-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat kletsen jullie hier gezellig zeg :D

Ik ga mezelf weer even motiveren om er weer op te letten. Heb mijn WW-abo wel opgezegd, want ik werd er gek van.
    Ga nu maar weer alles bij houden via voedingscentrum...wil toch echt lekker in de 60 kg zitten ipv 70.

NU alleen nog de motivatie zoeken om te beginnen he....
    Maandag ga ik beginnen....en dan dinsdag wegen :)

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Kom op mamavanjuul pakken we samen de draad weer op.. Ik ga ook weer knallen..

Luciaatje wat onwijs goed zeg..

Ga vanaf maandag weer actief op iedereen reageren.

Xxx
    Hier vandaag een leuk dagje we gaan lekker weg op de motors

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    mamavanjuul, het gaat je lukken!

JeH veel plezier vandaag.

Yes 12 km fietsen is -0,2 En jawel heb me best streng gehouden gisteren

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9

Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5

Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 ;) / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6

Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2

Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5

Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 7/ huidig ~ 65,0

MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0

Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 0,2/ huidig ~ 68,8

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

haha :) mijn motto is: ik ga ze uiteindelijk toch allemaal wel opeten, dus dan kan het net zo goed in 1 keer..:D

@kaboutertje goed gedaan! 12 kilometer gefietst :$ ohja en spieren zijn zwaarder dan vet, dus kan het lijken dat je niet zo goed afvalt wanneer je sport.

@welkom mamavanJuul! maandag beginnen? Vandaag!!:p succes

@Jacenhenk veel plezier vandaag op de motor!

Jeej! ik woog vanochtend 67,9 kilo :D
    vanmiddag naar een verjaardag, met hapjes taart en lekker eten..ben benieuwd hoe me dat afgaat. Ik neem met opzet niet alle kinderen mee, alhoewel dat de beste methode zal zijn, dan kom ik namelijk niet toe aan eten :p

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Goedemorgen!!
    Gisteravond heerlijk gefeest om te vieren! Nu durf ik niet op de weegschaal ;p

7. Ons Kleintje

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9

Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~20,4/ huidig ~ 79,5

Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 ;) / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6

Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2

Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5

Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 7/ huidig ~ 65,0

MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0

Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9

8. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Nou het viel mee... 75.2 .. gauw weer naar beneden! Alleen smst m'n moeder net dat ze gebak voor me heeft gehaadl :p

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ben maar van 72 kg uitgegaan....we zullen het woensdag zien.

Van mijn man hoeft het echt niet meer, maar ik zou het zo fijn vinden om toch die laatste kilo's er af te krijgen.

Berekend dat ik deze week 1573 kca mag hebben om 0,5 kg kwijt te raken. Nou de ervaring is dat dat wel te doen is ;)

Ga voor vandaag bijhouden wat ik binnen krijg en dan maandag echt aan de slag. Dan zou ik in 8 weken klaar moeten zijn. ;)

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Is voor mij heel veel!!! Haha s'avonds wel nog portie eten op. Had honger. Had naar bed gemoeten maar was bezig met een schilderij en wilde verder. Nu ongi. En volgens mij een blaasontsteking. Ga proberen veel water te drinken wat xtra cranberry etc. Reageer later ff via de Comp. Ipv tel.

11. Ons Kleintje

succes mamavanjuul! over 8 weken is het vast heel mooi weer en dan lopen wij met onze stoere jurkjes aan :)

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Kijk dit heb ik dus nog. Ik wil hier ook vanaf.
    Maar hoe????

Ook als ik loop in bikini, dan drilt mijn buik. Nu is bij de ks wel echt alles radicaal doorgesneden, zou het dan nog goed komen?

Overigens ben ik het niet hoor op de foto. En op de 2e foto bedoel ik het 2e fotootje.

Bijgevoegde bestanden:

13. Ons Kleintje

ik heb ook niet meer zo`n geweldige buik. geen striae gelukkig.
    Tijdje geleden werd ik gemeten door een voedingsdeskundige die vertelde me dat ik weinig vet op mijn buik had. ik was daar heel verbaasd over want ik maakte me daar juist wel een beetje druk om. (het vet om de organen is het gevaarlijkste)
    Ze legde uit dat de buikholte van binnen holler was geworden door de zwangerschappen.
    de flupjes aan de achterkant heb ik ook.
    tot voor kort droeg ik elke dag gecorrigeerde hemdjes, maar mijn man vind dat zo a-sexy. Ik vond het echt moeilijk om daarmee te stoppen.

Ik weet echter niet wat je bedoeld dat alles radicaal is doorgesneden, meestal doen ze dat onder de bikinilijn. bedoel je dat het bij jou hoger zit en dat je van die flapjes erover heen hebt?

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik heb wel wat striae, maar niet zoveel en ook niet duidelijk. Ik zit er niet mee, ben er trots op, mijn kindje heeft er in gegroeid.

Maar corrigerende hemdjes en bikini??? niet een combi denk ik haha.

Jij hebt dus ook niet DE op lossing. Vraag me echt af of er met -3 kg ook die flubbers af gaan.

15. Ons Kleintje

corrigerend badpak heb ik wel :)

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik hou niet van badpakken

17. Ons Kleintje

ik ook niet :)

18. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Hè dames, wat leuk dat er zo gezellig wordt gekletst!
    Ik ga vanaf maandag ook ECHT weer streng doen! Vanaaf uit eten en dansen ( met de nodige drankjes ) met vriendinnen.
    Daarna gaan we voor de laatste 5 kilo!

Fijn weekend allemaal!!

19. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    @Peace veel plezier!!!

Ik ben net wezen hardlopen. Laatste training van week 5, dus die week afgerond! T was 2x 6 minuten hardlopen met 3 minuten wandelen tussendoor, en toen nog 2x 3 minuten hardlopen met 2 minuten wandelen tussendoor. Bij elkaar 3,4 km afgelegd. Ik ren niet super snel, maar hij rekent ook het wandelen tussendoor natuurlijk. Vorige keer had ik 3,2 km op deze training , dus toch weer m'n eigen record verbeterd :)
    Maandag moet ik 2x 8 minuten gaan rennen voor het eerst, ben benieuwd!

20. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Leuk is dat he, als je jezelf kan verbeteren.
    Voor mn blessure zat ik op 2x kwartier rennen met 2 min lopen tussendoor. Nu weer aan t opbouwen.

Deel Deze Pagina