-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Even snel, ben aan het werk, kom vanavond nog even bijlezen/schrijven. Maar ik was vanochtend al 1,5 kilo kwijt! Had wel verwacht dat het snel zou gaan, maar niet zo snel ;). Wel lekker, hoop de eerste week veel eraf te hebben, dat motiveert me echt.
    Vandaag niet zo goed gegeten, raar begonnen en dat zo doorgezet. Zal vanavond mijn lijstje plaatsen en ongeveer het aantal calorieen.

Agnes, jouw lijstje vind ik zo netjes! Goed ontbijten en verder de hele dag ook netjes eten. Ben jaloers! ;) Ik kan dat echt niet, 's ochtends zo goed ontbijten. En dan de rest van de dag niet teveel eten. Knap hoor!

Ik ga voor morgen maar een schema maken, hoop dat ik me eraan kan houden.

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Goed bezig meiden!

Agnes, mooi schema hoor! Ik heb dat ook lange tijd gedaan die eetdagboek, werkt prima en lekker overzichtelijk.

Snoopy, haha hier ook vanochtend -1.6 op de weegschaal :p Dus gelukkig weer die anderhalve kilo eraf die ik met oud en nieuw erbij gevreten had.

Ik denk trouwens dat ik iedere dag een weegdag heb want ik kan dat dus echt niet he, 1 keer in de week wegen ofzo.. ;)

3. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Goed hoor Snoopy en Helise!

Ik heb me vanochtend niet meer gewogen. Ik het maandag gedaan en wil het ook niet eerder dan aankomende maandag weer doen. Wel lastig hoor, want ik weeg me ook het liefst iedere dag...

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wow Snoopy en Helise! goed man.

Mijn avond gaat worden speltpizza met tomatensaus ui en tonijn. (vers gemaakt dan ;))

5. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb het niet volgehouden!!! ik lag gestrekt
    Volgde cambridge.
    Nu starte met normaal eten
    Vandaag, 3 boterham met magerbeleg cracker
    warm eten.
    Beter!!! scheelt ook hoop geld

6. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Thanx dame's ,word er bijna verlegen van hihi :)
    Het scheelt dat ik sochtends de tijd heb om goed te ontbijten (werk savonds)
    En de rest van de dag zorg ik dat ik een beetje bezig blijf.
    Als ik ga relaxen krijg ik juist vaak honger/trek ;)

Maar wat goed zeg hoeveel jullie allemaal al afgevallen zijn.
    Hier lonkt de weegschaal ook enorm,maar probeer het vol te houden tot volgende week.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook 1x in de week wegen hoor, anders schommelt het wel heel erg veel steeds.

Vandaag me keurig aan mijn menu gehouden, niks extra's gehad.
    Heb bij de spaghetti nog wel een lekkere salade gemaakt met mozzerela light.

Maar nu begint het moeilijkste...de avond! Geen extra'tjes meer, geen wijntjes meer....geen chippies etc etc.

Morgen is mijn moeder jarig en dan gaan we chinees eten, ben me dus nu een beetje aan het orienteren op de site van WW wat nou het beste is om te eten, maar word er niet veel wijzer van.

Weet iemand hier toevallig wat nou beter is, nasi of bami?

8. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Hoi allemaal!

Allereerst nog de beste wensen voor een (slank) 2013 ;) het gaat ons lukken!!

Ik wil morgen het Sonja Bakker boek in combi met de Lidl gaan kopen. Wij moeten ons boodschappenbudget goed in de gaten houden en dan lijkt de combi met de Lidl me ideaal! Ben heel benieuwd!
    Tevens wil ik gaan starten met hardlopen met Evy!

Mooie tabel! Zodra ik mijn startgewicht exact weet stuur ik een pb! De weegschaal is kapot en nee dit is echt geen excuus ;)

9. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peace, ik ben benieuwd wat je van het nieuwe Sonja Bakker boek vind. Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te kopen, dus ik hoor graag van jij er van vind.

Hier nu bezig met dag 2 van het afvallen.

O: Volkoren boterham met Filet American, glas water
    T: Kop thee (2x); glas water (geen tijd voor tussendoortje).
    L: Volkoren boterham (2x) met filet American, glas water
    T: Glas water, kop thee, Opkikker
    D: Volkoren pasta met beetje pasta saus, groente en beetje geitenkaas
    T: Kop thee en 125 ml magere vruchtenyoghurt.

Helaas is het fruit er even bij ingeschoten vandaag. Morgen maar weer eens inhalen.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb net mijn menu ingevuld mij het voedingscentrum en kom voor vandaag op een kleine 1300 kca.
    Dat is best wel weinig!

En toch geen honger...en geen trek!

11. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    @ peace, dat SB-boek van Lidl, is dat weer een heel ander boek? Of is dat dat nieuwe gezinsboek dat onlangs is uitgekomen? Wij hebben hier geen Lidl...

@agnes, ik vind het zo knap dat jij zo kan ontbijten en de rest van de dag rustig aan kan doen. Ik kan ook zo'n ontbijtje naar binnenwerken, maar ik weet dan de rest van de dag geen maat te houden.

@cherie, hoe was de pizza? Hoe maak je de speltbodem?

@mamavanjuul, de avond is inderdaad moeilijk, merk ik nu ook. Geen idee wat gezonder is, bami of nasi. Mijn gevoel zegt nasi, maar vraag me niet waarom.

Ik heb het volgehouden vandaag, viel mee, had alleen vanmiddag even een moeilijk momentje.

Dit was mijn dagmenu:

O: 250 gram yoghurt + 30 gram cruesli
    T: 1 sinaasappel en plakje ontbijtkoek
    L: 3 crackers, 2 x kaas, 1 x kipfilet, Opkikker
    T: 20 druiven, Time Out granenbiscuitje
    D: Hutspot met een kleine bal gehakt.
    T: plakje ontbijtkoek.

Op zich genoeg om de dag mee door te komen, zonder problemen. Ik had alleen even geen rekening gehouden met bootcamp vanavond en dus met de warming up merkte ik al dat ik de hele dag te weinig had gegeten. Goede les: op de dagen dat ik sport, moet ik dus meer eten en ook brood ipv crackers.

Nu eens kijken wat ik morgen ga eten...

12. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    SB boek Lidl: volgens mij is het echt een nieuw boek met producten van de Lidl. Maar al kijk ik bijvoorbeeld bij bol.com staat het Lidl boek er niet, maar de titel van het boek wel...;) misschien hebben ze alleen de producten gewijzigd ofzo?

LIDL

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Cindy speltbodem was heerlijk. zat met een halve pizza bomvol. maar omdat ik het nog niet helemaal gewend ben had ik om 9 uur trek...:S dus net gezondigd aan wat toastjes en kaasjes. (is de koelkast maar leeg!!!)

op zich valt t dan nog mee vandaag. vol goede moed verder

14. XoXo

XoXo Niet meer actief

@al die al zoveel zijn afgevallen, wow wat goed! Ga zo door :)

@weegschaal, ik sta er elke dag op. Wil graag de controle houden denk ik.

Heerlijk dat de feestdagen weer voorbij zijn, komen we weer lekker in het normale ritme.

O:kwark met lijnzaad
    M:2 lijnzaadcrackers met brie en geitenkaas
    A:zuurkool met een stukje worst en een sinaasappel

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heb net maar een paar duiven genomen.

Vandaag ook weer even een stukje gefietst, naar mijn werk. Is niet heel ver, kleine 10 minuten, haha!
    Na het werk ook even een blokje gelopen met de honden...ach ja, elke beweging telt he!

Vrijdag weer even een uurtje pumpen!

16. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Cherie, oeh die pizza klinkt lekker!

Serena, wat zonde dat je het niet vol hebt kunnen houden. Bij mij zijn nu twee dagen om met de shakes en op een hoofdpijntje na vanmiddag gaat het perfect!

Mamavanjuul, netjes hoor 1300 calorieen! Wat betreft bami of nasi, volgens mij maakt dat qua calorieen niet zo heel veel uit en zit het redelijk gelijk.

Hier dus dag twee met de shakes erop zitten, gaat me tot nu toe wel goed af gelukkig! Tussendoor nog wat komkommer gehad en een kop bouillion, wel fijn om wat warms en wat te bijten te hebben.

Op naar morgenochtend, ben benieuwd wat de weegschaal dan weer aangeeft :)

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    de shakes vallen best mee eigenlijk goed vol te houden.
    Ik heb wel gewoon warm gegeten omdat ik 5x in de week ruim 2 uur sport intensief en dan ga ik het echt niet trekken op 600 cal.

Mijn avondeten bestond uit puree tartaar en broccoli.

18. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Van welk merk gebruik jij de shakes ninja? En welke smaak?

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik had nog een pot van de kruitvat staan aardbei die is best lekker.
    Als die op is ga ik over op de kant en klare shakes ik ga het toch maar even doen den max 3 weken..

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja kant en klare van weightcare

Deel Deze Pagina