Niet bij de pakken neer zitten meiden, kop op! Ik heb altijd het idee dat die dagelijkse schommelingen veel meer te maken hebben met m'n darminhoud dan met m'n vetvoorraad. Sommig eten verteert denk ik langzamer of is zo zout dat je er ook meer vocht bij vasthoudt en dan zie je dus dat gewicht op de weegschaal, terwijl het echt geen vetrolletjes zijn.
Sla! Daar kom ik van aan. Dan is de weegschaal de volgende ochtend echt minder lief. Maar het zou zo leuk zijn als de weegschaal nu ook eens wat lager aan geeft. Ik zit al weken hierop.
Huh, aankomen van sla? Echt door de sla zelf, of door de dressing / tomaatjes / ... waar je de sla mee 'aankleedt'?
Ik kleed sla alleen aan met groente. Doe er nooit dressing over Dus sla, komkommer en tomaat meer niet. En ja dat scheel t echt 0,5 tot 1 kg
Nee sorry ik MOET echt elke dag op de weegschaal staan. Liefst nog 's ochtends en 's avonds. Maar dat doe ik maar heel soms in de hoop dat ik 's avonds net zoveel weeg als 's ochtends
Da's wel jammer Kaboutertje, dat je van sla zoveel aan komt. Eet je zo verantwoord, en krijg je geeneens een beloning op de weegschaal... Hoop voor je dat die sla-onsjes er wel makkelijk weer af gaan!
Hier ook een stomme weegschaal, 74.0 . Ik heb wel het gevoel dati k wat vocht vasthoud, hoop dat het ddaardoor komt. Kaboutertje wat raar joh van sla! Had je niet zwaar geluncht ofzo? kan t me haast nie voorstellen!
Menu so far: Ontbijt 2 boterhammen met appelstroop, glas cranberriesap, beker thee Lunch Boterham met kipfilet, boterham met kaas Tussendoor 10 cherrytomaatjes 2 cappuccino 2 bekers thee Vanavond volkoren pasta met asperges, ham en vetarme roomsaus. 0% vette sinaasappelyoghurt na.
Menu so far: Ontbijt: 1 volkorencracker met kipfilet, en 1 met 20+ smeerkaas Lunch: 2 bruine boterhammen met kipfilet, 200 ml halfvolle melk Avondeten gaat worden: Andijvie met 150 gr aardappels en iets van mager rundergehakt of een tartaartje, moet ik nog ff halen Na: 150 gr magere yoghurt Tussendoor: tot nu toe niks, vanmiddag misschien iets van fruit , biscuitje, en vanavond cracker mager beleg. En natuurlijk VEEL WATER met deze hitte. Moest vanochtend werken (thuiszorg) bij een oud vrouwtje in een flat die je bijna een sauna kon noemen zou ik daar extra kcals mee hebben verbrand met dat gezweet?
Vreemd kaboutertje, sla bevat net 10 kcal per 1/2 kilo... Misschien dat het idd op je spijsvertering werkt en dat je door de sla de rest minder goed verteerd en dat je dan dus alles vasthoud die dag.. Want van sla zelf kom je echt geen kilo aan meis... Luciaatje.. Hebben we door dit ontzettende warme weer niet allemaal dat we vocht vasthouden zonder dit te merken denk dat dat een automatische reactie van het lichaam is met dit weer om niet uit te drogen.. Hier vandaag jeffrey weer gezwommen ging iets minder, meneer wilde absoluut niet luisteren.. Pff hopelijk ligt dat ook ech aan de warmte word helemaal gek van hem. Ben niet meer wezen sporten maar wel naar het dorp geweest enz dus heb m'n kcal wel verbrand. Ik wil wel eens checken hoeveel kcal ik nu eigenlijk eet met Sonja, waar kan ik dat het beste doen???? Ga nu eten maken, moet officieel bieten stamppot maken, maar vind het daar ECHT veel te warm voor, dus maak een lekkere salade met komkommer, tomaat en een naturel dressing.. Jamie.... Xxx en zet hem op meiden we kunnen het
Laten we hopen dat wanneer het weer afkoelt we opeens allemaal extra hard afvallen, omdat het inderdaad vocht bleek te zijn deze dagen
Inderdaad chantigo ... Hier net een ijsje gezondigd, kon het gewoon niet laten..pfffff Nu naar bed, heb net beneden nog gestoft en gedweild, en morgen ff boven een dweil erdoorheen halen.. Verder wil ik gaan sporten en m'n boodschappen alvast doen en naar de bekken fysio. Daarna als ik nog tijd heb, ff 2/3 nieuwe kleur rijke shirts halen, want heb allemaal saaie kleding in m'n kast hangen, of het id al 30 jaar oud .. Ga me deze week gewoon niet meer wegen tot woensdag. Hopen dat ik dan weer een kilo kwijt ben, en me weer meer kan motiveren..ll Fijne avond nog ik ga naar m'n bedje toe Xxx
Heerlijk gesnoept vanavond: lekker soepstengels en rijstwafels. En een lik pindakaas en chocopasta. Ik val toch niets meer af e ( oja een een bakje heerlijk zomers fruit) en heb er de balen van. Bah bah bah JH veel plezier morgen met winkelen!
Ik blijf maar doorsnoepen, want er was weer 0,3 af. Ik snap hem niet hoor. Sinds gisteravond toch weer wat oefeningen doen, maar zonder gehups en gespring. Nu doe ik 20 min been- en buikspieroefeningen. Dat wil ik 's ochtends en 's avonds gaan doen. Ik doe elke oefening 50x Get Sexy & Fit: Oefeningen voor de benen!! (basis) - YouTube Get Sexy & Fit: Buik Oefeningen - YouTube Dus hopelijk ben ik strak over een week of 3. Oja en weer 7 km gefietsts vanochtend.
Jeeej dames, wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!! Ik lees zo nu en dan wat stukjes mee en ben sinds twee weken zelf ook voor het eerst van mijn leven een klein beetje aan het lijnen.. Ik kwam 2 weken geleden terug van vakantie en dacht ach laat ik mezelf eens wegen... ik dacht altijd dat ik zo rond de 72 kilo woog en met mijn lengte van 1.78 vond ik dat prima... heb nooit op mijn eten of drinken gelet... goed is goed Maar toen... pats boem beng.. arggg grom de weegschaal gaf aan dan ik 77.2 kilo woog... nou voor de beelddenkers.. ik eraf...en er weer op.. dit tien keer en toen dacht ok vanaf morgen wordt alles anders... Ik ben anti dieet (crash) en probeer dus gewoon te letten op vanalles. Inmiddels ben ik twee weken verder en met grote schommelingen woog ik gisteravond...75.5 dat gaat dus wel de goeie kant op maar niet snel genoeg hahaa... volgende week wordt ook weer een drama... dinsdag etentje woensdag bedrijfs bbq vrijdag etentje.. pfft ja zo wordt ik natuurlijk nooit slank.... Dus wie er tips en tricks heeft!!!!! Oh ja heb me ook aangemeld bij WW ik mag 29 punten op een dag.. dat is echt niet veel hoor... !!!! ik kom dus af en toe mee spieken hier als het mag, (en anders ook) En wie weet kunnen jullie zelfs mij een beetje motiveren!!!
Zo vanochtend 7km gefietst en nu net weer 10 km. Dan mag er toch echt wel wat af zijn he morgen! + 2x 50 van mijn linkje. Het MOET! Dwazie dat is toch al mooi 1 kg per week. dat is heel netjes!
Hoi meiden, ik ga me ook aanmelden bij WW. Ben altijd zo rond de 62 kilo geweest. Mijn lengte is 1,60. Tot ik stopte met roken toen woog ik 74, ik ben nu 72,5. Maar wil er toch een kilo of 9 af hebben. Wie doet hier ook WW en ga je naar een meeting of doe je het online? Heb net online ff mn punten uitgerekend. Dat zouden er 26 mogen zijn.
Welkom beautivul en dwazie ik doe Sonja bakker dus kan je niet helpen met tips over ww.. Goed bezig kaboutertje.. Gewoon doorzetten.. Dan moet het goed komen.. Hier vandaag tot nu toe een goede dag gehad, vanmorgen mezelf naar de sportschool geschopt, 20 min op interval gerent op de loopband en daarna 10 min op de roeier gezeten, en nog wat spier training gedaan. Verder hier in huis weer opgeruimd wasjes gedaan, m'n boodschappen voor volgende week alvast dus met deze hitte genoeg verbrand lijkt mij. Gister avond was echt een drama, het begon met chocolade pap van Mona, daarna een hertogh verwen momentje en ook nog een 3/4 zak tortilla chips. Echt baal zo als stekker... Maar goed vandaag gaat het nog goed dus vroeg naar bed zodat ik niet in de verleiding kan komen.. Hoe gaat het bij de andere dames van ons lijstje???