Mama van Jordy: Welkom! Morgen wegen...ben heel benieuwd...misschien stel ik het ook nog wel uit, haha! Heb me wel gemeten vanmorgen en ben qua cm.s niks aangekomen, dus dat is wel fijn!
hoi dames.. zwaai! hier ff onderuit gegaan.... ik heb vandaag 4 sneetjes met kaas op een glas groentesap en stukje cake en patatjes.. ik zou eigenlijk koken maar kan niet op of neer omdat ik een verkrampte nekspier heb..... hij's fijn. dus sporten zit er ook even niet in. ik heb nu pijnstillers.. als het goed is moet het met een dag of 2 minder zijn en kan ik dan weer sporten... dit is erg vervelend....
Whaaaa ik ging vanmorgen toch maar even wegen voor de grap. Zit ik gewoon ineens onder de 70, 69'9!!!!!! Snap er niets van, maar zeeeeer happy!
Ff snel, alles los en vast gegeten en nu 0,1 afgevallen. het gaat me echt niet snel genoeg, maar ja dan moet ik maar doen wat sonja zegt...
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 13.5 / huidig ~ 64.6 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 12,4 / huidig ~ 70,8 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 4,5/ huidig ~ 67,5
Kabouter! volhouden! PEACE!!! geweldig meid! Nou dames.. ik had gehoopt dat het al iets beter ging.. maar heb vandaag denk zeker nog nodig.. gelukkig werkt mijn man thuis... vannacht wel redelijk geslapen. ben 2 keer wakker geworden omdat ik moest draaien gelukkig kunnen doen zonder manliefs hulp. nu proberen met eten dan iig heel erg binnen de perken te houden want bewegen lukt zo niet. maar dan verveel je je weer.... etc etc..
Peace : wat super goed zeg, ga zo door Kaboutertje, denk dat het nooit snel genoeg gaat hahaha, daarom moet je eigenlijk ook nooit elke dag wegen!! Mamavanjordy : welkom, ook ik doe Sonja en ben sinds de kerst nu -21 kilo kwijt, maar ja de ergste kilo's gaan het snelste hahaha Cherie : o balen zeg, beterschap hopelijk gaat het snel weer over.. Wel makkelijk idd om snaaien te voorkomen hahaha Hier lekker geslapen gister alles (beneden en 2 verdiepingen) gestoft, gestofzuigd en gedweild en daarna nog even lekker de stad ingeweest daar wel als avond eten een frietje spec en frikadel spec. Gegeten oeps!!! Maar verder niets gegeten dus schade zal wel meevallen... Vandaag ben ik ook nog bij m'n vader zijn spontaan blijven slapen, zie dat m'n vader in de put zit, 15 mei komt nu weer heel dicht bij en ik merk zelf ook dat ik meer in m'n emotie zit dan normaal dus dat zal bij hem nog wel veel erger zijn natuurlijk!!! Verder ga ik hier zo m'n boodschappen doen, maar heb m'n Sonja boek niet bij, dus hoop dat ze die hier nog verkopen in Zierikzee bij de Lidl, anders heb ik een probleem want weet dan niet wat ik deze week moet/mag eten.. En daarna ga ik alle ramen binnen / buiten nog even zemen, dus komt goed met dat frietje hahaha.. Iedereen een zonnige dag toegewenst, em mocht er iemand zijn die ook het Sonja boek van de Lidl gebruikt, zet ff de weekmenu's er in het kort op bedoel dam alleen de avond maaltijden!! Xx
Zo lekker actief ben jij zeg! Ken ook nog wel een adresje waar het een en ander moet gebeuren Hier is het stralend weer, dus de eerste was draait alweer, kan het straks lekker buiten hangen. Lekker schone bedjes straks. Heb nog niet de moed gehad om te wegen, denk dat ik het verschuif naar volgende week. Ik gun mezelf even een break. Probeer er wel op te letten, maar niet meer zo streng. Vanaf volgende week weer lekker sporten, maar ga mijn programma wel aanpassen.
Cherrie: Heel veel sterkte hopelijk knap je snel weer op en kun je weer lekker verder sporten. Peace: Kijk dat zijn de fijne verassingen,en dan hoef je het ook niet te snappen Jacenhenk: Na al jou beweging van gisteren vallen die frietjes en frikandel in het niets. En sterkte de komende tijd. Mamavanjuul: Groot gelijk heb je,soms is het ook fijn om het een beetje los te laten. Mamavanjord: Welkom Hier: Vanochtend toch maar weer eens zumba gedaan (snap nooit waarom ik er tegen op zie,want daarna voel ik me altijd super lekker) Ook maar meteen de bendenverdieping schoongemaakt. En ik denk (als het droog blijft) dat ik vanmiddag maar eens een keertje op mijn fiets na mijn werk ga (15 km)
Hihi vandaag toch maar even bij de lingerie zaak geweest,merkte dat mijn bh's te wijd begonnen te zitten. En heb dus maar eventjes mijn maten laten meten. En ben qua rug omvang maar liefst 10 cm afgevallen
Agnes kikken joh!!! ik ga zo met mijn vriendin les 9 van evy doen!! hoop dat het me goed lukt. ben wat moe nu. sta stijf van de ibu natuurlijk maar het gaat redelijk met mijn nek en ach daar loop ik niet mee he menu: O: groentesap en snee brood ossenworst L: snee brood pasta, en snee brood speculoospasta T: 1 bonbon.. (helaas niet zo'n lekkere.) A: safraanrisotto met roze garnaaltjes. en sla
Hier pet, ik moet gewoon snoepen heel de tijd, pfffff. wat is het? Mss omdat het van die gekke dagen zijn of dat het vakantie is? geen idee
Pff ik meld mezelf hier ook maar weer. Waar het de laatste tijd best redelijk ging, merk ik dat ik weer terug val in mijn oude eetgewoontens. Veel cola, chips, snoep oftewel ongezonde troep! Ik heb veel gehad aan dit topic. Ik ben nu sinds maandag weer begonnen met lijnen. Ik gebruik mijn gezonde verstand en let op wat ik eet. Vaker de fiets pakken met de kinderen en wandelen. Ik ben 1.70 met een gewicht van 68 kilo. Ik zou graag net onder de 60 willen wegen. Vandaag gegeten; O. Magere yoghurt met crusli, banaan en kop thee. T. 2 koppen thee en 1 jodenkoek. L. Bruin granen broodje met filet american en kop thee. T. Handje ongezouten cashewnoten en kop thee. D. Klein frietje met en glas water. Over de dag verspreid drink ik 1,5 liter Evian water.
Kletskoek, leuk ( voor mij dan) gaan we gelijk op. Ik ben ook 170 en ook 68 kilo. Maar ja mij lukt het op het moment toaal niet.
Nou jij hebt netjes gegeten hoor. Ik snaai en snaai, spekje hier, rijstwafel daar, augurkje kan ook nog wel.