succes met je tentamen!! hier vanochtend toch gewogen om te kijken wat de schade was. ik ben wel iets zwaarder dan voor de vakantie maar niet schokkend. en ik moet ongesteld worden dus dat zit er ook bij. het gaat verder goed en als ik dit vol kan houden dan kom ik er wel. goed bezig meiden.
Liciaatje: tuurlijk lukt het! En ongesteld dan ben ik ook zwaarder. Kleding: ja moeilijk he. Maar hopelijk pas ik dalijk ook weer die 2 broeken die ik dus in mijn dunne fase heb gekocht. Van de week wel 2 broeken gekocht, maar dat is stretch, dus dat rekt mee. Ik ga er weer snel van tussen.
@peace, jee 13,5 kilo wauw! knap is hier ook een lijstje of is er geen behoefte aan een lijstje, ik hou daar wel van praat ook wat makkelijker Voorbeeld Ons Kleintje lengte=1.70m start= 69.0 streef= 65,5 huidig=68,8 Cherie lengte=1.67m start= streef= huidig
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 6,7/ huidig ~ 65,3 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Hier is het lijstje
ik doe niet aan t lijstje tot er wat af gaat sorry. hier is sinds de start alleen maar bij gekomen. ik was in januari al begonnen toen het nog meeviel.... maar na een wat rotperiode groeide ik ineens heel snel (en niet alleen van eten) maar goed. nu gaat het wer wat beter en heb ik goede hoop dat ik weer goed zit. tot zover gaat het vandaag zonder al te veel moeite ook heel goed. ik eet zoveel mogelijk groente dat is mijn grootste inname dan een klein beetje koolhydraten en vlees. en ik heb vandaag echt al veel in huis gedaan! ik functioneer hier ook beter snap gewoon soms niet waarom ik het niet makkelijker volhou want ik voel me dan toch 100x beter dan wanneer ik de koolhydraten als hoofdmoot heb.. kleding. hier wel wat gekocht alles zat strak en voelde totaal niet prettig. ik heb dus vorige mnd 2 broeken en 3 shirts gekocht en hoop met een mnd weer een maat kleiner uit mijn kast aan te kunnen. daar ligt zat. en dan past dit ook nog wel.
Cherie, dan vind ik het heel knap dat je toch ( probeert) door (te) gaan. Ik heb daarnet een superdun plakje ontbijtkoek teveel op. Maarja overdag is mijn probleem ook niet, dat zit hem in de avond.
Ik kon me niet bedwingen, voelde me opeens zo slank net dus ben weer naar de weegschaal geslopen. 74.9 !!? 3 ons minder dan vanochtend??? Verbrand ik dan zoveel calorieen met mijn ultraharde studeren? Trouwens, morgenavond heb ik een bbq feest.... leuk, maar lastig nou ik zo goed bezig ben met lijnen! Hebben jullie nog tips??? ik had zelf al bedacht: geen vette sauzen, hamburgers, worst. Wel: bvb kip of zalm, en komkommer, tomaatjes etc. Maar: als mijn examen goed is gegaan mag ik van mezelf wel een (of als het euforisch goed ging 2 ) glaasje(s) wijn !
Goed zo Cherie! niet nadenken over het aankomen afgelopen periode (doe ik ook niet meer, probeer ik tenminste) en elke dag met een schone lei beginnen! zet hem op he? we gaan weer lekker samen richting de 65 oke? @kaboutertje ik las je onderschrift, maar wat betekend precies niche? misschien wel off topic, weet niet of je het erg vind. ik denk dat ik wel begrijp wat er staat maar zeker weten doe ik het niet. @Lucia, o goed zeg! @hier, wel een goede dag gehad qua calorieen, ik was vandaag van huis en ik heb niet echt heel veel gegeten, wel taart gehad, maar ook niet echt avondeten omdat dat er niet van kwam. morgen weer lekker gezond avondeten en fruit+thee overdag. oja, het valt me op dat alles beter begint te smaken, sterker. Had ik vorige keer ook. Bijvoorbeeld een eierkoek vind ik normaal gesproken nooit zoveel aan, maar als ik minder vaak iets eet, dan is wat ik eet wel veel lekkerder en smakelijker. Leuke bijkomstigheid.
@Ons Kleintje dat heb ik dus ook! En ik lust vee lmeer! Als ik niet lijn lust ik bvb echt geen andijvie, eet ik maar een hap ofzo. Nu weet ik : ik mag hierna niks meer dus het is of honger, of andijvie XP Dan maar andijvie! Hier mijn dagmenu, voor de lijstjes-liefhebbers: ONtbijt: 2 crackers met samen 1 plak 30+ kaas. Kop zwarte koffie, beker thee met melk. Tussendoor: 1 appel, 500 gram water, 2 x zwarte koffie Lunch: 1 maanzaadbolletje met kalkoenfilet, 2 bruine boterhammen met cherrytomaatjes. 200 ml halfvolle melk. Tussendoor: 1 mueslireep , 500 ml water, zwarte koffie, paar cherrytomaatjes. Avondeten: 150 gram aardappelen, 120 gram andijvie, 1 bal mager rundergehakt. Schaaltje magere yoghurt. Glas water. Tussendoor: Beker thee met scheutje melk, glas spa rood, biscuitje. Straks mag ik nog een cracker met kalkoenfilet. Ik moet echt die cracker ''s avonds anders kan ik niet slapen
Ik heb 4 rijstwafels, 3 augurken en een flinterdun plakje ontbijtkoek extra gesnoept. Ons kleintje: een nicht ontstaat na een ks als het litteken niet mooi dicht gaat, maar er juist holtes ontstaan door die littekens. Heb je weleens een fm gehad? Of een echo daarvan gezien? Zo ziet mijn bm eruit. Allemaal holtes. Hierin kan zich dus niet een embryo nestelen. Het is waarschijnlijk een foute hechting van een gyn. Ach ja het was weekend he
Oei te laat.............. ik kan het andere bericht niet meer bewerken. @Kabouter, dat meen je........ ja ik weet hoe dat eruit ziet. wat erg.
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 6,7/ huidig ~ 65,3 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje Start ~ 69 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 0,2 / huidig ~ 68,8 Hier is ie weer
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 6,7/ huidig ~ 65,3 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 0,2/ huidig ~ 68,8
@kabouter!! dat meeen je!! wat vreselijk. hier wel een rommelige dag. niet heel veel gegeten maar wel rommelig. morgen weer verder. heftige dag gehad om 18 uur in slaap gevallen. en nu weer terug naar bed! zo moe liefs!
Ja en dan te bedenken, dat ik na kk een mk gehad heb ( wat niet geheel onlogisch is in onze situatie). Maar daarna werd ik niet zwanger meer. En dat was wel heel gek. Ik heb 9IUI's gehad met de daarbijbehorende fm en in een academisch zh 5 IVF en ook weer echo's en niemand die het ziet. Lijkt mij niet geheel slim. Dus heb jaren voor jan doedel gespoten, geslikt ( prednison, bloedverdunners, maagversterkers enz)
Ja.. dat is wel apart dat ze dat niet eerder zagen! Kun je je er wel bij neerleggen? oeps ja nu 2 keer het lijstje, nou ja! aaarg ik heb net 15 spekjes opgegeten, ik moet gaan slapen.
Ja nu na zoveel jaar wel. Kk is te oud voor een broertje of zusje. We kunnen nu gewoon weer lekker reizen enzo. Wij worden ouder met alle risico's van dien. Maar soms... als ik denk aan later als we er niet meer zijn, dan is kk helemaal alleen.