Zo, de zaterdag (=snaaiavond ) zit er weer op. Nu weer lekker in het regime. Heb me gister overdag keurig aan alles gehouden, maar we hebben 1 avond dat er lekkere dingen op tafel komen. Anders is het niet vol te houden hoor! Welkom terug Eylem! Zal nu eerst eens ontbijten!
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 13 / huidig ~ 65.1 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~18.0/ huidig ~ 81,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 12,4 / huidig ~ 70,8 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna misschien nog 4)) / afgevallen ~ 3,7/ huidig ~ 68,3
Goedemorgen dame's. Hier weer eens een berichtje van mij. Vandaag voor mij weegdag en deze week weer 900 gram eraf Als ik terug kijk na de eerste dag dat ik begong met afvallen,en had nooit verwacht dat ik zo snel zou gaan dit keer. En al helemaal niet dat ik het dit keer makkelijk vol te houden zou vinden. Ben wel benieuwd hoe jullie terug kijken na ong. 4 maanden lijnen. Lees dat vrijwel iedereen een lekker weekend hebben gehad en zie hier weer mooie afval resultaten voorbij komen,super hoor allemaal.
Agnes goed hoor. hier weer 0,3 aangekomen in het weekend. Dus weer streng en dus bijna niets afgevallen deze week.
Hallo, Ik volg verder dit onderwerp helemaal niet maar ben wel aan het afvallen, althans een gezondere levenstijl aan het opbouwen. Ik wilde even met jullie delen wat ik onlangs hoorde op tv bij Weet Ik Veel en dat is dat het gemiddelde gewicht van de Nederlandse vrouw 71 kilo is! Jullie streefgewichten liggen daar ver onder.. Hoe kort zijn jullie allemaal? wel leuk toch? ik dacht dat het gemiddelde gewicht lager zou liggen. Zelf ben ik 1.72 en weeg momenteel 67.5(kom van 82) mijn streef was 64 maar voel me al kiplekker zoals het nu is.
@Agnes: Goed zeg! Je gaat echt lekker! Als ik terugkijk op het 4 maanden lijnen, vind ik het heel makkelijk vol te houden. Wij gaan dan ook volgende week met een ander Sonja Boek verder! Natuurlijk zijn er moeilijke momenten (geweest) en af en toe gewoon lekker gesnackt hoor. Maar als ik naar het resultaat kijk, is dat weer een hele goede stimulans om weer door te gaan! @Eylem: Welkom terug! En volhouden nu he!?! @kaboutertje: Ow balen! Weet je zelf waar het aan ligt?
Maar wat is de stand gezien over een week? Want dagelijks schommelt het bij mij ook, maar als ik dan aan het einde van de week kijk (weegdag = zaterdag, ik weeg wel iedere dag, maar op zaterdag schrijf ik mn gewicht op, de rest van de week niet) dan is er toch vaak wat af..
Wow, je bent ook al goed afgevallen! Ik ben 1,69 en mijn streefgewicht is 67. MAAR ik stop (eerder of later) zodra ik me kiplekker voel in mijn lijf en dit gaat al de goeie kant op!
Ik ben 1.63 en heb sinds kort weer een gezond bmi. Ik wil ietsjes minder wegen zodat er ook wat speling over blijft Zou best kunnen dat dat het gemiddelde gewicht,en denk dat ik zoiets ook wel zou verwachten. Aangezien steeds meer nederlanders ook last hebben van overgewicht. En super dat je bijna je streef hebt behaald
Hier precies hetzelfde. Elke dag wegen maar de maandag pas mijn gewicht noteren. Het lijkt vaak niet veel of soms komt er een dag wat aan. (hier zaterdag ochtend 100 gram meer vanwege vrijdag frietjes,chips en wijn ) Maar op het eind dan denk ik wauw toch weer zoveel eraf hihi.
Iedereen het weekend weer overleeft zonder al teveel kleerscheuren!!! Hier helaas ook weer net over de 80 met 80,3 maar dat heb ik altijd, zal morgen of woensdag wel weer eraf zijn. Vandaag weer lekker 2,5 uur gesport en daarna nog 2x gefietst eerst boodschappen gedaan en daarna Jeffrey nog uit school gehaald em had hem ook op de fiets gebracht. Ben wel vanmorgen m'n tussendoortje vergeten, en tussen de middag ook te weinig gegeten dan wat ik mocht van Sonja, maar was zo druk.. Vanmiddag wel m'n tussendoor gegeten en mag straks nog wat rauwkost. Dus denk dat ik morgen ochtend alweer onder de 80 zal zitten hahaha Zo de kids op bed leggen en dan ga ik zelf ook vroeg onder de wol. Morgen eerst Jeffrey naar school brengen en da. Naar de logopedist en om 2 uur voor controle naar de uroloog terug met Jeffrey Kom morgen wat uitgebreider reageren Xxx
klinkt hectisch Jace! goed bezig! zal er idd morgen wel weer af zijn. Kabouter.. ik zou al blij zijn met die -200 gram sorry hahaha. hij zakt iig! gewoon volhouden. dames jullie gaan goeed! hier goede dag geloof ik. ben wel moe iedere keer maar probeer tussendoor echt actief te zijn. hoop dat met conditie verbeteren de vermoeidheid ook minder wordt. Ik ga om 8 uur weer samen met vriendin les 4 van evy lopen. en hopelijk heb ik daarna nog wat fut om 30day shred te doen. (eerste x anders start ik morgen) vandaag ff die spullen gehad dus ook al bijna een uur stevig wandelen er op zitten. en mijn menu: Glas groentesap O: cracker met zalmsalade en 1 met filet. T: zelfde als O: L 2 sneetjes brood met speculoospasta T: 1 biscuitje A: maaltijdsalade met geitenkaas en een opscheplepel ovenschotel met broccoli. en naast drinken moet dat het zijn voor vandaag
stil hier! ik heb nog 2 crackers met filet op maar wel mijn hardlopen EN! 30 shred (lvl 1 part 1) gedaan! TROTSSS!!!! Zo douchen en slapen.
Ik ben slecht!!!! Heel slecht!!!!! 3 rijstwafels op en iets van 15 pepsils. Zo gaat het er natuurlijk nooit af Denk dat ik morgen maar lopend boodschappen ga doen. En dat is een heel eind lopen kan ik vertellen.
wat zijn pepsils? ik denk dat je het jezelf te zwaar maakt. als je toch voor het snaaien valt waarom las je dan niet 1 xtra verantwoord tussendoortje in. hou iets achter de hand wat je dan nog mag. bijv 1 rijstewafel. Zodat je gewoon dat mag doen en niet gelijk denk ooo dat mag ik niet waardoor je als schuldgevoel nog meer ga snaaien? en een glas limonade kan ook de trek wegtrekken omdat je toch zoet binnen krijgt.
pepsels - Google zoeken Deze dingen. maar mijn man ging er mee zitten, dus ik hap wel mee hoor:x:x:x Waarom te zwaar? Ik moet toch gewoon sonja volgen? Dat moet toch niet heel moeilijk zijn Maar 1 rijstwafel is niet snaaien. Snaaien doe ik d ehele dag door. Als ik langs nootjes loop, moet ik een handje, als er op de aanrecht komkommers staan moet ik die eten. Als er op tafel snoeptomaatjes staan moet ik daar weer 1 van nemen. Ik word gewoon gek van mezelf!
Heb wel alles gelezen... Maar druk druk druk! Werken, eten koken en sporten. Heb me gister en vandaag keurig aan mijn punten gehouden. Hoop morgen wat uitgebreider te reageren, maar drukke dag voor de boeg! Lekker koffie drinken bij vriendin en 's middags kindjes te spelen.
Maar goed dit geeft me wel weer de power om morgen te gaan knallen. Desnoods loop ik elke dag naar de winkels, maar ja dat kost wel heel veel tijd.