Wie had er ook al weer last van shin splints? Ik ook geloof ik . Wel gelopen vanavond: 5 minwandelen, 10min hardlopen, 2min wandelen, 10min hardlopen, 2min wandelen, 7 min hardlopen, 8 min uitwandelen.
Morgen weer eens wegen, het lukt niet zo even, al die feestjes van afgelopen weekend zijn slecht voor mijn discipline!
Meijke mooi liedje he... zucht, pink traantje weg. Maar goed ff snel dames. Vandaag weer een superuitgebreide lunch gehad. lekker maar natuurlijk niet goed. vanaf morgen gaan we er weer volop tegen aan qua eten. Veel lopen lukt helaas deze week niet. maar kan iig wel weer op eten letten ipv salades ed. Ik heb mezelf een nieuwe veel te dure bikini beloofd als er 10 kg af is en aangezien mij oude bikini's slecht worden moet het wel. Dus nog zeg 3,5 kg in een week of 4 tijd. Ik ga knallen. Nieuwe dames welkom Rij-examen dame goedzo!!! Nog een examenklant: hoop dat het goed gegaan is en de rest weet ik niet meer. Ik ga weer actief mee doen
Meijke: ik heb Shin-splints erg frustrerend als het hardlopen net zo lekker gaat! Kaboutertje: goedzo! That's THE spirit, en je mag jezelf zeker met iets moois belonen! Succes!!
Hier geloof ik ook shin splint, maar heb het lopen nog niet geprobeerd door alle spanningen met rij examen, opa in ziekenhuis, weer begonnen met werken etc @Belonen als ik 3 dagen 73.0 of minder weeg dan koop ik voor mezelf een dvd box van Game of Thrones dan ben ik in totaal 5 kilo afgevallen
Peace, wat doe jij eraan? Nog met ijs of alleen rust? Wat goed kaboutertje dat er al 6,5 kg af is! Luciaatje, jij gaat ook lekker he? Net cherrytomaatjes op. Braaf dus . Verder glas rode wijn en een beetje Japanse mix. Zonder pinda's/nootjes dus weinig vet.
Hallo, kwam hier voorbij en zag wat over shin splints.. misschien is het al gezegd, maar wat voor mij erg geholpen heeft zijn "compressiekousen", niet charmant in dit weer met een korte broek (bij mij was het tijdens de winterperiode), maar nogmaals, heeft mij echt super geholpen, zijn wel vrij prijzig (ik kon ze van mijn vader lenen) volgens mij helaas..
Peace : hopelijk zit je niet in Rotterdam op school, want dan moet je nu alles over doen... En kan je idd lekker vakantie gaan vieren. Met het slagen zal het vast wel goed komen Chantigo : mijn gewicht schommelt ook rond mijn ongi hoor.. Dan hou ik meer vocht vast. Luciaatje : dat honger gevoel ken ik wel.. Ik heb dat ook, moet nu ik weer begonnen ben ook die weken weer door. Maar ben net ongi geworden dus dan is de zin in chocolade bij mij heeeeeel erg. Hihihi Kaboutertje : kom op meis knallen.. Je kan het Kimmuh : kop op meis, probeer vol te houden
WAt zijn shin plints eigenlijk?.. Meijke goed bezig zeg.. Lukt het al wat beter om je niet elke dag te wegen?? Hier vandaag een redelijke dag gehad, wel een ijsje gegeten met de kids. Maar ja vergeleken met het weekend is het goed gegaan vandaag. Morgen ochtend m'n weeg dag dus ben benieuwd maar geloof niet dat er iets af is. Daarna lekker sporten en om half 2 Jeffrey z'n 1ste zwemles met z'n 3,5 jaartjes jong.... Zoo mega trots Ga nu lekker slapen tot morgen iedereen
Hallo allemaal. @hier Ik begon gisteren redelijk goed. Maar er is uiteindelijk toch een stukje kaas,een extra koekje en smacks bij mijn macaroni extra bijgekomen. Valt op zich wel mee maar juist voedsel waar veel verzadigde vetten in zitten Vandaag iig weer een half uurtje zumba en een magere menu. Eet vandaag broodjes gezond,dus dat moet wel goed komen @Onskleintje En hoe smaakte je eigen gemaakte tomatensoep??? @luciaatje Balen is dat he dat wachten totdat je je rijbewijs daadwerkelijk mag ophalen. Maar je hebt iig wel even lekker kunnen shoppen,dat is ook fijn @peace Weet je al wanneer je de uitslagen van je examen binnen krijgt? @chantico Heel herkenbaar dat geschommel tijdens je cyclus. Volgens mij hebben alle dame's hier wel last van. @kaboutertje Kijk dat is nou een goede reden om nog even door te knallen. Je kunt het,en in je vakantie kan je dan lekker trots in je nieuwe bikini rondlopen @mooi weer Hoe doen jullie het eigenlijk met barbecuen?? Door de weeks vind ik het makkelijker om gezond en weinig calorieen te eten. Maar in het weekenden (vooral met het warme/mooie weer) willen wij nog weleens graag barbecuen. Maar ja daar komt nogal vrij snel een extra stokbroodje met kruidenboter,en hamburgertje of een lekker koud biertje bij kijken. Dus hoe doen jullie dit
Bbq is ook een probleem bij mij ( wat niet haha) De weegschaal was niet lief voor me Maar wel weer stimulans om te gaan knallen. Gewoon 1 kg eraan he!
Ik ga nu sporten, maar wilde even van de daken schreeuwen dat ik gewoon een kilo kwijt ben.. 78,6 nu.. Joehoe zoooo blij Kom later meer reageren. Xx
Agnes, klinkt opzich nog wel redelijk toch? Je moet echt niet te streng zijn dan hou je het ook niet vol.. En vooral bij jou, het gaat om de laatste kilo's.. Kaboutertje : balen zeg, gelukkig demotiveert het je niet maar ga je nu juist extra knallen.. Meijke : 70,0 das positief toch??? Bijna in de 6.. Zet hem op. Volgende week zit je er wel in!!! Hier net een Xco les meegedaan. Was de 1 ste keer sinds een week dat ik weer gesport heb ivm mijn blokkades in mijn nek. Vandaag ging het wel maar echt knallen zoals ik gewend was te doen kon helaas nog niet... Maar kwa diëten ga ik echt weer knallen voelt zo goed dat er toch weer een kilo af is..
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~21,3/ huidig ~ 78,6 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 7,1/ huidig ~ 64,9 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start 4/6 ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 0/ huidig ~ 71,3
Jacenhenk wat goed!!! Hier 73.6 . Gister 73.4 maar dat was opeens een kilo lager dus had ook niet verwacht dat het nu nóg lager zou zijn
@agnes barbecuën doei k zelf eigenlijk nooit, heel af en toe op een feestje maar das misschien 3 of 4 x per jaar Maar ik ga eigenlijk wel elke weekbijna een keer uit eten, dat vind ik dan weer heel lastig!! Soms neem ik dan kopje thee ipv toetje of iets vegatarisch/magers etc maar soms denk ik ook nu wil ik het er graag van nemen! alleen omdat ik eerder vol zit wordt het makkelijker
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~21,3/ huidig ~ 78,6 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 7,1/ huidig ~ 64,9 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start 4/6 ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,3/ huidig ~ 70,0
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~21,3/ huidig ~ 78,6 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 7,1/ huidig ~ 64,9 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start 4/6 ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,3/ huidig ~ 70,0 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6
hallo dames, ik was even een paar dagen niet actief, en wat heb ik veel gemist. Was te druk met zonnebanken in de nieuwe zonnestudio en ik ben na 3x al poepie bruin. Zo lijk ik ook slanker maar nog steeds niet afgevallen, met goede weer bbq, en de chocolade eitjes zijn in de aanbieding bij c1000 3 zakjes voor 1 euro. Ook niet echt goed dus. Hoop dat het vandaag beter gaat, maar heb al 10 eitjes op en per eitje 40 kcal....