@MamavanJordy Ja leuk werk! Mijn mama is ook kraamverzorgster @Onskleintje meestal zit ik rond de 1400 calorieën hoor! Kwam nu toevallig zo uit , gister was het weer iets meer dan 1400
haha nee, mijn nacht is sowieso tot 6.30 uur, gewenning denk ik? ik doe dat standaard voor het slapen.
Kanp hoor, mij dus absoluut niet. Brok kaas, worst, snoep, 1 pot augurken ( ja echt je leest het goed). Ik walg van mezelf, dat ik zo slap ben.
@Kaboutertje Ah , vervelend meis!! Ik heb 's avonds ook hetm oeilijkst hoor.. helpt hier om wel een 'snackmoment' in te plannen 's avonds, maar wel met iets gezonds/weinig calorieën. Dus net cracker op met kalkoenfilet en dun laagje philadelphia light. Neemt ook hongergevoel weg!
Balen kabouter. Hier is het goed gelukt ik kreeg wel honger vanavond en lekker paar stukjes komkommer op!!! morgen heb ik weer groente shakes. ook weer blij mee. helpt me vaak als tussendoortje! ik ga slapen! truste.
@kaboutertje herkenbaar! klote is dat. want echt genieten doe je dan ook niet. @cherie, knap van je! hier vanochtend woog ik 68,8 iets meer dan gisteren dus. lekker motiverend
Ik gelukkig hetzelfde gebleven. Vandaag weer 5 km lopen en 5 km fietsen. ( mits het droog blijft) Goeie dag allemaal!
Hier ook hetzelfde :75.2. Vorige week op donderdag 76.1 dus in een week toch 0,9 kilo afgevallen. Best oke, alleen wil ik nu weer meer naar beneden en dat lukt maar niet Ikwijt het aan aankomende ongesteldheid denk ik! Morgen heb ik een tentamen, van statistiek. Ik ben vorig jaar 2x gezakt daarvoor en heb er een jaar studievertraging door opgelopen.... dus zenuwen. Maar ik heb nog nooit ergens zovee lvoor gedaan als nu, heb het idee dat ik meer weet dan vorig jaar... en ik moet maar 0,4 punt omhoog. Zou het lukken???
ik vind het zo lastig qua kleding, gisteren een leuk zwart jurkje gekocht maat L (aanbieding dus geen rib uit mijn lijf) en een spijkerjasje maar M, maat M is nu aan de krappe kant, maat L past goed maar pas ik straks hopelijk niet meer. ook wel zonde. toen ik anderhalf jaar geleden mijn gewicht zat was (77 kilo), kocht ik een nieuwe esprit broek die ik daarna nooit meer aan heb gehad. Nou ja.
Dames, ik haak weer in, doe echt mijn best om mee te blijven kletsen! Luciaatje: Veel succes! Ik ga voor je duimen. Wat doe je voor opleiding/studie? Ik heb in juni en juli examen dus ben ook hard aan het leren! Kaboutertje: Goed bezig! Hopelijk blijft het droog vandaag! Onskleintje: Ja lastig is dat he met kleding! Ik heb de eerste maanden niets nieuws gekocht. Nu de afgelopen maand veel gekocht in paar maten kleiner (-13,5 kg) Ik wil nu nog 5kg kwijt (ben wel minder streng) dus dan zal ik wel aardig goed zitten met de maten.
@Peace hoi! Jij bent ook al veel afgevallen, thumbs up! Ik studeer klinische psychologie. Als ik dit tentamen haal kan ik m'n bachelor gaan aanvragen! xx
Ik doe de cursus/opleiding praktijkdiploma loonadministratie. Sinds een half jaar heb ik een nieuwe baan bij een accountantskantoor en nu kan ik naast de boekhouding ook de loonadministratie van de klanten verzorgen. Erg leuk!
Zeker leuk! Ik kom uit een hele grote familie van allemaal economische mensen en ben de enige uitzondering hihi!