Jacenhenk hoe is het afgelopen??? Zo sneu voor zo'n klein mannetje!! Hier verdrietige dag, vanmiddag gehoord dat mijn opa uitgezaaide leverkanker heeft en niet lang meer te leven heeft
O nee vreselijk.. Heel veel sterkte Hier is het met een sisser afgelopen.. Alles is in orde op de bulten en blauwe plekken na.. Ga nu m'n eten maken xx
Sterkte Luciaatje, wat naar! Jacenhenk dat is schrikken, gelukkig goed afgelopen. Eten: 2 volkoren bth met appelstroop 1 volkoren bth met 48+ belegen kaas 1 volkoren bth met kipfilet 1 mini Toblerone (foei 130 kcal) Paar cherrytomaatjes Cup a soup tomaat 1 muntdropje gebakken aardappels, wortels/doperwten, rundervink Drinken: Glas cranberrysap Beker kruidenthee 3 cappuccino 4 kopjes kruidenthee 1 glas water 1 glas mangosap beker thee straks nog een glaasje rode wijn
Jacenhenk, schrikken! Gelukkig is het goed afgelopen met je mannetje! Luciaatje, wat een rotnieuws... Hoe is je opa er zelf onder? Sportvraagje: waar richten jullie je op? Op je hartslag in een bepaalde 'range' houden, of op zo veel mogelijk calorieën verbranden? Ik probeer meestal te roeien op een hartslag van rond de 120. Maar nu ontdekte ik gisteren dat ik met een zwaardere inspanning méér calorieën verbrandde in dezelfde tijd, terwijl m'n hartslag maar tot rond de 100 kwam. Ik dacht dat sporten met een lagere hartslag meer je spierkracht trainde, rond de 120 je vetverbranding stimuleerde en echt een hogere hartslag je conditie trainde. Wat moet ik nou doen? Toch weer op wat lagere weerstand roeien om m'n hartslag omhoog te krijgen, of zwaardere weerstand en meer calorieën?
JH gelukkig. Desnoods paracetamol als hij wakker wordt Chantico geen idee. Heb een hekel aan sporten dus doe het niet
Jammer ons kleintje, maar dalijk heb je weer zin en kan je knallen. En die kilo's die er nu af zijn komen er echt niet allemaal aan. Hier tegen alle verwachtingen in ( gisteravond weer iets te lekker gegeten) 0,5 eraf. En vanavond weer uit eten. Dus ben benieuwd morgen, maar het mag wel in deze lijn doorgaan
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~21,3/ huidig ~ 78,6 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 13,6 / huidig ~ 69,6 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 7,5/ huidig ~ 64,5 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start 4/6 ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,3/ huidig ~ 70,0 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6
73. 9 dus sinds gister weer min 3 ons Dat is de goede kant weer op. Bedankt voor alle lieve berichtjes meiden! Zelf had opa heel hard gehuild eerst, maar gisteravond tegen mijn vader had hij al wat positiever geklonken, gezegd dat hij zo blij was dat hij toch 62 jaar met oma getrouwd is enzo, echt knap vind ik dat! Ik ga er straks naartoe , zie er wel tegenop lijkt me erg moeilijk. Vandaag is ook mijn vader jarig, vind het zo zielig voor hem ook. xxx succes weer ieddereen vandaag!
Hoe was het Luciaatje? Ik ga maar niet wegen, gisteravond uit eten, brood, pasta, choco toetje en veel rosé ...
Nou weer uit eten geweest en... weer 0,2 afgevallen. Sorry maar dit erg leuk voor me na de afgelopen weken dat er nits afging. 64,3 nu Nog 2,3 tot de bikini
Wat goed zeg kaboutertje.. Lekker van de daken schreeuwen hier.. Mag je trots op zijn toch???!!!! Meijke: wanneer is je weegdag?? Als je het gezellig hebt gehad is het toch ook goed?!! Luciaatje : lijkt me heel zwaar voor jullie.. Sterkte de komende tijd..Fijn dat je opa er wel zo goed mee om kan gaan.. En jij ook weer wat kwijt.. Hier : 77,2 Woensdag woog ik nog 78,6.... En ik had gister zelfs nog een verwen momentje op van Hartog ijs.... Nou ja maakt me niet uit hoe het komt, als het er maar afgaat.. Nog 2,3 kilo te gaan dan zit ik op -25 kilo Nou ga als het zo droog word ga ik ff naar het dorp fietsen, heb nog wat spullen nodig... Xxx fijn weekend iedereen
Kaboutertje super hoor,en dat mag zeker als je een tijdje hebt stil gestaan. Geniet er maar lekker van. jacenhenk wouw 25 kilo eraf,echt goed gedaan zeg. En vooral als je bekijkt wat je de afgelopen tijd allemaal voor je kiezen hebt gehad. Diepe respect voor jou. Hier vandaag niet echt een hele gezonde dag,zeg maar helemaal geen gezonde dag. Eerst de hele dag op pad geweest om auto's te bekijken. Dus tussen de middag toch maar even bij de mac geweest Maar ja het aller belangrijkste is, ik heb een andere auto en ben er helemaal happy mee Dus dat maakt de schade wat betreft eten weer helemaal goed
Ff snel, manlief heeft een kater op vaderdag... Maar er is nog geen 25 kilo af he.. Ik moet er nog 2,3 en vrees nu zelfs weer wat meer,gister bij de golden Earring geweest en daar broodje hamburger speciaal gegeten en 5 glazen sinas.. Oops.. We gaan ervoor kaboutertje... Agnes fijn dat je weer een andere auto hebt gevonden. Nou ga hier weer verder kijken of ik papa op de rails kan krijgen om z'n vaderdag kadootjes kan laten uitpakken.. Weet wel dat hij de komende maanden weer genezen is hihihi.. Hij drinkt bijna nooit en nu ging het goed totdat eenvriend van ons met een shot aan kwam ja toen ging het finaal fout... Fijne vaderdag iedereen xxx