Morning ladies! Gisteren een redelijk goede dag gehad. Alleen rond het avondeten was ik zo lekker in de tuin bezig dat ik de tijd was vergeten hihi. Dus we hebben broodjes kroket op ipv aardappels met groente. 'S avonds niets genomen. Vandaag vrij genomen van mn werk om te leren en examens te oefenen! @kaboutertje: jeetje heftig meis! @luciaatje: hoe ging je tentamen?
Goedemorgen dames. Kaboutertje wat heftig zeg Examen dames: succes vandaag met de laatste dag!!M Sorry voor de rest, wel gelezen maar ff geen tijd meer om verder te reageren. Wat gaan jullie goed zeg.. Ik ga maandag er echt weer tegen aan, zit nog wel steeds onder de 80 dus kwa sporten gaat het wel goed, em als je ziet wat ik naar binnen vreet... Gister weer een halve zak nibbits met heksenkaas.. Pffff dan zit ik alleen en moet ik zoals vele van jullie herkennen naar bed toe, maar dan blijf ik zitten en ga ik snaaien.. Maar alle lekkere dingen zijn nu dus bijna op, en daarna koop ik het gewoon niet meer. Tenminste alleen nog koek voor de 3mannen, want daar kan ik wel vanaf blijven het is die rot chips en chocolade waar ik nu echt gek van word... Verder zit ik nu aan de diclofinac voor m'n nek en moet maandag naar de manuele therapeut die gaat m'n nek kraken enz. Dus ben benieuwd ... Hopelijk kom ik snel van deze helse pijn af.. Nou ik ga zwemmen met m'n jongens dus tot later
Voor alle mensen waarbij men na het Cambridge dieet weer terugkomt op het oude dieet. In 90% van de gevallen komt dit volgens mij omdat men de discipline niet heeft om in de afbouwfase niet aan de regels te houden. Men gaat als een gek eten ineens, wat je lichaam natuurlijk niet gewend is. Als je je volgens mij houdt aan het schema van het cambridge dieet komt er nauwelijks gewicht bij je terug. Merel
Nee idd. Er werd zomaar een losse flodder de lucht ingeschoten JeH Toch knap dat je niet aan komt ( bekijk het positief) Cherie rustig aan doen. Sterkte Net 12,5 km gefietst. Heerlijk weertje ervoor
@kaboutertje, hij zal ook vrienden maken en waarschijnlijk een vriendin krijgen en kids misschien.. Maar ik begrijp wat je zegt. Hier vandaag 68,4 op de weegschaal zou mooi zijn als het op deze manier langzaam omlaag gaat (snel mag ook haha) Ontbijt: 2 boterhammen met chocopasta 1 water, tussendoor: 2 koffie met melk middageten: 1 koffie met melk en 2 boterhammen met kaas en mosterd. straks nog even wat extra vocht drinken
Kk is een zij Langzaam, moet heel snel haha. merk nu ik mijn broek aan trek dat hij wijder zit dan een week of 4 terug. Dat geeft toch wel een kick, haha.
hallo allemaal!!! Heb net het tentamen nagekeken met de antwoordsleutel en: maar 5!!! fout!!!!! Dus wss zelfs rond de 8 qua cijfer!!! Nu maar mijnbachelordiploma aanvragen Hier heb ik dan een jaar op gewacht Weegschaal was ook leuk, vanochtend 74.8 !
Hier vandaag een slechte dag gehad. Heb een aantal bonbons op. Denk 6 (shock!) hoop dat ik me vanavond kan inhouden. Morgen weer fris er tegen aan.
nu het moeilijkste deel van de dag.. kids op bed en mama beneden.. en ik mag vanaf nu niet meer eten vanmiddag samen met 1 van de kindjes stuk of 8 spekjes gegeten (die zak moet leeg he?) Verder ging het erg goed vandaag. ben benieuwd hoeveel ik morgen weeg. Nu maar even douchen en vroeg op bed.
Haha ik dacht het ook, dus kwam hier. Ik heb extra op vandaag 1 biscuitje en 1 bakje kwark. Nou valt mee toch? Heb wel onwijs veel sla op tijdens het avondeten. Ik vond 6 ook wel meevallen eigenlijk
haha ja ik ben meer van verschrikkelijk veel snoepen, denk aan 15 ofzo. of een hele reep chocolade. Niet zo gek dus dat ik afgelopen half jaar ineens 4 kilo zwaarder ben geworden
Ja gewoon de hele doos bonbons. Je moet ze tenslotte toch allemaal proeven of ze wel allemaal lekker zijn?