Oeps zoveel, die smaakten mij gisteravond ook goed. Maar moet zeggen vandaag gaat het goed! Niet eens honger.
Ik heb mini toblerones op vandaag, wel zes denk ik ... Nu net lekker kerrierijst (uitje fruiten, 2 eetlepels kerriepoeder, zilvervliesrijst erbij, kokosmelk en water en dan 10-15 minuten tot het vocht is opgenomen) met veel groente en magere ham.
Mooi om te zien hoeveel sommigen al zijn afgevallen, knap hoor! Wat hebben jullie in huis voor als jullie 'gezond willen snoepen'? Ik heb nu olijfjes bijvoorbeeld. En dan is het de kunst om rustig van een paar te genieten en ze niet gedachteloos naar binnen te werken Misschien hebben jullie gezonde lekker dingen die ik ook kan halen!
Romacherrytomaatjes (lekkerder dan gewone cherrytomaatjes) handje Japanse mix zonder nootjes. Volkoren cracker met kipfilet of ander mager beleg.
Haha, ik krijg meteen trek in een rijstewafel! Ik ben nog niet zo goed afgekickt van snoepen dat ik denk 'yeah, lekker een cherrytomaatje snoepen!... Komt hopelijk wel, onder aansporing van jullie goede resultaten!!!
Water water en nog eens water.. Verder komkommer, appel of mag. Yoghurt en rijstewafels. Hier vandaag nog niets gezondigd en ook nog geen extraatje genomen ondanks dat ik ongi ben mag straks nog een stuk meloen maar dat heb ik niet in huis, dus word een kiwi of appel.. Jeffrey heeft vandaag de zwem proefles gehad en het ging echt super goed.... Dus hij mag nu officieel op zwemles... Zo trots op m'n grote knul. Ben benieuwd in hoeveel lessen hij naar badje 2 mag.. Hihihi Net een " sollicitatie" gehad met een 2e oppas, was een leuke meid, nu kijken of het ook klikt met de jongens.. Ik ga nu ff gtst kijken, die had ik op pauze gezet Iedereen een fijne en gezonde avond verder!!!
Hier 2 augurken en 4 rijstwafels gezondigd. Dus valt wel mee. Leuk hoor al op zwemles. kan je niet vroeg genoeg mee beginnen!
Hier veel gezondigd Beste vriendin kwam koken/ eten, we hebben allebei 2 glaasjes (witte) wijn op, en stokbroodjes gehakt en tomatensoep .... *snik* Maar zij is zoooo dun en eet 3x zoveel als ik, en na het eten zonder problemen nam ze nog een wafel met chocola... daar zat ik (gelukkig) al te vol voor!
O balen luciaatje, erg he dat sommige mensen zoveel kunnen eten zonder erop te hoeven letten.. Wel goed dat je geen toetje meer genomen hebt.. Kaboutertje: goed bezig meis.. Ja hij is net 3,5 jaar, maar hij was al goed genoeg voor badje 1, dus als hij er plezier in heeft waarom dan niet he... Kreeg net een sms van dat meisje dat ze er vanaf ziet.. Ook goed pfff wat is dat tegenwoordig. Had ze dat niet gelijk kunnen zeggen.. Nou ja beter nu dan wanneer ze was begonnen.. Ik ga lekker naar bed toe, heb net 10 druiven op en verder helemaal niets, dus trots op mezelf.. Truste iedereen en tot morgen
Knap hoor! Jammer dat ze afgezegd heeft. Zwemmen: hoeveel badjes hebben jullie? Luciaatje: zoooooo oneerlijk he!
74.2 ??? 6 ons erbij sinds gister???? heb wel heel zout gegeten gister, denk (hoop) vocht vasthouden daardoor?
Balen luciaatje, maar misschien kan je je nu wel beter inhouden vandaag, dat heb ik namelijk altijd wel Kaboutertje bij ons hebben ze 4 badjes. Ze zeggen dat 1&2 heel snel gaan gem. 8 lessen maar badje 3&4 heel lang duren.. Dus we zien wel Hier stiekem ook gewogen 78,9.. Maar ja had me netjes aan mijn menu gehouden dus zal wel van het ongi en vocht zijn.. Nou ga de oudste naar psz brengen en dan boodschappen doen en m'n huishouding.. Xxx
Luciaatje, dat heb ik ook altijd hoor met zout. JH: leuk hoor. Ik ben van mening dat je niet vroeg genoeg kunt beginnen met zwemles. Ook al is de motoriek dan nog lang niet goed, ze weten wel wat ze moeten doen mochten ze in het water vallen. En van die motoriek zegt ook niet altijd wat. Kk was ook heel vroeg en heeft ook supersnel een diploma. Hier 0,7 kg eraf: yes geeft weer motivatie om door te gaan.
Hier gisteren goed aan mijn kunnen houden. Hopelijk vandaag ook. Vandaag voor de rest niet veel doen. Behalve vanavond werken en nu de hele dag internet afspeuren op zoek na een andere auto,en alle tips waar je op moet letten. Had in okt. mijn suzuki alto gekocht en gisteren laten controleren voordat hij apk gekeurd moet worden. En wat blijkt er moet dik 500 euro aan reparatie's gebeuren om hem uberhaubt gekeurd te krijgen. Nou dat is deze auto echt niet meer waard. Dus speurtocht nieuwe auto is begonnen.
Kaboutertje, wow goed zeg, dat motiveerd idd wel.. Ga zo door Agnes : balen zeg van je auto, daar zit je nooit op te wachten natuurlijk. Succes met de zoektocht Hier ff ego: Maikel is net van boven naar beneden van de trap af gevallen, echt m'n hart zit in m'n keel, blijkbaar had ik het traphekje niet goed dicht gedaan pffff Z'n hoofd zitten nu aan alle kanten bulten, maar de huisarts zei dat hij geen hersenschudding heeft hij was actief en alert en lachte daar zelfs alweer.. Om 13:30 moet ik ff terug komen want hij wilde niet op z'n voetje staan, dus dan bepalen ze of er een foto gemaakt moet worden.. Schrik zit er dus goed in hier,, ook nog niets gegeten hierdoor dus dat ga ik eerst even doen nu.. Xxx bedankt voor het luisteren..
Jeetje hopelijk is zijn voetje alleen een beetje blauw. Maar niet gebroken ofzo. Agnes dat is nooit leuk geld uitgeven