Hier wat achterstallig onderhoud door omstandigheden. Dus moet veel bijwerken. Druk weekend voor de boeg, veel weg. Dus ben er waarschijnlijk weinig, sorry.
Nog een keer ego sorry... M'n buurvrouw wil is vanmiddag om 3 uur is overleden.... Kon geen afscheid meer van haar nemen, ze wilde dat we haar zouden herinneren zoals ze een paar weken geleden nog was.. Ondanks dat ik het maandag al te horen kreeg komt het toch nog als een klap dat ze er nu echt niet meer is. En haar lichaam heeft ze gegeven voor wetenschappelijk onderzoek dus er komt ook geen rouwdienst! Dat maakt het voor mij nog moeilijker om het een plekje te geven Ben echt kapot nu.. Xxx bedankt voor het luisterend oor!!
Gecondoleerd meis...wel raar lijkt me om zo van iemand afscheid te moeten nemen. Wel een sterke beslissing hoor...om zo van iedereen afscheid te willen nemen en lichaam af te staan aan de wetenschap. Zegt veel over de persoon zelf!
Lieve meiden, hoe is het?? Hier alles goed, al sta ik weer even stil. Komt vast wel weer goed! Hebben jullie nog leuke plannen het lange weekend? Ik ga vandaag lunchen met vriendinnen en vanaaf naar buurtjes waar we sinds kort goed contact mee hebben. Verder weinig plannen, ja leren!! Over een maandje examens! Fijn weekend!
Gezellig peace Vanaf dinsdag kom ik weer actief mee doen hoor.. Hier het lijnen op een laag pitje gezet, wat betekend dat ik echt nergens op let. Maar gelukkig nog niet boven de 80 geweest dus gaat best goed!! Verder zouden wij vandaag met manlief en Jeffrey een rit in de vrachtwagen naar den helder meegaan maar die werd gister om 22:30 gecanselt en naar maandag verzet dus nu gaan we maandag mee. En aangezien het nu zo mooi weer is gaan we de oppas vragen om toch te komen en kunnen wij toeren op beide motors dit keer.. Ook weer gezeur met (ex) familielid.. Mijn oom is een half jaar geleden gescheiden van m'n tante, nu wilde ik niet de keuze maken om m'n tante te laten vallen, maar dat is gister dus toch gebeurd. Mijn oom heeft haar verlaten voor een andere vrouw, en die vrouw is echt een super lieve nieuwe tante. Sept dit jaar gaan ze trouwen en ik mag haar erg graag. Net als m'n tante.. Maar wat is het probleem nu, m'n tante heeft het steeds over die hoer, en als ik maar iets op fb zet dat ik maar hun toe ging dan kreeg ik weer een lading over me heen... Dus gister heb ik gezegd dat ik dat gemanipuleer van haar zat ben, en dat ik niet wil kiezen en met iedereen om wil blijven gaan. Maar bij haar is het zo dat als je met m'n oom om gaat dan ben je tegen haar. Aangezien mijn oom echt mijn oom is en zij aangetrouwd was heb ik nu dus voor m'n eigen oom gekozen.. Vond dat erg moeilijk maar nu ben ik wel van het gezeur af. Nou wij gaan ontbijten. Veel plezier dit weekend Xxx
ik heb zelf ff afstand genomen omdat het gewoon niet leuk gaat. Maar ik ben nu een week of 4 actief aan het sporten en hoop dat het gaat zakken. Het voelt iig heerlijk. ik let op met wat ik eet. en hoop dat hij gaat zakken. ben uiteindelijk de afgelopen maanden gewoon behoorlijk aangekomen en baal er van dat het niet te houden was. (wat stress al niet doet! maaaanden had ik het in de hand! en ineens hoppa!) we gaan wel een weekje weg en dan heb ik geen internet. en ik hoop dat het ik het in de hand kan houden.
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,3 / huidig ~ 69,9 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 6,2/ huidig ~ 65,8 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0
Hallo allemaal, Hoe gaat het bij jullie dame's?? Hier gaat het best goed. Na 2 weken schommelen (stilstaan,zakken,aankomen) is deze week mijn gewicht weer rustig aan het dalen. Inmiddels zit ik nu op 63,9. Nog 3,9 kilo te gaan. Zaterdag ga ik mezelf dan ook flink belonen. Ga eindelijk flink shoppen,alles zakt zowat van m'n kont af of hangt flodderig over mijn lichaam dus het word echt tijd nu En ik denk dat 2 tot 4 kilo niet meer zo heel veel verschil in kleding maat zal zijn.
J&H, dat lijkt me een moeilijke beslissing. En lekker getoerd? Cherie fijn weekje Agnes, goed hoor. Ze zeggen 4 kg is 1 maat. Ik ben na een reuzelekker weekend nu 0,5 aangekomen. Dus deze week weer knallen en dan moet ik toch zaterdag wel weer onder de 66 zitten.
O wat goed zeg Agnes, nog even en je zit op je streef gewicht.. Wow.. Cherie veel plezier meis. Kaboutertje was in elk geval een fijn weekend dus.. Das ook belangrijk toch? Hier vandaag de draad weer opgepakt en vanmorgen begonnen met 2,5 uu sporten dik 1000kcal verbrand.. En heb nog niets gesnoept vandaag, al is manlief net wel thuis gekomen, dus hoop dat ik de verleiding kan weerstaan.. Nog 10 te gaan dus zou in 3 maanden toch zeker eraf moeten kunnen zijn.. Dus augustus zou mijn maand moeten worden hahaha.. Ik hoop dat ik zo streng kan blijven voor mezelf nu ik bijna een maand alles op een laag pitje gezet had. Morgen krijg ik alleen wel een vriend uit Limburg op visite en m'n vader die kent hem ook, dus ga proberen zo min mogelijk te zondigen.. Fijne dag iedereen Xx
Wat is het rustig hier zeg.. Hopelijk komen jullie allemaal weer terug anders zit ik hier in m'n 1tje te schrijven Hier gaat het redelijk, de week ging niet mega super maar zat vanmorgen toch ineens onder de 79 Toch wel 78,9 hahaha Maar we zakken dus weer.. Vanaf maandag ga ik weer knallen, ben er klaar voor.. Wie doet er weer mee???
Hallo allemaal, Zou ik hier ook mee mogen kletsen? Ik had mezelf een hele tijd niet gewogen en uiteindelijk de stap gewaagd.. 78! Bij een lengte van 1.71. Te hoog BMI dus! Ik zou wel 10 kilo willen afvallen. Ik ben nu drie weken bezig en vanochtend woog ik 75.4 ! Dus 2.6 kilo eraf. Ik was best tevreden, het hoeft niet super snel te zijn. Hoe ik het doe: begonnen met het basisschema hardlopen op runinfo.nl , dat is 3 trainingen per week en bouwt het binnen 12 weken op tot 30 minuten aan een stuk hardlopen. Ik hou het nu al 4 weken 3x per week vol dus ik zit op 1/3 alweer! Best leuk toch Ik heb astma dus bouw het wel heel rustig op, maar uiteindelijk juistgoed voor m'n longen! Qua eten doe ik niet echt een speciaal dieet, ik probeer gewoon gezonde keuzes te maken en tel een beetje calorieën (rond de 1400 probeer ik te zitten.). Eerst deed ik rond de 1100/1200 maar ik voelde me daarmee te flauw en kon me niet zo goed op m'n studie concentreren. EN de tentamens komen eraan dus dat gaat toch voor. Maar zolang de weegschaal zakt ben ik wel tevreden! Trouwens op de dagen dat ik niet hardloop probeer ik een half uur of meer te wandelen of fietsen. Heel verhaal geworden en hoe gaat het met jullie allemaal??
Even een snel berichtje hier. Net onwijs lekker geshopt. Niet alleen ben/was ik blij met mijn aankopen,maar ook met mijn spiegelbeeld tijdens het passen. Kwam er zelfs achter dat ik sinds januari 2 kleding maten ben gezakt. In jurkjes en truitjes pas ik zelfs maatje 36 Vanavond nog lekker met mijn man na de bioscoop. En dan hebben we een heerlijk dagje gehad.
Welkom luciaatje je bent goed bezig zo te lezen.. Het is hier momenteel erg rustig, denk dat iedereen na 5 maanden lijnen een " break " aan het nemen is. Ik ben vanaf de kerst -20 kilo afgevallen en deze maand heb ik ook Eem break er moet bij mij nog 10 kilo af en door omstandigheden zat ik niet lekker in m'n vel, en dan lukt het mij ook niet. Ik doe Sonja bakker met 3 x per week actief sporten in de sportschool probeer dan een les Xco mee te doen en daarna nog een uur op de crosstrainer dus dan heb ik over de 1000kcal verbrand. Stond een hele poos dus stil maar gister zat ik ineens weer onder de 79 dus ik ga er nu weer voor.. Agnes wat onwijs lekker gevoel moet dat zijn geweest. Sowieso al dat je bijna op je streefgewicht zit.. Of zit je dat ondertussen sowieso al??? Ik ga me ff wegen nu en dan straks als ma lief aa. Het sporten is mezelf ff lekker verwennen met een masker en een crubbje Xxx en tot later
wow Jacenhenk wat ben jij al veel afgevallen! superh oor! Hier vanochtend 75.0 op de weegschaal, dus weer 4 ons eraf terwijl ik gister niet eens zo'n goede dag had! Nu even een uurtje wandelen voor het eten xx
Hey meiden, Was ik ook weer eens! Heb inderdaad een break genomen Het wilde natuurlijk ook niet meer, dus dat was ook geen motivatie meer. Nu bijna een maand nergens op gelet en ook niet op de weegschaal gestaan. Gister aan mijn man gevraagd of ik weer ver zou gaan, maar ik twijfel nog. Misschien dat ik het door de week zelf ga doen....dus zonder WW. Maar goed, dan zal ik eerst weer eens op de weegschaal moeten gaan staan en ik ben er altijd zo bang voor dat ik er weer in de "ban" van raak en het mijn leven zo beheerst