-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Vanochtend 70.6. Nog niet onder de 70 gedoken, maar ik heb dan ook een heel slecht weekend gehad, qua eten en drinken dan ;) :D.

2. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Hoi allemaal, ben er weer hoor!
    @weegschaal 73.6 dat motiveert weer lekker! Duimen jullie mee dati k onder die 74 blijf nu?

@opa het is gewoon heel verdrietig.. hij zit steeds te huilen, en dan moet m'n oma ook huilen natuurlijk, pfff... vandaag ga ik hem naar t ziekenhuis brengen hij krijgt nieuw bloed, dan knapt hij hopelijk een beetje op al is t maar tijdelijk

Succes allemaal, ik ga even bijlezen! xxx

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Luciaatje oneerlijk he! :(

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb mezelf afgelopen weekend een beetje laten gaan... En dan was ik nog niet eens echt goed begonnen met lijnen. ;) Gelukkig eet ik (afgezien van gesnaai 's avonds, héél slecht natuurlijk) over het algemeen toch al wel gezonder en ietsje minder dan een paar weken geleden.

En ondanks dat ik vandaag ongesteld ben geworden (en ik op het eind van m'n cyclus volgens mij meestal ietsje aan kom), ben ik vergeleken met vorige week toch 250 gram afgevallen. Niet wereldschokkend, maar ja: kleine beetjes helpen ook.

Toch proberen komende week een beter resultaat te boeken! Dit mooie weer helpt wel om het hele bikiki-idee wat concreter te maken. Ik moet er nu nog even niet aan denken om in bikini rond te moeten lopen. Hopelijk is er voor onze zomervakantie genoeg af om dat wel met een beetje plezier te durven.

Hou je misschien meer vocht vast met dit warme weer?

Dames, héél veel sterkte vandaag met gezond eten en wie met dit weer ook nog gaat sporten krijgt van mij 'douze points'!

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Chantico, knap hoor je positieve instelling!

Ik weet niet. Daarnet weer 12 km gefietst, nog weinig gegeten. ( mag mijn appel nog van de lunch)

Hopelijk is er morgen dan echt toch wat af!

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mijn menu so far:
    Ontbijt:
    1 boterham met kaas, 1 boterham met kipfilet, glas cranberrysap en beker thee
    Lunch:
    2 boterhammen met garnalen knoflook salade (op mayobasis ;))

Tussendoor
    2 kersen
    Flink wat cherrytomaatjes
    3 kopjes koffie met koffiemelk
    2 glazen water

Zometeen nog een glas water en een bakje kersen.

Vanavond BBQ, ik ga dan salade en vlees eten en proberen van het brood/smeersels af te blijven. En o ja, maar 1 koud biertje.

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik heb al een week niet gesport, nog teveel last van mijn blessure :(.

8. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    @Meijke ik heb al 2 weken niet gesport :p
    Ik probeer mezelf op te peppen dat ik door nu te werken als huishoudelijke hulp daar ook calorieën mee verbrand :p mijn 'blessure' is volgens mij wel over

9. Chantico

Wat voor sport doen jullie allemaal? Hoe vaak en hoe lang?

10. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    @Chantica het is de bedoeling dat ik 3x per week hardloop..... :p en tussendoor veel fiets/ gewoon wandel

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik probeer elke dag een km of 5 te wandelen en soms ga ik fietsen dat is dan 12 km

12. Chantico

:D Het is de bedoeling dat ik mezelf drie keer per week op het roeiapparaat zet (Goeie formulering Luciaatje :D)

Bedoelen jullie met fietsen gewoon op normaal tempo, of echt wat harder fietsen dat je hartslag omhoog gaat?

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee dat kan ik helaas niet met mijn gezondheid. Ik fiets gewoon van a naar b.

Merk het nu ook weer de laatste week is pet. Toch nog 2x geshred ( waar ik pijn mijn benen van heb haha), maar dat is geen goeie combi. Dus ik hou het bij wandelen en fietsen en zwemmen. net als een oud wijffie ;)

14. Chantico

#2614 Chantico, 18 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2013
    Ik heb echt een slechte conditie en géén doorzettingsvermogen als het op sporten aankomt... "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden", dat kan ik echt niet. Na drie halve buikspieroefeningen vind ik het wel welletjes... Ben er niet trots op. En ieder excuus om niet te hoeven sporten grijp ik vol enthousiasme aan... Liever lui dan moe, vrees ik ;)

Pfff, ga een paar glazen water drinken, misschien leidt dat wat af van de lekkere trek die ik begin te krijgen.

Houden jullie het goed vol vandaag?

15. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ja redelijk. Alleen vandaag was erg emotioneel in het ziekenhuis met opa, en ik ben juist een emo niet-eter ipv een emo-eter, dus dan moet ik mezelf er toe zetten om toch wat te eten. Heb ook PDS en m'n darmen spelen erg op bij stress enzo.

Maar toch gegeten :
    Ontbijt: Magere yoghurt met cruesli
    Lunch: 2 bruine boterhammen met kipfilet
    Avond: Macaroni gemaatk door mijn moeder, weet niet wat er precies doorheen zat... iig mager rundergehakt.

Tussendoor: 2 biscuitjes en een waterijsje

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Chantico en als je nu gewoon eens vaker de benenwagen of fiets neemt ipv de auto?

Ik merk wel dat dat bij mij werkt ook voor conditie, maar ook dat ik toch wat meer beweeg zonder pijn te krijgen.

Ga ik buikspieroefeningen doen, krijg ik pijn idem met hardlopen enz enz enz

Lekkere trek, ik ken het, maar probeer zoveel mogelijk met mijn handen bezig te zijn 's avonds. Dus lekker sjaals breien haha.

Ik heb vandaag teveel op: plakje leverworst, dropje en mijn middagtussendoortje is een waterijsje geworden.

17. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    @kaboutertje ja dat is toch ook goed bewegen! Ik doe dat ook vaak hoor. Mijn vader is pas 9 kilo afgevallen met iets minder eten en veel wandelen en fietsen, dus hard sporten hoeft er echt nietvoor :) Er zijn toch verschillende soorten cnoditie, want toen ik nog aan wedstrijdzwemmen deed, kon ik ook écht niet hardlopen , is toch weer iets anders dat je dan moet trainen!

18. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Goedenavond dames..

Meijke: balen zeg dat het sporten niet lukt nu.. Misschien idd wat meer in de huishouding doen? Of proberen te zwemmen?

Chantigo : ik sport 3 x per week min 1 max 3 uur in de sportschool dmv groepslessen en fitness en zwemmen..

Verder fiets ik veel buiten en wandel ik veel met de jongens..

Misschien ook iets voor jou? Want in groepslessen kan je niet meer terug, dus doe je automatisch mee, en je leert er ook mensen kennen waardoor je gezellig samen gaat trainen..

Kaboutertje: balen dat die shred niet erbij gaat. En ook weer wat zwaarder. Ik ook, dus mogelijk het warme weer???

Luciaatje: sterkte meis, zal wel een rot periode blijven voor jullie.

Wel proberen te blijven eten he..
    Weet hoe het is, na mijn moeders overlijden at ik ook heel slecht..

Hier een goede dag gehad, niets gesmokkeld wel een paar likjes van Jeffrey z'n ijsje maar was een waterwijste dus zie ik niet als smokkelen..

Morgen ochtend m'n weeg dag.

Dus ben benieuwd, morgen ook weer sporten ben vanmorgen ook geweest en was wel lekker..dus morgen weer knallen
    En smiddags weer met Jeffrey naar zwemles..

Ga nu van m'n schatje genieten want die is thuis vanavond..

Xxx

19. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Klote zooi, vanmorgen was het 78,2##%#*@

Terwijl ik gisteravond even stiekem ging en toen was het ook 78,2 hoe kan dat dan???? Heb niet het gevoel dat ik vocht vasthou, maar heb wel heel last van m'n hooikoorts en gesnotter, dus misschien een kilo snot? Hihihi

Zit nu ff in dubio of ik weer ga sporten, heb mega spierpijn van gister en totaal geen energie door de hitte en hooikoorts.

Ook heeft manlief aan Jeffrey beloofd dat hij nadat hij bij de masseur is geweest terug komt naar huis, dus de Xco die om 9 uur begint kan ik al niet meer halen..

Pffff dan toch maar liever 20/25 graden met veel zo'n dan 30/35 met die klemmende warmte...

Net m'n ontbijtje op 2 beschuit 1 appelstroop 1 woudhoning..

Fijne dag iedereen..

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mss helpt het je a;s ik zeg ook wer angekomen te zijn :( Na 12 km fietsen....

Deel Deze Pagina