Agnes leuk hoor! Best wel groot toch nog? JH leuke vaderdagscadeau Ik ben trouwens 0,1 aangekomen, dus ja niet meer -2,3 sorry
Kaboutertje valt op zich wel mee. Hij oogt wel iets groter dan mijn vorige auto,suzuki alto. Maar hij kost niet veel meer in wegenbelasting enzo. Eens kijken of het lukt om foto's te plaatsen.
Ik wil toch proberen om te gaan sporten ipv lopen en wandelen. Mijn buik blijft flubberen. Nu is er natuurlijk met de ks het een en ander teveel gesneden, maar wil toch proberen te gaan shreden ( als dat lukt met mijn gezondheid, hoewel het weer aardig pet is de afgelopen week). Wie wilt er met me mee beginnen? ( vanaf morgen)
Nou dan moet ie echt nog wel een paar jaartjes weer mee kunnen toch? Hij is echt heel leuk! Nu hopelijk veel mooie km maken de komende jaren. Beetje rare volgorde van berichtjes plaatsen he, maar kreeg nu pas een melding.
Hoi ladies, Hier een heeeel slecht weeknd achter de rug met 2x uit eten en 1x eten bij schoonouders. Nu weer in het gareel, wil deze week echt proberen onder de 69,6 te komen!! Jacenhenk: wow bijna -25 kilo, topper!! Hihi leuke vaderdag voor je man met een kater. Agnes: gefeliciteerd met je autootje! Ik wens je veel veilige kilometers ermee! Luciaatje: ach wat een vervelend nieuws, sterkte ermee! Kaboutertje: wow goed dat je toch wil gaan sporten. Ga je 30 days shred doen? Dat lijkt mij ook wel wat!! Iedereen die ik ben vergeten: sorry!! Ik deed het even uit mn hoofd, zit op de ipad en is lastig terugkijken! X
Waar heb ik tegen op gezien??? Heb net maar gelijk dag 1 gedaan. Niet te ofzo. Alleen opdrukken lukt me echt niet hahaha. Geprobeerd maar waar het op leek? Nooit gekund ook trouwens dus of dat na 30 wel is??? Peace: dan ga je nu de goede kant op Want uit eten en nu niet betekent alleen maar afvallen
Haha kaboutertje, heb je niet gezweet/gezweten? Ik heb net ff stukje zitten kijken. Ik denk dat ik het morgen ga proberen!
Ja wel een beetje ieieieiew, dus ga zo nog maar eens douchen. Maar vond het echt meevallen. Als mijn lijf nu ook mee werkt, wil ik echt die 30 dagen gaan vol houden, want die flubber op mijn buik moet echt weg voor de vakantie. Niet als ik sta, maar als ik loop drilt hij en als ik op mijn zij lig dan word ik helemaal verdrietig
Het rechterplaatje lijkt een beetje op mijn buik met die oneffenheden En ik praat ook altijd met mijn buik. Alleen is de mijne gelukkig een stukje minder dik. Maar wel dat ribbelige en gedeukte. hebben jullie dat ook? Of is dat helaas de ouderdom
En daarom dus de 30 days shred. kan moeilijk over een aantal weken de hele dag op het strand blijven staan. Wil ook weleens liggen of vooral op mijn zij liggen
Nou 2e sessie erop zitten voor vandaag. Maar nee het is dus echtniet miijn ding. Bah bah bah zweeeeeet ieiieieuwwwww Het is veel gehups enzo heb niet het idee dat daar nu mijn buik strakker van wordt. Heb ook foto's in het shred-topic gezien, maar hoopte een beter resultaat voor mezelf. Maar mss wil ik teveel in 30 dagen. Gisteren wel mijn man foto's laten nemen van voor, achter en opzij. En zie dat ik echt nog veel te dik en hobbelig ben. Dus ik moet mijn gewicht gewoon gaan bijstellen, want met nog 2,5 kg eraf ben ik er echt nog lang niet. Maar eerst maar eens die 2,5. Ik kan mezelf ook een straf opleggen: eet ik meer dan sonja zegt moet ik die avond shredden. Ja das een goeie, want daar heb ik natuurlijk echt geen zin in En een goede morgen allemaal haha
Kaboutertje... Hier ook aangekomen. Na dit weekend stappen hoor, durfde niet eens te wegn komt woensdag wel hahaha Enne. Ik en lopen dat werkt niet samen, zeker niet met de kids, en anders moet ik weer oppas regelen enz dus nee, ik hou het bij de sportschool... Sorry Peace : is er zo weer af bij jou joh zet hem op meis....!!!!! Agnes : wat een leuke auto zeg, dáár ga je gewoon nog jaren plezier van hebben.. Veel veilige km'ers toegewenst .. . Hoe gaat het met de andere meiden.. Mamavanjuul: nog steeds gewoon zelf aan het doen??? Hier een leuk weekend dus achter de rug, manlief was gister nadat hij eindelijk bij z'n positieven kwam poeslief, dus heb m'n kans schoon gezien hem eens heerlijk in de wrijven dat ik zo veel voor hem over heb, dat ik het toch wel op prijs zou stellen als hij me op een romantische manier dit jaar nog ten huwelijk zou vragen Hahahaha Dus wie weet... Net Jeffrey met opa en (oma)Anneke naar peuterspeelzaal gebracht, ze hadden deze maanden het thema familie, en volgende week hebben ze een nieuw thema dus alle opa's en oma's mochten mee. Dus mijn vader en z'n vriendin zijn gekomen Jeffrey was helemaal door de dolle.. Echt leuk Hij kwam z'n bedoel uit met : mama vandaag is het opa oma dag op school toch??? Verder is het belastinggeld gestort dus wij zijn weer blij hahaha Volgende week zaterdag hebben we een dag duinrell en s'avonds een bbq van m'n oom en tante En die week erop gaan we een weekend toeren in Lelystad met hotel overnachting erbij dus heerlijk wat ontspannende momenten in het verschiet... Ga nu verder met m'n huisje en moet nog ff naar de bank.. Fijne dag iedereen Xxx
Ja hoor 1e dag "shredden" zit erop! Ik vond het goed te doen, heb wel nu al spierpijn haha! Ben van plan vanaaf ook hard te lopen. Met eten gaat het ook goed, heb m'n motivatie weer helemaal terug! Ohja en de schade van de vele etentjes, roseetjes en lekkernijen: 1,2 kilo. Die gaat er mooi weer af deze week!!
Ik voel ook mijn kuiten. Maar ik wil mijn buik voelen! Vanochtend zei ik dat ik het niet meer deed, maar mss morgen toch maar weer wel. Ik weet niet, ligt er ook aan hoe laat ik wakker ben. Deze week nogal erg drukke week, kijk wel hoe mijn pet staat. Wil gewoon een strakkere buik! Maar of dat mogelijk is na mijn ks
Oh jullie zijn weer lekker op dreef! Hier gaat het helemaal niet! Kan me zelf niet meer motiveren en heb het veel te gezellig haha! Heb er gewoon echt geen zin meer in...maar tevreden ben ik ook niet Komt ook een beetje omdat mijn man wel tevreden is en het veel gezellig vind zo. Nu "gewoon" tevreden met mezelf worden. Ik pas maat 38...wat wil ik nou nog meer? Ben nog wel aan het sporten. Maar moet mezelf wel streng toe spreken om 's avonds niet te gaan snaaien! Ook op mijn avondeten letten en dan moet het goed komen .
Mamavanjuul dan is het toch goed.. Genoeg is genoeg, ik zou ook wel 65 Willen wegen maar weet ook dat mijn lichaam dat niet haalt... Kaboutertje: ook hier gaat alles hangen hoor, maar ik ben nooit straks geweest, dus na 2 zwangerschappen zal dat ook nooit meer komen vrees ik.. Hier zo sporten stond gisteravond op de weegschaal 78,2 ;( dus ff sporten en zien terug te komen op die 77,2 of liever nog de 74,9 hihihi.. Ga nu naar psz fietsen en vanmiddag maar naar het buitenzwembad hier op het dorp.. Xx
zo blij als ik was... ik kom nu alleen maar aan. Gisteren lichamelijk onwijs veel bezig geweest en weeg nu weer 0,7 kg zwaarder. Niet leuk! Vandaag weer 12 kn fietsen hopelijk schiet dat een beetje op, want anders zullen we toch andere maatregelen moeten nemen haha. ( geen tussendoortjes meer wat mag van sonja. Als dat me lukt)