Even snel; dikke knuffel voor jou! Ik kom morgen weer uitgebreid reageren dames, nu opschieten voor school!
Wow...heftig jacenhenk! Oh ik heb deze break echt nodig....voel me super in me vel nu ik me er niet zo mee bezig hou! Heb gister weer lekker gesport...ga nu 2x in de week bodypump doen.
Wat is het rustig hier! Vandaag ben ik ongesteld geworden en had toevallig mijn buikomvang gemeten en die is weer 1 cm minder! Op de weegschaal heb ik nog steeds niet gestaan en ik vind het ook wel prima zo!
Hoi dames, het is hier idd rustig, iedereen is van het (zolang het nog duurt) mooie weer aan het genieten. Hier ook minder aanwezig, maar jullie weten de reden. Hier vanmorgen gewogen en zat nu op 79,1 dus was wel weer wat aangekomen ivm 2 weken geleden maar in vergelijking met maandag was er weer 400gr. Af!!! Ben net wezen shoppen met m'n vriendin leuke kleren gevonden voorde bbq van henk z'n werk die we morgen hebben.. En daarna gelijk m'n boodschappen gedaan. Dus Maikel ligt nu weer lekker in bed, die had ik eruit gehaald omdat m'n vriendin op tijd thuis moest zijn haha.. Jeffrey zit cars te kijken kan ik ff dit doen en zo m'n tassen leeg ruimen.. Morgen als het weer het toelaat lekker motor rijden en om 2 uur die bbq.. Iedereen een fijn weekend en hopelijk word het nog mooi weer
Mamavanjuul wat goed zeg, toch weer 1 cm eraf, en zolang dat minder word kan je toch wel even smokkelen. Ik merk dat ik me er niet super bij voel dat ik nu zoveel eet, maar ik heb ook nog niet de kracht om het weer op te pakken, hoop na de Pinksteren!! Met Jeffrey gaat het weer goed, medicatie slaat aan, helaas heeft hij nu wel een mega ruwe huid, terwijl hij altijd zo'n gaaf huidje Harm dus hopelijk komt dat nog terug!!! Goed geslaagd in de stad lekker fleurige bovenleiding gekocht dus ben benieuwd wat manlief ervan vind zodra hij thuis komt, helaas duurt dat nog wel een paar uur.. Nu ff weer kijken om te kijken of we kunnen gaan rijden morgen ochtend!!!
Mamajuul: toch fijn 1 cm! JeH: leuk nieuwe kleren shoppen. Ik ben weer afgevallen: hoe??? Geen idee. Oke hou me wel aan sonja, maar smokkel ook wel. Ik zit nu al een dag of 3 op mijn menstruatie te wachten, dus hopelijk gaat er daarna ook nog snel vanaf.
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 13.5 / huidig ~ 64.6 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,3 / huidig ~ 69,9 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 5,6/ huidig ~ 66,4 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0
Goedemorgen dames.. Iedereen een fijne Moederdag. Hier altijd dubbel omdat dit de laatste dag was dat ik mijn moeder levend zag.. De laatste kroel de laatste kus en geen echt afscheid omdat we elkaar de week erop weer zouden zien (dachten we!!) Vanmorgen verwend met ontbijt op bed en een prachtig kadi van Jeffrey verder had ik gister een karcher window vac. Gekocht dus dat was mijn Moederdag kado zal er zo eens een foto van maken,!! Nu manlief is met Jeffrey naar sportschool Ik gedoucht met Maikel en net op bed gelegd en verder heb ik boven alles gezogen en de beddn verschoond en straks nog dweilen nu beneden even verder voordat de mannen weer thuis komen. Feestje van henk z'n werk was leuk, lekker gegeten en nergens op gelet, en vanmorgen ma het ontbijt woog ik 79,4 dus ben trots op mezelf!!! Hihihi Morgen ga ik weer knallen, (hoop ik tenminste want woensdag is de dag dat m'n moeder overleed) Fijne dag iedereen
Yeah net weer stukje hardlopen afgewisseld met gewoon lopen. En nu keihard duimen dat het goed blijft gaan met mn scheenbeen. @jacenhenk: wat een supermooie bloem!! Hoe gaat het met je? Sterkte in deze rotdagen!! @ de rest: hoe is het??
Hoi iedereen.. Dank je peace : gaat redelijk naar omstandigheden Hier gister aardig aan het menu kunnen houden op een bakje ijs na het eten na Helaas daarna weer heel slecht nieuws gehad, de overbuurvrouw van mijn vader waar ik als kind bijna elke avond zat en nu ook regelmatig langs ging als ik bij m'n vader was, Daar is een half jaar geleden kanker in d'r wang/kaak ontdekt ze wilde zich niet laten behandelen en omdat de pijn zo erg word gaat ze donderdag authanasie laten plegen!! Het zou eerst morgen zijn maar uit respect voor mijn moeder heeft ze het kunnen verplaatsen naar de vrijdag. Ze wil niemand meer zien, dus gister gebeld en afscheid genomen, o wat is dat zwaar klote zeg.. Gewoon weten dat je haar nooit meer zal zien en dan het gesprek moet beëindigen Vergat toen ook nog te zeggen dat ik van d'r hou en haar nooit zal vergeten, maar kon niet nog een keer terug bellen dus heb haar dat gesmst M'n vader is helemaal kapot hier van (ik ook natuurlijk) maar m'n vader deed klusjes boodschappen enz voor haar Ze hield hem bezig na het overlijden van mijn moeder zal ik maar zeggen... Maar goed ik moet Jeffrey naar school brengen en dan naar cb toe met Maikel die moet prikjes hebben. En dan naar de bekken therapeut en dan komt er iemand een stopcontact infrezen en dan moet ik Jeffrey weer van psz halen pffff Gelukkig geen tijd om na de denken vandaag dus.. Tot later Xxx
Hallo allemaal, Hier weer eens een bericht van mij. Vorige week de hele week druk geweest met de tuin,die nu gelukkig eindelijk af is. (nu het mooie weer nog ) Hier gaat het niet goed niet slecht qua afvallen. De ene dag ben ik aangekomen de andere dag val ik af,waardoor ik constant rond de 64,2/64,4 blijf hangen. Maar ik blijf stug door zetten,wil zo graag de 60 halen. \
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 13.5 / huidig ~ 64.6 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,3 / huidig ~ 69,9 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 6,2/ huidig ~ 65,8 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0