Waha! Hier 2 dagen nergens op letten! Gister feestje van mijn broertje gehad, hij had de uitreiking van zijn bachelor rechten. En mijn god, wat zijn die echte limburgse vlaaien goddelijk En vandaag de verjaardag van onze jongste dochter, 2 jaar alweer! **zucht**
Mamavanjuul: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochtertje. Geniete er maar lekker van Rest: Ik kom morgen weer uitgebreid reageren
Ik snap hem niet helemaal na alle feestjes, maar ben 0,1 afgevallen. Ik ga me snel aankleden voor de arbeid. Doei
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 13 / huidig ~ 65.1 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 12,4 / huidig ~ 70,8 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 4,5/ huidig ~ 67,5
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 13.5 / huidig ~ 64.6 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 12,4 / huidig ~ 70,8 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 4,5/ huidig ~ 67,5
Zo even een update hier. Gelukkig toch nog afgevallen (ondanks in het beging van de week een halve kilo aangekomen te zijn) In totaal een kilo eraf,en een halve kilo van laatste weegdag eraf. Zo eerst huisje een flinke schoonmaak geven en dan kom ik uitgebreid reageren hier
Haha, ik ook niet hoor, zie het vrijdag wel. Vandaag er weer tegen aan. Heb vanmorgen alweer even gesport en vanavond weer een uur fietsen.
Mmmmm vanochtend een halve tompuche op. Kon hem niet weerstaan, maar eigenlijk was hij ook niet eens zo lekker. Die pudding was zo glibberig vet. Maar benieuwd wat dat dan weer doet met de weegschaal. Wel een half uur flink gewandeld. Als ik maar eens in de week weeg, ben ik het weer vergeten wat ik de week ervoor woog. En als ik een dag gezondigd heb, word ik zo iig de volgende dag al met mijn neus op de feiten gedrukt
lieve meisjes!! help! ik wil mijn eten weer beter op de rit. zodat ik meer profijt heb van mijn sporten!! ik heb iig mijn 7de les evy gelopen en zo mijn les 6 van de shred doen. afvallen gebeurt nog niet. maar dat mijn lijf sterker wordt voel ik wel.
ja dat kan wel. maar ik wil er wel echt gewicht af. als ik nu jouw gewicht had zou ik zeggen toe maar maar ik ben 10 kilo zwaarder. dus het mot ff dubbelop
Even volhouden! Spiermassa wegen zwaarder dan vet! Dus het kan maar zo zijn dat je de aankomende tijd wat (+/- 2 kg) aan komt, maar daarna gaat het snel en zal je strakker worden ipv alleen maar afvallen. Beter is om nu even het gewicht los te laten en te gaan meten! Ik weet het......
ik ook! maar ik wil zo graag ik hou ook wel vol hoor! wil nu sowieso 1 week niet wegen en gewoon netjes eten. en dan hopen dat er volgende week wat af gaat. ik weet ook dat een lichaam 3 weken aan de omstandigheden moet wennen voor je kan afvallen en dat is deze week nog uit. met beetje mazzel val ik dan na 4 weken eindelijk wat af.
Ik snap je wel hoor cherie, je wilt gewoon de weegschaal zien zakken. heb ik ook. Toen ik vorig jaar 67 woog schrok ik me kapot. Nu weeg ik 67 en denk ik: wow wat goed. Wat verlegd een mens toch zijn grens. Vandaag een slechte dag gehad. morgen ook soep, dus hopelijk woensdag weer oke.
He dames, hier hier redelijk weekend gehad. Was 600 gram aangekomen vanmorgen , maar gister flink lekker gegeten, friet, salades en lekkere steaks en een hele fles mousserende wijn met cassis likeur opgedronken, dus vond het echt meevallen Vandaag zijn we voor de motor wezen kijken en hij was echt gaaf!!! Dus we hebben hem gekocht, en toen moesten we nog terug rijden Pff was best koud, gelukkig ging de regen naar het noorden dus alleen met de proefrit nat geregend, maar daarna lekker droog. En hij rijd echt super!! Zal zo een foto plaatsen. Morgen wel opletten wat ik eet, maar woensdag ga ik pas weer echt streng zijn voor mezelf. Heel veel succes iedereen deze week