meer zoveel aan te komen :(. Maar even niet lekker in m'n vel, teveel eten/snoepen en niet sporten en het zit er zo weer aan, en dan de draad oppakken is zo moeilijk... Ik had destijds zoveel energie, terwijl Lisa toen nog zo klein was, en nu wordt het makkelijker met de kinderen en heb ik veel minder energie. Maar het moet nu gewoon, ik wil helemaal niet te dik zijn.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hier vanaf morgen starten! ik ga alleen niet wegen. ga een bepaald gewicht aanhouden en weeg volgende maand. Als ik het eerder doe zakt de moed me in de schoenen. wil hier graag steun vinden op zware momenten en moed om te sporten!!

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hier alvast gewogen.
    En *slik* ben weer aangekomen,weeg nu 78 kilo.
    Iig net een lekker gezond en stevig ontbijt gehad.

- 4 sneetjes grof volkoren brood.
    - kipfiilet,komkommer,tomaat en wat mosterd erop
    - gekookt ei

6. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden. Daar gaan we!!Ik heb er zin in. Ik heb de hele tijd met mijn pogingen om af te vallen gedacht dat ik het streefgewicht toch niet ga redden. Vanochtend knop om gezet en dacht: wat nou als ik het WEL ga redden??Daar ga ik voor!
    Is er al iemand die een schema wil maken met startgewicht, huidige gewicht, totale gewichtsverlies? Ik wil dit op zich wel doen maar hoe krijg ik dan de gegevens binnen??Via een privébericht ofzo? Iedereen die zijn startgewicht aan mij wil geven, mag het sturen. Iedereen die het voor zichzelf wil houden..ook prima!
    Succes allemaal!!

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Oei die oliebollen en lekkere hapjes van gisteravond bezorgde mij vanochtend anderhalve kilo meer op de weegschaal. Ik start nu met een gewicht van 92.5.

@snoopy, dat is hier ook een valkuil hoor even niet lekker in je vel en dan gaan eten.. Nou ja, wat geweest is is geweest, je knop is om dus dat gaat vast goedkomen!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja het gaat nu zeker lukken! Hier ook belachelijk veel erbij na 2 dagjes snoepen en (vr)eten! Dacht met 87 kilo te beginnen, maar het is 88.7.... Wel fijn idee dat ik als het goed is wel heel snel weer 1,5 kilo kwijt zal zijn!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh en gelukkig nieuwjaar natuurlijk allemaal! Dat we allemaal maar mogen bereiken wat we willen bereiken in goede gezondheid!

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb mijn gegevens naar Cindy81 doorgestuurd, zij zou een lijstje gaan maken.

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Nou meiden! we gaan er voor!!!
    hier niet gewogen (zie eerder bericht) begonnen met

O: een groentensap en bolletje met avocado en seranohom
    L: niet was laat uit bed
    A: spinazie met pasta en kip.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de helft van een smoothie op van appel, peer, banaan, mandarijn, kiwi en sinaasappelsap. Verder nog niets, straks wat brood eten denk ik.

13. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, goed dat je het zegt Snoopy, dan ga ik dat ook doen

14. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet zo thuis in het forum. Kan iemand mij vertellen hoe ik een privéberichtje stuur?

15. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    goed bezig snoopy!!!

ik start morgen met cambridge en zie er stilletjes erg tegen op!!! weeg inmiddels 86 kg moet/ wil naar de 69
    pfff!!!

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ga naar gebruikersinstellingen (bovenaan de pagina in een donkere balk, vlak onder de onderwerpnaam) en dan zie je in een kolom links o.a. privéberichten en nieuw bericht staan.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zie er ook tegenop hoor.... Zal het eten best missen, vind het gewoon lekker en gezellig :). Ik moet ongeveer evenveel kwijt als jij en het is zoveel.... Maar gewoon vol blijven houden en dan lukt het ons wel! Probeer me voor ogen te houden hoe blij ik zal zijn als ik weer een goed gewicht heb!

Gaan we trouwens een weegdag houden?

18. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja wanneer is de weegdag?

elke woensdag?
    ochtend dan hoor hahahaha

Lijst maken?

19. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden

Mag ik me nog aansluiten bij jullie?
    Ik ben begin juni bevallen van mijn 2e dochter en weeg sindsdien 74 kg terwijl ik altijd 54 woog.
    Dit is niet helemaal reeel meer dus ik ga voor in elk geval 10 kilo eraf!
    Ik wil letten op mijn eetpatroon en zit op de sportschool 2x per week.
    ga geen dieet volgen. Hoewel ik wel denk dat ik dan sneller resultaat heb..

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ontbijt/lunch; 3 volkoren wasa knäckebröd met een beetje boter, rosbief en peper en zout + glas melk.

Avondeten; geen idee, we eten op de cruise. Ze hebben een lopend buffet dus ga denk ik een hoop salade en vis pakken..

Over 3 dagen ben ik weer terug dus schrijf dan weer actief mee! Iedereen alvast veel succes met de eerste dagen ;)

Deel Deze Pagina