Ik hetzelfde gebleven, maar heb nootjes gesnaaid ( 1 handje maar maar toch) Dus vandaag weer een handenplakdag
Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 12.1 / huidig ~ 66 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 12.2 / huidig ~87.5 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~18.0/ huidig ~ 81,9 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 11,4 / huidig ~ 71,8 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna misschien nog 4)) / afgevallen ~ 3,7/ huidig ~ 68,3 Nou, toch weer ruim 0,5 er af deze week, maar nog niet terug op wat ik was. Nou ja, het is niet anders. Ook al 2 weken niet gefietst, dus vind het toch nog wel netjes. Nog 1,5 kg te gaan in ieder geval. Als ik de 68 heb gehaald, zie ik nog wel even. Menu voor vandaag: O: 250 ml volle yohurt, met flakes en frambozen T: Banaan en water L: 2 boterhammen met kaas, kipfilet komkommer en tomaat T: Appel, mandarijn en water D: Zelf gemaakte lasagne
Hier blijf ik jojo-en. kilo lichter kilo zwaarder bladiebla.. Maar iig.. heb vanochtend 1 snee brood op en les 3 van start2run gelopen! heerlijk. Ik ga nu weer goed beginnen! gister was een iets mindere dag oa door het avond eten. zo nog ff cracker eten. verder ben ik tot vanavond weg..
Dat heb ik ook hoor! Vorige week woensdag was ik 69,2, de vrijdag daarop 70.3 en nu weer 69,5. Nou schiet mij dan maar lek We gaan gewoon vrolijk door. Over een week of 2 zit ik vast wel onder de 69. Vandaag dag 2 gedaan van 30 day shred. Pfff....zweet als een otter. Vanavond nog een uur pumpen en dan heb ik mijn beweging wel weer gehad voor vandaag
Zo gaat het steeds bij mij...in het begin was het ook irritant, maar ik weet ook dat ik er straks onder duik. Heb 4 weken geleden een onderzoek gehad bij de gyn, omdat mijn gewicht dus zo schommelt, maar mijn menstruatie ook. Toen ik niks aan anticonceptie deed, was ik niet aan het schommelen...nu ben ik weer aan de pil en is het 2 weken goed, en dan weer schommelen, 2 weken goed, schommelen etc etc. Doe er dus gewoon wat langer over, maar ik kom er wel. Denk dat die 1 kilo ook echt vocht is van de pil en ik moet over 3 dagen ongesteld worden. N ou ja, vorig jaar was ik nog 82 kilo rond deze tijd en nu 69..dus mij hoor je niet klagen Hoop dat ik over 1 week het verschil duidelijk kan laten zien op foto's. Dan is mijn dochter jarig en sta ik op 1 van de weinige foto's die ik heb van mijn zware periode
Die stomme pinda's en noten. Net weer een handje op! Grrr Nu heb ik maar een bak wortels klaar gemaakt. Denk dat ik dat 's ochtends gewoon standaard moet doen, een bakje rauwkost klaarmaken, want dan kan ik snaaien
Of gewoon geen pinda's in huis halen?? Ik neem voor manlief altijd iets mee wat ik niet lust of niet zo lekker vind, zoals Japanse mix of koffie koekjes lust geen koffie dus daar kan ik dan wel vanaf blijven. En pittige nootjes want heb een spastische darm dus als ik daarvan eet, ben ik gelijk ziek! Verder heb ik altijd sla in huis, en veel vers fruit, dus als ik dan ga snaaien neem ik eerst een bak sla met mag. Dressing en verder niets erin, of een bak gemengd fruit!! Hier vandaag m'n boodschappen al gedaan, en gestreken en het eten voor vanavond gekookt. Moet nu eigenlijk nog aan de kasten uitmesten beginnen maar heb er zoooo geen zin in!!! Dus denk dat ik dat maar opschuif naar volgende week als Jeffrey lekker op school zit. Verder beetje emo bericht, voel me echt klote, heb steeds gedachten van m'n moeder bij alles wat ik zie, een foto van Jeffrey als baby, een rouw wagen enz enz, en mis haar zo ontzettend.. Barst telkens in huilen uit en snap zelf niet eens waarom, misschien vanwege m'n ongi. Of omdat het gevoelsmatig (alweer) bijna 3 jaar geleden is dat ze overleden is 15 mei namelijk.. Vorig jaar had ik er vanf het moment dat Maikel geboren werd al last van, dus misschien hoort het er wel bij, maar het doet zo onwijs veel pijn dat ik er echt af en toe gek van word Enerzijds is het alweer bijna 3 jaar geleden, em anderzijds lijkt het wel gister!!!! Sorry van mijn ego bericht, ik ga zo proberen te genieten van het weekend met mijn 3 mannen, en hoor jullie dan maandag weer Xx
Ja maar ja heb ook een man he. En ik lust alles helaas. Kan idd wel pittige chips meenemen. O meid, ik weet niet zelf wat je voelt, maar ik snap je gevoel wel. heel veel liefs
Sterkte met je verdrietige gevoel...ik heb er geen ervaring mee, maar ik moet er niet aan denken om mijn moeder te missen Hier wel een goede dag, ben nu lasagne aan het maken, recept van de weight watchers. Ben heel benieuwd, haha! Op vrijdag probeer ik vers te koken, dus niet met pakjes ofzo...
Yihaaaaaa weer een kilo kwijt deze week, ondanks de patatjes en broodje kaassouffle gisteren Me so happy!!!! Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 12.1 / huidig ~ 66 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~18.0/ huidig ~ 81,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 12,4 / huidig ~ 70,8 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna misschien nog 4)) / afgevallen ~ 3,7/ huidig ~ 68,3 Ik heb de lijst een beetje opgeschoond. Als de dames weer mee komen kletsen zetten we ze er uiteraard weer bij!!
Knuffel voor jou Jacenhenk! Wat moet dit vreselijk zwaar voor je zijn. Ik moet er ook niet aan denken om mijn moeder te missen. Word er verdrietig van als ik je berichtje lees! Maar goed dat je je hart lucht hier, dus geen sorry voor ego bericht zeggen! Het hoeft hier echt niet altijd alleen maar over afvallen te gaan! *Knuf!*
Weer 0,0 alweer 3 dagen Maar las dat mss een eisprong er ook mee te maken heeft? Nou zit ik daar wel tegen aan. Dus hopelijk daardoor.
Hè dames Ff heel snel en mega positief bericht.. Ik zit eindelijk onder de 8 79,8 dus officieel - 20 kilo nu!!!! ZOOO happy
Hey meiden, Kennen jullie me nog?? *shaaaammmeeee on me* Woooooow wat gaan de overgebleven meiden goed zeg! Echt respect! Hier gaat het al een hele tijd weer op en af, meer af dan op. Maar ik ben er inmiddels ZO klaar mee dat ik vanaf morgen, beloofd, weer mijn 1200 ga aanhouden want op een andere manier gaat het gewoon niet. DIEPE ZUCHT ik baal echt van mezelf. Nog 7 weken tot we op vakantie gaan dus moet toch lukken om dan in ieder geval onder de 80 te komen net als jacehenk (goed gedaan!!). Ik heb geen idee wat de schade is, ik vermoed rond de 85, eerst maar een paar dagen netjes eten en dan ga ik spieken op de weegschaal. Positief is dat het weer nu eindelijk fietswaardig is én dat de oudste sindskort 4 dagen per week naar de psz gaat dus dat doe ik zoveel mogelijk op de fiets en dan heb ik meteen 7 kilometer op de fiets (met bepakking ) erop zitten. En misschien nog de 30 day shred maar die lijkt me wel behoorlijk zwaar, moet ik even kijken.