Agnes, moet je ongesteld worden mss? Want dit is wel onwijs balen!!! Ik ken het Juul, wat balen he!!!! Peace, dat is altijd leuk mee genomen Ik vanochtend 0,2 afgevallen Dus nog 1 ons en dan wordt de 8 een 7 ( 68 naar 67) Als het droog blijft vanmiddag weer even een km of 3,5 lopen. Ik moet altijd wel een doel hebben. Dus dan ga ik even naar iemand toe, dus die 3,5 km wordt wel in 2 delen Ik ben nu afgelopen dinsdag 3 weken bezig ( denk dat ik dat ook even in het schema schrijf als dat mag, want anders weet ik dalijk niet meer hoe lang ik bezig ben) En nu ff door het huis knallen en drinken, drinken, drinken, want ik voel een keelpijn opkomen. Doei tot later
Eylem: gefeliciteerd met de kleine grote meid! Geniet dat laatste jaar nog maar extra hard, want volgend jaar is ze hele dagen weg. ( oef wat had ik het daar moeilijk mee en soms nog . Maar ik ben ook niet normaal)
Eylem van harte gefeliciteerd met je meisje nog!! Wat een leuke traktatie zeg!!! Zelf nog van gesnoept?? Agnes balen is dat en zeker als je moet weet waardoor, misschien wat meer vocht aan het vasthouden of idd ongi?? Mamavanjuul waarom gaat het bij jou niet lekker?? Door je verkoudheid ?? Of andere reden!!?? Kaboutertje je gaat lekker hoor meis, zou me niet al te druk maken om die kilo's!! Gaat je echt wel lukken voor de zomer!! Peace je gaat goed hoor!! Nog even en je kan hier afscheid nemen!!! Cherie knap hoor dat je zoveel kan lopen/rennen, dat doe ik je weer niet na hahaha.. Hier: gister met de motor naar een afspraak in bergen op zoom gegaan, wamt denk je kom ik op de snelweg met panne!!! Gelukkig was manlief vroeg thuis om de oppas af te lossen en de kids eten te geven, maar motor rijden zit er dus ff niet meer in. ANWB gebeld die waren er rond 17:45 bij me, toen weer gestart en verder gereden, maar 3 km verder viel hij weer uit terwijl ik 120 reed, gelukkig is de ANWB achter me blijven rijden tot ik thuis was, heeft er 6 liter benzine bij gegooit en toen bleef hij het gewoon doen, maar was vreemd want zat genoeg in, dus waarschijnlijk is de brandstof kraan kapot of zo!! Gister dus geen tussendoortje gehad gistermiddag en vanmorgen woog ik gewoon 79,0 !! Echt zolang gedaan om in de 7 te komen, em nu in 3 dagen tijd van 80,3 naar 79,0 Ik ga m'n bovenhoek soppen, en vanmiddag als de kleinste slaapt ga ik de keuken aanpakken, had ik nog steeds niet gedaan, en de 2 kasten uitmesten.. Dus weer lekker kcal verbranden!! Fijne dag iedereen!!
Nee ongi is het ook niet,hoef pas over 1,5 week pas weer te worden. Heb net boodschapjes gedaan,en lekker aardbeien gekocht. Bij de lidl voor maar 1 euro (kijk daar worden we dan weer vrolijk van ) En een schaaltje van 150 gram is maar 44 callorieen Mamavanjuul: Jij ook sterkte. Peace: Joeppie. Fijn is dat he. Eylem: Lekker sporttief dagje voor je. Hopelijk heb je er een lekker zonnetje bij. En nog gefeliciteerd. Kaboutertje: Ook voor jou,hopelijk schijn bij jou lekker het zonnetje. Kun je en bij kleuren en sporten tegelijk Jacenhenk: Dat is wel balen van je motor. Gelukkig gaat het afvallen wel goed bij je. Super hoor.
Ik ben weer aangekomen en van chagi gister 2 zakjes chips gehad en nootjes! Gevolg: hele nacht last van mijn maag Ik word zo moe van dat geschommel...misschien dat ik maar weer een maandje van de ww af moet en gewoon kca ga tellen. Even wat anders doen... Maar dit weekend nog niet, maandag heb ik de bachelor uitreiking van mijn broertje en mijn jongste is jarig. Maandag er weer goed voor zitten....
Balen mamavanjuul, misschien idd eens wisselen.. Agnes wat onwijs goed zeg, er blijven straks nog maar een paar dames over als iedereen zo hard blijftvgaan!!! Ben klaar in het ziekenhuis dus kom later nog een ker terug!!!
Nou, hier uiteindelijk toch gelijk gebleven in gewicht...nog steeds 69,5. Vind het wel jammer mijn streef niet te hebben gehaald...wilde graag voor zaterdag op 68 zitten. Maar goed, ben nu wel 11 kilo lichter dan precies een jaar geleden
Agnes goed hoor! Juul: 11 kg, kan daar kan ik alleen nog maar van dromen. Hier weer 0,2 eraf. Dus de 8 is een 7 geworden ( 68 -> 67)
Zou ik misschien ook mee mogen kletsen? Ik ben inmiddels al vanaf december bezig en viel geen gram af of was enorm aan het schommelen. Nu sinds vorige week begonnen om pasta,s, brood en aardappelen te laten staan en die te vervangen voor vlees, groente of eieren en ik ben nu 1 kilo kwijt! Eindelijk een beetje shot in de zaak maar nu moet ik door blijven zetten want ben geneigd om nou weer terug te vallen in mijn oude patroon. Ik ben beide zwangerschappen tussen de 25 en 30 kilo aangekomen en nu bijna op gewicht van voor de zwangerschappen maar wil er graag iets meer af voor de zomer. Moet er nu nog 4 kwijt! Mijn menu vandaag: O: kwark met lijnzaad,chiazaadjes en 2 druppels honing T: maria koekje en soepstengel L: 2 broodjes vruchtenhagel (voor het eerst weer om te testen of ik af blijf vallen) T: klein zakje haribobeertjes A: Tomaten soep met salade Hopelijk kan ik het vandaag hierbij houden qua snoepen.. Wat doen jullie als jullie zin hebben in iets lekkers??
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 13 / huidig ~ 65.1 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 12,4 / huidig ~ 70,8 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 4,2/ huidig ~ 67,8
Welkom Luna! Dames, Ik heb morgen even geen weegdag, we gaan lekker weekendje naar het vakantiehuisje van/met mijn ouders, gezellig! Ben ook ongi geworden, dat verklaart waarom ik niets ben afgevallen deze week Fijn weekend!!
hoi allemaal! welkom luna! mamavanjuul!!! 11 kilo! joepie!!! je komt er wel. Kabouter je zakt toch prima niet dan? gewoon blijven wandelen. Agnes bijna weer terug. volhouden. Peace fijn weekend!! hier vandaag druk dagje gehad. we waren uit en had daarna nog visite. we hebben patatjes op dus even niet wegen gisteren had ik het druk allerlei afspraken en kon ik dus niet mijn 30shred doen. vandaag ook niet.. helaas! MAAR!! ik heb wel vanochtend om 9 uur mijn loopschoenen vastgeknoopt (en ik been geen ochtend mens!) les 6 van evy gelopen. ontbijt was groentensap lunch 2 tosti's avond patat!
Peace heel veel plezier! Cherie je bent vast niet aangekomen, want je hebt de rest van de dag niet veel op. En gelopen ( knap hoor) Ik heb vandaag gewandeld in de stromende regen. Weet niet of ik dat blijf doen hoor, maar ja...
Mamavanjuul: wow 11 kilo zeg echt super goed Peace : fijn weekend maar dat zal vast wel lukken, volgens mij word het toch nog redelijk droog gelukkig!! Agnes: zet hem op hoor meis, je kan het.. Luna : welkom hopelijk is de schade er snel af, ik ken het ben 27 & 33 kilo aangekomen, bij de 1 ste was het er zo af, veel vocht, maar bij de 2e lag ik met 30 weken n het ziekenhuis met weeën en mocht niets meer doen, toen vlogen ze erbij!! Cherie je gaat echt goed zeg, vind het zo knap van je dat je zoveel kan lopen.. Heb er zelf echt een hekel aan, dus dat zal de bewondering verklaren hahaha.. Kaboutertje: goed dat je zelfs door de stromende regen hebt gelopen, als het goed is blijft het nu weer een paar weken droog op af en toe een dagje regen na, dus lekker door blijven gaan!!! Hier weer afgevallen, zolang op die rot 83 gezeten, en nu zit ik al op 78,5 en dat op de zaterdag ochtend!!!! Zo weer naar de sportschool en dan is het even de vraag wanneer ik weer kan, zal pas woensdag worden vrees ik, want maandag moeten manlief en ik voor een intake bij ggz voor m'n oudste zoontje weg En daarna rijen we gelijk door naar Heerlen in Limburg, want ik krijg een eigen motor van m'n mannetje.. Een Suzuki rf 600 een mooie racer dus!! En hij ziet er zoooo gaaf uit, ben er nu al helemaal weg van. En dan nu flink hard blijven afvallen dan kan ik voor de zomer voorbij is, nog een mooi leren pak kopen, wil ik al heel lang, maar doe dat natuurlijk pas als ik weer op formaat ben, anders ziet het er niet uit en kan ik hem straks niet meer aan omdat hij veel te groot is!! Als laatste zit Maikel voor de verandering weer eens aan de anti biotica hij heeft een longontsteking en beginnende keelontsteking Dus hopen dat hij nu snel weer opknapt!! Fijn weekend iedereen Enne... Zodra ik hem maandag heb plaats ik wel ff een foto van mijn trots hier hahaha
Jaaaaaaaaaaaa dat wil ik zien! Wij houden ook van motoren Zielig longontsteking En wow zoveel kg! Zo snel!
Jace! wat top dat je zo goed zakt!! en een nieuwe motor! gefeliciteerd! beterschap met je zoontje. hier vandaag geen goede dag maar ik heb vakantie. wil wel wat opletten maar doordat ik nu vrij wat sport wil ik ook wel gewoon eten. ik heb vanochtend schaaltje cruislie op. tussen de middag een half pita broodje met kip piripiri en een halve wrap met mex gehakt. en bij de koffie een appelflap. avond eten hebben we op de bakplaat onze eigen vulling voor wrapjes gemaakt. kids vonden het geweldig zelf te mogen "koken" ik heb 2 kleine wrapjes op met wel aardig wat vulling. net wel ff mijn 30 shred gedaan. dat was 2 dagen niet gelukt helaas maar nu wel gedaan had totaal geen zin! maar heerlijk als je het dan toch hebt gedaan
Hmmm gister te uitbundig weekend gevierd, zat nu weer op 79,4 maar komt goed Cherie goed hoor dat je het toch weer gedaan hebt... En als je vakantie hebt mag je toch wel af en toe wat lekkers!,, het lijnen moet ook leuk blijven he anders hou je het niet vol Ondertussen zijn we al 3 x van motor veranderd hahaha zien steeds een mooiere, eerst zouden we in Limburg gaan kijken, toen Drenthe en nu gaan we richting Doetinchem maandag haha al kreeg ik net weer een email van een motor die ik ook mooi vond en hier in Mill staat, dus dat is wel stukken dichterbij hahaha dus straks manlief maar eens laten kijken, hebben nog tot morgen om te beslissen... Fijn weekend iedereen
is ook wel zo Jace dat het leuk moet blijven maar het is zo frustrerend als die weegschaal dan niet zakt. en weer een kilo stijgt.. zucht.. maar goed vanochtend cruislie op en tussen de middag 4 kleine sneetjes maisbrood met filet. vanavond wil ik het houden op een kommetje soep en wat salade en dan vanavond misschien nog een cracker. wel net mijn 30day shred gedaan dus nu 5 x gedaan. mogen weer hardlopen en nog een sessie. het valt me wel zwaar op het moment.. pfff het is echt best pittig hoor