Ppfff schade valt hier nog reuze mee. Ben 1.3 kilo aangekomen,maar dat was wel te verwachten na alle lekkere hapjes en drankjes en uiteraard 2 weken niet sporten. Vandaag weer volop aan de slag Ontbijtje: - glas judorange - koffie met halfvolle koffiemelk - 4 snee meergranen brood met file american Diner: - sate schnitzel - 200 gram broccoli Voor de rest weet ik het nog niet. Straks ook nog een half uurtje zumba. Verders de boel hier schoonmaken. En om half krijgen mijn man en ik een rondleiding bij de pzs en Jack mag dan eventjes mee draaien. Ben benieuwd
ik ga me even niet wegen want dat werkt voor mij nu niet motiverend. niet dat ik zoveel gegeten heb, ik denk rond de 1700 cal per dag. en ik heb veel gefietst afgelopen dagen, al fiets ik sowieso veel en meestal met 2 kinderen in de fietskar en soms nog 1 achterop of ernaast met de fiets. we wonen vlakbij een diepe tunnel en dat is dan best wel pittig. misschien krijg ik wel meer spier en woog de weegschaal vorige keer niet minder vanwege het nieuwe spierweefsel? ik blijf in elk geval op mijn cal letten. Maar ik heb moeite met het waterdrinken, dat doe ik veel te weinig omdat ik het saai vind.
Hier ook een gezellig weekend gehad en schade viel mee gelukkig. Niks erbij en niks eraf wilde eigenlijk voor mijn vakantie op mijn gewicht zitten maar helaas nog 4 dagen gaat hem niet meer worden Mijn menu vandaag: Beschuitje met vruchtenhagel en halve liter water Kop koffie en een Maria koekje 1 boterham met pasta en fruit of komkommer Kip siam maar zal vast bomvol kcal zitten dus twijfel.. En dan heb ik nog voor ergens tussendoor een plakje worst met augurk, en een Maria koekje en fruit of tomaatjes en veel water! Ons kleintje, ik vind water ook saai maar vul meerdere flesjes en uit een flesje drinkt al fijner omdat je gauw meer drinkt. Klein beetje citroensap is ook lekker erin en Spa rood drink ik in de avond en tijdens het eten.
Zo viel mee vandaag. Vanochtend lekker gesport. En heb me goed aan mijn menu kunnen houden. Op na de volgende dag
ik ben goed bezig qua eten, ik ben allemaal gezonde dingen vantevoren aan het klaarmaken ik heb net echte tomatensoep gemaakt (foodgloss zie youtube) en hij is heerlijk. Morgen hoef ik hem dan alleen maar op te warmen en een salade erbij met een stukje turks brood. vanmiddag heb ik voor vanavond Nasi gemaakt en een zelfgemaakte soepgroente-kipfile quiche. Leuk om te doen.
Ben er ff niet. Druk met heel veel. Gaat prut iig. Kom aan, maar ja is mijn eigen schuld. Teveel bbq, uit eten enz. morgen een yoghurtdagje en dan va woensdag weer knallen. Volgende week ben ik er weer. Er moet zeker nog 3 kg voor de vakantie af.
Jammer Kimmuh!!! Maar jouw zoontje is ook nog erg klein als ik je handtekening bekijk? Misschien is je lijf nog een beetje ontregelt? @hier vanmiddag rijbewijs aangevraagd, kan het pas volgende dinsdag ophalen!!?? Pfffff had me zo verheugd op dit weekend te gaan oefenen in m'n vaders auto Maar we hebben geduld! Nog ff wezen winkelen en een broek gekocht met 2 shirtjes : Maat 40 broek!!!! Dus nu niet alleen m'n oude broeken maat 40 passen, maar ook echt in de winkel die maat Shirtje maat S!!!!!!!!!!!
Peace, wat voor examens doe je? Hoop dat je ze goed gedaan hebt! Of sta je vóór de klas? Luciaatje, wat heerlijk shoppen zo! Wat is je streefmaat? Dit is al super, of wil je nog kleiner? Kaboutertje, wanneer ga je op vakantie? Ik bedoel: hoe lang heb je nog om die drie kilo er af te krijgen? Hoop dat je snel weer lekker gaat met afvallen! Ik ben volgens mij wel goed bezig, want ik heb al de hele week aan het eind van de middag erge honger (lees: niet heel veel gesnoept in de loop van de middag), maar zit dan toch na een normaal bord al goed vol (dus: m'n maag begint ook al weer te wennen aan normale porties). Fijn hoor! Nu alleen nog het sport-ritme weer een beetje oppakken... En het resultaat: 0,4 kilo er af deze week (klinkt beter dan 400 gram ). Maar ik weet niet of dat echt door het gezonder leven komt of dat het met m'n cyclus samenhangt (daardoor schommelt m'n gewicht in de loop van een maand altijd al wat). Hebben jullie dat ook?
@Peace hoe gingen de examens? Spannend joh!!! Kun je het online nakijken of niet?? @Chantica Het allerliefst zou ik wel maat 38 willen maar ik ben met 40 al superblij!!! @Honger de eerste 2 weken van m'n lijnen had ik continu honger maar dat zat volgens mij tussen m'n oren. 'ik lijn, dus ik heb honger', zo een beetje. Daarna ging het over. Nu zit ik heel snel vol dus maag went idd!! Mijn 'probleem' was ook veel eten,niet per se ongezond want chips, koekjes etc nam ik al niet regelmatig. Dus nu weeg ik een tijdje alles af (niet zo gezellig een weegschaal naast m'n bord maar ja ) @gewicht rond menstruatie dat had ik ook! Ik was vorige week ongesteld en viel toen niks af terwijl ik juist zo goed bezig was toen met hardlopen en eten, toen ik het niet meer was viel ik opeens 4 ons af!
@chantico: thanks! ik heb examens loonheffingen gedaan (praktijk diploma loonadministratie) goed bezig!! Wat doe je aan sport? Mijn gewicht schommelt ook altijd door mijn cyclus. @luciaatje: over de eerste heb ik geen goed gevoel, die was erg pittig. Het zal erom hangen. Het 2e examen ging een stuk beter. De uitwerkingen komen wel online te staan. Ik ga wel kijken, maar het is lastig beoordelen, want ik weet niet hoe ze naar mijn motivering etc kijken!