Hoi dames, Wat een gezelligheid hier!! Voor de dames wat afgevallen zijn; Super!! dikke pluim. Het feestje wat gezellig, ik was niet dronken of aangeschoten gelukkig maar wel te veel gedronken kwa calorieen. Nu ga ik dus even 2 weken niet op de weegschaal haha anders schrik ik me en ben ik bang dat het demotiveerd. Marnat; jullie tijd komt ook nog wel. Het heeft tijd nodig. Bij ons gaat het nu goed maar volgend jaar denk ik een stuk slechter. In het autospuiten is ook niet veel werk, iedere maand gaan zeker 8 bedrijven failliet, hij heeft nu een baan maar kan zo afgelopen zijn heeft een jaarcontract. En vanaf volgend jaar ben ik klaar met school maar zal wel geen werk kunnen vinden, is voor helpende en ze vragen meer na verzorgende. Maar goed we zijn wel, nu sparen voor het geval dat we dadelijk helemaal niks meer hebben. Tot snel lieve dames!! Zet hem op.
Vanochtend tijdens een fietstocht een stukje appeltaart gedeeld met mijn dochter . Anderhalf uur gefietst dus dat kan vast geen kwaad. Verder net een Festini perenijsje op. Mochten jullie ook van ijsjes houden met warm weer, raket en perenijsjes hebben de minste calorieen (50) en vind ik erg lekker.
Safari jus toch Manyana ? Ach, als het gezellig is moet dat kunnen! Dan inderdaad ff niet wegen. En volgens mij als je verder oplet zit een keertje borrelen niet gelijk op de heupen.
Manyana@ Zo slecht hebben we het niet , het is meer dat het erg lang geleden is dat manlief zo lang www moest trekken . Al van af november , vandaag is ie wel aan het werk kleine klus. Gister na uren voor me zelf gekeken maar helemaal niks extra . Gister erg veel gelopen over rommelmarkten , hoe veel geen idee we merkten het wel in de benen . Vandaag weer actieve sport doen en zo eerst werken . Zoeken ze in de thuiszorg geen helpende ? kun je altijd proberen toch?
Hè dames we zijn weer terug van weg geweest.. Was echt super maar onwijs gezondigd i. De vorm van : varkenshaas met friet en salade.. En een ijsje na. Kibbeling in Urk gegeten enz enz.. Vanmorgen gewogen en zat op 77,0 dus echt super goed dacht echt dat ik nu weer op 80 terug zat ofzo.. Ga nu lunchen met de jongens en daarna kom ik uitgebreid reageren..
Zo daar ben ik weer.. Vanaf hier val ik weer in, nou het weekend was dus zeer geslaagd.. Zijn zaterdag middag op de motors naar zeewolde vertrokken en daar waren we om 21:00 daar het hotel in, en nog lekker gegeten ( die varkenshaas en sorbet) Daar lekker geslapen en de volgende dag hebben we om 8 uur ontbeten, heerlijk croissants en eitje enz enz En vanuit het hotel kregen we een lunchtrommel met boterhammen eitje en drinke. En een appel mee.. Toen naar Lelystad toe om de huurmotor voor henk op te halen een Triumph trophey hij was net een klein kind die een ijsje kreeg hahaha.. Daarna zijn we begonnen aan onze rit. Eerst naar de afsluitdijk, toen richting sneek daar de polder in en zo weer Lelystad afgezakt.. Om 3 uur waren we daar weer terug en hebben we de motor weer ingeleverd en terug naar huis gevlogen.. (Letterlijk vliegen, hebben echt ff lekker d top opgezocht ) Thuis aangekomen lekker met Maikel gekroeld m'n vader was er nog niet mer Jeffrey en toen zij er waren hebben we het weekend afgesloten met spareribs en een softijsje.. En dan toch nog 77 op de weegschaal vanmorgen... Maar vandaag weer goed en gezond bezig..
Hallo mede afvallers. Hier 600 gram bijgekomen sinds het weekend. Echt balen. Vandaag streng en een uurtje fietsen. @ Marnat; In de omgeving bij ons is niks te vinden maar moet ook nog een jaartje blokken daarna zien we wel. Kan in ieder geval geen BOL meer gaan doen want dan moet ik gaan lenen en heb ik over 3 jaar een studieschuld van 10d
Mijn menu vandaag: O: 3 rijstewafels 1x kalkoenfilet 1x achterham 1x filet american Glas water en drinkyoghurt 0% vet T: lu meergranen cracker. (Van die driehoeken) L: 2 volk boterhammen 1x selderie salade 1 x kalkoenfilet R 2rijstewafels 1x witte pasta (is mijn verslaving dus op =op ) En 1x sandwich spread 1glas water T:appel/sinaasappel A : stampot andijvie met mag spekjes Glas water en 150 Gr. Mag kwark T glas crystal clear ( van de Lidl hahaha) en nog iets van 161 kcal
Manyana@ Dat is jammer , maar maak idd eerst maar af en dan zijn het zorgen voor dan. Hier al gegeten van morgen : 1 broodje smeerkaas Van middag: 2 crackers ieder een halve kaas er op. Drinken: 4 koffie, 1 thee energy drank van good is iets nieuws [ testen wij uit] en zo meteen glas water , Dat was het eerst. En natuurlijk al flink gesport behoorlijk gezweet drie soorten gedaan . Vanavond eten we : aard , bloemkool en gehaktbal. En koude melk pudding . jacenhenk@ Heerlijk gehad lees ik top hoor en ook nog eens het zelfde gewicht .
Menu: 2 boterhammen met bosvruchtenspread 10 cherrytomaatjes Kleine gevulde koek (vers van de bakker, had een collegaatje gekocht, nog warm...die kon ik ECHT niet weerstaan ) 1 boterham met 30+kaas en 1 boterham met gebraden gehakt 1 kale volkoren cracker Stamppot andijvie met wat geraspte kaas en 2 veganuggets 3 hapjes kwark van mijn dochter 1 nectarine Drinken: veel kruidenthee, een glas water, 3 cappuccino Straks nog: een schaaltje met aardbeien en kersen, een glas rode wijn
Leuk weekend gehad zo te lezen Jac! Fijn hoor en dan ook gewoon 77 kilo! Tijd om de lijst aan te passen . Marnat, sportief bezig jij! Manyana, je was er al bang voor na het weekend he? Maar wat er snel aankomt, gaat er vast ook snel weer af!
Oeh, heerlijke weekendverhalen. Genieten moet ook nog gewoon kunnen hè meiden! Ik ben blij met hoe het hier gaat. Ik eet niet meer dan ik nodig heb, maar wat ik eet is gewoon lekker en soms ook zelfs ongezond. En het resultaat mocht er deze week toch wezen: 600 gram er af sinds vorige week. Fijn, zo hou ik het hopelijk lang vol!
Meijke@ Ja goed van mij he ben erg trots ! manlief is net nog even een klein stukje mee geweest te wandelen. Dat valt tegen ik heb spier pijn in mijn rechte been hihi. We hebben besloten standaard te wandelen in het weekend. Nu lijkt het er op dat we vele kilometers kunnen fietsen in het weekend 22 graden mmm. Zondag een verjaardag en zaterdag bbg werk van manlief. Ow ik ben stout ben toch op de weegschaal geweest vandaag ben nu 71.9 Zal me best doen er niet eerder op te gaan dan vrijdag . En er meer af te krijgen natuurlijk. Buik zakt wel iets maar gaat langzaam , maar ik hou vol blijf het leuk vinden. We gaan zo op bed filmpje kijken [ altijd zo vroeg dat bevalt prima ] Uur of 10 licht uit. Knuf van een trotse marnat
Ik moet ook gewoon of ik nu wil of niet . De kilo s moeten er af , moet en wil gewoon na mijn streef gewicht . Dit idd maakt me verdrietig als ik niks doe. En nu voel ik me beter , morgen wel iets minder actief dan vandaag denk 1 van 10 minuten work out voel ik me lekker doe ik hem twee keer . Moet namelijk de hele dag werken .
Goed om te lezen dat je trots bent op jezelf Marnat!! Dat mag je zeker zijn! En iedereen hier trouwens! Goed bezig allemaal!! Jacenhenk: fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad en dat de weegschaal lief was!
Dat word een extra spiertje trainen + fietsen komt vast door je leuke weekend. Zo de hele dag werken zullen we zien wat de dag brengt , neem geen koekjes en snoepjes . En bij thuis komst sporten en even met de kat op balkon die zeurde er al om. Normaal is ie er veel vaker , maar ja het weer doet niet mee. Net wel even er op geweest plantjes water gegeven.
Hallo dames, Gisteren ben ik op kennismakingsgesprek geweest voor mijn nieuwe stage in augustus. Ik zit nu even in een dipje, ik heb al vanaf 31 mei vakantie en 21 augustus moet ik beginnen, en dan moet ik op 4 dagen 30 uur maken en die andere dag moet ik 9 uurtje naar school. Best pittig lijkt me dat, deze tijden heb ik tot nu toe nog niet gehad en ik ben zo bang dat daardoor mijn dochter mij niet meer als mama ziet, ze is als ik na school ben of stage bij mijn schoonmoeder, ik weet dat er vrouwen zijn die ook fulltime werken en geen andere keus hebben, ik weet dat het maar een jaartje is.. maar toch eerst had ik er niet zo een moeite mee maar als je al weer een tijdje thuis zit is het toch weer wennen, dadelijk noemt ze haar oma mama... Ik geniet nu maar van de tijd wat ik nog heb. Jeh: Je weegschaal zal deze week wel een stuk liever zijn, als je je elke dag weegt kan het ook zijn dat je wat meer vocht hebt op bepaalde dagen, komt helemaal goed hoor. Voor de rest; hier word het super lekker weer de hele week, bij jullie ook? Wat gaan jullie dan doen? Ik was gisteren dus gaan fietsen en heb me toch wat meegemaakt, toen ik een kwartiertje 'bezig' was klapte mijn zadel naar achteren, die zat dus helemaal los, als ik hem goed deed en weer ging zitten klapte die weer naar achteren, ik maar gewoon doorgefietst dat was niet echt prettig, 3 kwartier later kwam ik tijd aan, pijn aan de rug en knie omdat ik zo raar heb moeten fietsen, kijken hoe het vandaag gaat.
Meiden! Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg! Ben echt trots op jullie Ook een heleboel nieuwe meiden: welkom! Hier gaat het redelijk, nog steeds niet op de weegschaal gestaan en dat bevalt me prima! Krijg nog steeds complimenten, en pas nog steeds maat 38 haha! Heb echt even een tijdje rust genomen, 2 maanden nu niet aan het lijnen en 3 weken niet gesport. Heel veel last van stres gehad en behoefte om te niksen! Natuurlijk weer last van mijn rug ed. Loop nu bij de fysio en die heeft alles eens flink lis gemaakt, heerlijk! Vanaf vandaag ga ik weer lekker sporten, ga weer 2x in de week en misschien na de zomer weer uitbreiden naar 3x. Heb mezelf wel weer gemeten en alles is nog redelijk stabiel!