Oh klopte het niet Marnat ? Sorry! Tegelijk gepost zie ik. Lekker bezig allemaal. Gisteren op een verjaardag geen taart genomen. Wel twee sneetjes stokbrood met lekkere ham en een klein schaaltje chippies. Normaal zou ik veel meer hebben genomen, dus toch trots .
Is dat zo ik ben trots ! Ja klopte wel maar ik had er een 4 staan in plaats de 8. Ik ben niet zo goed in rekenen. Ik zit in de twijfel mode s wel of niet trainen vandaag !! Ga zo nog wel weg , dan loop je ook he! Of anders vanavond nog wat doen? Erg als je het nog leuk begint te vinden hih.
@Marnat & Meijke : thnx voor de lijst! Inderdaad -14 kilo nu! hihi, had ik januari nooit gedacht dat het me zou gaan lukken die 10 en nu gewoon al 14 YEAH!!! Lekker gevoel geeft dat he als je dingen af kan slaan, zeker op een verjaardag! Marnat, als je ook al gaat wandelen zou ik vanavond kijken of je nog zin/fut hebt om te sporten. Anders morgen weer een dag
Peace@ Gefeliciteerd met dit mooie resultaat super . Je hebt ook gelijk anders word het wel erg veel eerst sporten en dan wandelen pff . Als de puf er is kan ik het altijd nog doen idd. Of meer om het eten denken in het weekend . De appel al gehad en drie afbakbroodjes . En twee koffie + twee glas water .
Marnat, als het op echt sporten aan komt (dus intensief), dan probeer ik dat om de dag te doen, niet twee dagen achter elkaar. Dat om te voorkomen dat ik in een overenthousiaste bui m'n lichaam te zwaar belast en daarna misschien een paar dagen moet bijkomen. Dan liever om de dag sporten en verder gewoon lekker bewegen alle dagen.
Haha, ik zit mezelf dus al een halve avond in te houden om niet te gaan sporten. Gister gedaan en morgen weer tijd. Vanavond mag ik dus niet Wie had dat een paar maanden geleden kunnen denken, dat ik dit ooit zou voelen
Hoi dames ff een snelle zwaai van vanuit zeewolde. Ontzettend niet op de lijn gelet. Varkenshaas met champignonsaus en frietjes en als toetje sorbetijs... Maar ja we gaan eigenlijk nooit op deze manier een weekend weg duz mag Eigenlijk ben ik nu idd 77 kilo maar wacht ff tot woensdag nu tot ik me weer gewogen heb hihihi.. Morgen lekker toeren in lelystad en morgen avond rond 5 uur weer terug naar moerdijk. Fijn weekemd Xx En goed bezig des
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~21,3/ huidig ~ 78,6 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 14,0 / huidig ~ 69,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 7,5/ huidig ~ 64,5 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 2,2/ huidig ~ 69,1 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 66 / afgevallen ~0.8 / huidig ~72.2 Manyana /start ~ 72/ streef ~ 60 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~70,9
Chantico@ Ik weet niet hoe zwaar je bent , je staat niet op de lijst. Want door de kilo s kan je lijf maar zo veel aan in begin. Omdat je nooit gesport hebt . Ik heb ook nooit zo veel gesport , maar wel fietsen en kinect sport . Tennis enz. Ik voel nog niet dat ik het op deze wijze niet aan kan . Voel me er goed bij dus ik ga het elke dag door de week doen. En weekends tandje lager . Meis je moet doen wat jij denkt goed is en alleen jij kan het aan. Ik voel dat niet he , al knap als je zo sport en er wat voor doet. Peace@ Nee niet meer gesport ! Laat thuis we hebben na de motors gekeken op de snel weg . Die van de tt terug kwamen geweldig om te zien. Drie uur stil gestaan , we wouden in het bos wandelen maar bos was zo nat baha . was niet leuk meer . Vandaag zien we wel of het veel wandelen word . Meijke@ Zie nu in eens dat jij ook lekker gaat .
@marnat: lijkt me idd gaaf om te zien die motoren! Hier is het heerlijk weer vandaag! Hopelijk bij jullie ook, zodat jullie lekker kunnen wandelen!
Hier is het droog hoe warm weet ik nog niet. Heb het wel warm , net work out van tien minuten gedaan. Manlief vond het goed van mij wel vreemd om het te zien , niet gewent he. Zoek morgen wel weer 1 die wat intensiever is. Ga zo eerst panga vis eten zou gister maar was zo laat geworden. Zal me benieuwen of we het lusten .
Helaas vis is geen succes niet lekker . Moet je van houden, zijn meer vis soorten om uit te proberen.