-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Heb net nog ff 2 kiwi's naar binnen gewerkt, is goed voor de stoelgang

En heb er nu nog een glas Spa en fruit bij gedaan is 31 kcal en 500 Gr. Watermeloen is 191 kcal

Maar heb dan nog 250 kcal over dus laat het hier maar bij anders ga ik echt proppen, en nu kan k misschien nog een handje horeca mix met m'n schatje mee eten.. Hihihi

Xx fijne avond iedereen

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ;15362033]Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9

Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~22,3/ huidig ~ 77,6

Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 ;) / afgevallen ~ 14,0 / huidig ~ 69,2

Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2

Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5

Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 8,2/ huidig ~ 63,8

MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0

Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9

Meijke / start ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 2,8/ huidig ~ 68,5

Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6

Marnat / start ~ 73/ streef ~ 66 / afgevallen ~1.4 / huidig ~71.6

Manyana /start ~ 72/ streef ~ 60 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~70,9

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Vanmorgen op een een hele mooie weegschaal die me toe lachte !
    Nu : 71.6 en 1.4 afgevallen in twee week .
    Ondanks gister gebak hebben gehad.
    Zijn een half jaar van het roken af !!
    En chips gehad klein zakje .

Weekend weer feest bbg we zullen zien .
    En zusje jarig .

Na mijn werk na de dokter bloeddruk meten als die nou ook top is dan kan het niet mooier dacht ik.
    Mis manlief helpen met huis houden wat hem niet lukt. Sporten na thuiskomst , Weekend lopen en fietsen het word mooi weer .
    Geen oefeningen dit weekend.

Fijn weekend meiden .
    trotse marnat !

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Goedzo Marnat, gaat snel nu hoor, 1,4 kilo in een week is best veel.

Vlinder welkom! Als je het nu oppakt is die 2 kilo er zo vanaf hoor en op een gegeven moment gaat het snel.

Straks kan ik me paas wegen als ik op bezoek ga bij mijn oma. Gisteren voor mijn man een chocolade taart gebakken, ik kon er goed vanaf blijven, niet eens geproefd.

Op fb zag ik een reclame voorbij komen, ja hoor weer dieet pillen, je valt er makkelijk 8n kilo vanaf, en die reacties niet te geloven. Ik ben daar zo ontzettend gevoelig voor he, kost ook nog eens 50 euro, ik heb mijn vriend mijn pinpas gegeven zodat ik niet in de verleiding kom anders koop ik het toch weer.

Dames ik schrijf straks weer moet zo mijn dochtertje in bad doen als het lukt, ze is bang geworden voor het bad want afgelopen maandag moest ze in bad en mijn schoonzusje heeft haar erin gedaan zonder te voelen of het water heet was, en was ze dus verbrand arme schat!!

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Meiden wat gaan jullie fantastisch!!!
    Marnat super hoor, gaat heerlijk hard zo!

Ik ga zelf maandag weer knallen!! Nu sta ik nog stil op 73.4 sinds een weekje, wil er echt nog wat meer af! Dit weekend wordt nog heel gezellig met BBQ en alles, maandag weer verder dan ook weer sporten!

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Marnat veel plezier van het weekend en super resultaat zeg.
    En hopen op goede uitslag bij dokter..

Manyana o hemeltje wat erg.. Snap dat je kleine meisje daar nu bang van is geworden, hopelijk weet ze snel weer dat veilig is met jou en ook leuk kan zijn.

En ben benieuwd naar je resultaat..en wat ben je goed bezig met overal vanaf te blijven,

Ik ken het van die pillen, ik val ipook vaak dan in de verleiding zo van baat het niet dan schaad het niet, maar na veel scha en schande ben ik nu toch gelukkig wijs geworden dat je het echt allemaal zelf moet doen...

Goed dat je je pin pas aan je man hebt gegeven, zo kan je idd niet in de verleiding komen het toch te kopen..

Hier verder weer een lekker menu..
    Zal het zo ff plaatsen heb n visite hihihi

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Luciaatje.. Zet hem op meis. Je kan het

8. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Mijn menu:

O: 2rijstwafels en 1cracker
    Beleg1x graskaas 1x kipfilet 1x filet american

T: glas crystal clear

L: 3 volk boterhammen 1x gras kaas 1x filet american 1x selderiesalade
    Glas water

T : kiwi stuk watermeloen

A : 200 of 300 Gr. Lasagne (zelf gemaakt). Weet namelijk niet hoe lekker hij word.
    Ben in mijn berekening voor vandaag uitgegaan van 300 hihihi zit ik altijd goed

En dan heb ik nog ong. 200 kcal over voor vandaag..

Dus nog bakje yoghurt en misschien een handje nootjes

Heb ik overigens gisteravond niet meer gedaan :)

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Watermeloen is perzik geworden hihihi

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dag dames,

zie dit topic nu pas! wat goed van iedereen dat jullie zo aan het afvallen zijn :)

ik zou me graag aansluiten hier, ik ben sinds 25 maart bezig (3maanden dus) en ben nu 19,1kg kwijt :D ik kom van de 101,5kg af en weeg nu 82,4 :D mijn doel is 73kg en wil dan kijken of ik tevreden ben met mezelf.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Manyana@ In twee week he die kilo s weg he.

Maar gaat idd vlug zo heerlijk gevoel.
    Ik heb niet getraind vandaag , waarom niet omdat het bij de dokter tegen viel.
    Moet woensdag bloed prikken op golesterol en nog een paar dingen .
    Mijn bloeddruk eerste meting: 159/100
    Tweede meting: 140/95

Niet verront rustend maar moet wel in augustus moet ik weer heen.
    Dokter denkt dat het een moment opname is , maar zekerheid te krijgen dan weer testen.
    Ik kwam van werken en fiets , daarom nu in de vakantie heen.
    Moet het thuis ook in de gaten houden.
    Hier om maar even niet sporten even de rust vinden vond ik zelf.
    Hebben geen stress of spanning snap er dan ook niks van.
    Zit wel in de familie mijn moeder heeft het ook.

Bedankt meiden gaat idd heerlijk zo.

naomi123@ Welkom en wat goed al zo veel kwijt te zijn .
    Je mag wel op de lijst je er bij zetten .
    Succes met de rest van de kilo s .
    Doe je nog wat bijzonders sporten of ???

12. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    @Marnat vervelend van de dokter!! Maar bloeddruk kan zo erg schommelen per moment he. Heb jij geen last van het 'witte jassen syndroom?' , dus dat de bloeddruk alleen bij de dokter hoog is omdat je je er zenuwachtig om maakt?
    Ik heb dat heel erg, bij mij is hij niet te meten zo hoog :p evenals hartslag is bij de dokter hoger dan als ik hardloop... ik heb heeeel erg hypochondrie en bang voor hartziekten enzo, dus als ik al zo'n bloeddrukmeter zie schiet ik al in de stress. Pffff en als je me vraagt waarom??? Haha geen idee ik snap mezelf niet altijd hoor :p

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Niet dat ik het weet , maar kon ook door fietsen komen zij ze .
    Maar we gaan het in de gaten houden of die thuis ook hoog is .

Ik was niet zenuwachtig zo ver ik weet .

Ga me er nu niet druk om maken en maak er een leuk weekend van .
    Gaan fietsen en genieten van het weer, verder niet sporten .

14. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Vervelend dat het tegenviel, maar misschien idd doordat je fietsend was gekomen..
    Hopelijk is hè thuis gewoon normaal.

Naomi : welkom, wat goed zeg zoveel kilo al kwijt in zon korte tijd. Wat voor dieet doe je?

Ik kom van bijna net zover ik woog 99,9 eind dec. Net voor de kerst begonnen en nu dus in de 77 hopelijk zit ik snel onder de 74,9 is een magisch getal voor mij....hihihi.

Luciaatje : lijkt me wel lastig dat je daar last van hebt, is het bij jou dan ook zo dat als je denkt da je iets hebt ook gelijk alle verschijnsels ervan krijgt??

Hier gaat het goed vandaag, nog steeds niet gezondigd, moet ook zeggen dat er een knop is omgegaan hier, ik hoef ook niet meer onder druk nu te lijnen, en hoeft ook niet meer mega snel te gaan, elke 100 gra, is weer iets eraf en als ik volgend jaar zomer maar onder de 70 zit vind ik het best...

Net verse lasagne gemaakt had ik nog nooit gedaan dus hoop dat het lekker smaakt hahaha..

Ga toch maar voor de 200 Gr. Want krijgen ineens nog extra visite en hebben al een neefje op bezoek hier..

Dus word ieder wat minder eten..

Fijne avond iedereen ik zal nu niet meer online komen denk ik

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik volg het leren voor je gezondheid programma :D werkt echt super goed en heel makkelijk vol te houden (voor mij in ieder geval), na deze fase gaan we nog 2 fases stabiliseren om op gewicht te blijven.

ik sport er wel 2x per week 1-1 1/5 uur bij (fitness) maar heb niet echt het idee dat dat scheelt ;)

16. A2CA

A2CA Niet meer actief

Marnat wat vervelend, komt vast allemaal wel goed.

Vandaag bij oma geweest en jawel 500 gram eraf.. Ik ben zo blij maar ik heb vandaag frieten gegeten. Zo erg ik wilde helemaal niet maar mijn schoonmoeder was helemaal alleen ik denk komt ze bij ons eten en jawel mijn vriend wilde frietjes. Rest van de dag wel eraan gehouden nu maar een paar dagen niet wegen want morgen zal ik doe 500 gram wel weer bij zijn gekomen.

Dames jullie gaan goed!! Dochter wil nog steeds niet in bad echt erg.. Ze krijst en huilt, morgen ga ik maar eens proberen om samen met haar te gaan.

Fijne avond en niet te veel snacke!! haha

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @marnat: hopelijk is het maar een moment opname geweest van je bloeddruk en is hij voortaan goed!

@manyana: wat zielig voor je dochter :( hopelijk wilt ze binnenkort wel samen met jou!

hier over een uur naar het werk, heb nachtdienst *gaap*
    morgenavond lekker bbq-en met de hele straat, heb er zin in! nog ff wat ideetjes bedenken hihi

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Manyana@ Hopelijk wil ze gauw weer in bad , idd mis kun je met haar gaan!
    Succes
    Ja komt vast wel goed maak me er ook niet druk om .

Morgen lekker genieten van het weer .

Ach meis patatje moet af en toe kunnen , ik ook gedaan vanavond met kroket .
    Nu gewoon zo min mogelijk eten verder vanavond .

Gewoon niet te vaak dan moet het geen kwaad kunnen .
    Of je neemt morgen een appel extra , los het anders op morgen .

Neem zelf nu een mandarijn en glas water .
    En nee geen snaaks , cerry tomaatje mis nog.

Iedereen een goed en gezond etend weekend .

19. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    WElkom Naomi!!

@Jacenhenk ja klopt, heel irritant! Maar sommige periodes heb ik er ook weinig last van, het wisselt een beetje .

WOW jongens ff iets ego's delen! Vanochtend paste ik een oude broek, maat 38, en die past!!!!!!! Het is een hippe rode ook nog haha :p Hij zit nog wel een beetje strak en het was waarschijnlijk een maat 38 die groot viel, maar toch!!!!!!!

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Luciaatje, wat een prestatie! Geniet van je rode broek :D

Naomie, welkom hier! Zoveel afgevallen in drie maanden, knap hoor!

Hier gaat het even niet zo lekker met afvallen. Weet niet hoe het komt, want ik eet niet teveel en snoep ook vrijwel niet, maar gewicht bleef stabiel en kruipt nu zelfs weer ietsje omhoog... Hoop maar dat het met het warme weer te maken heeft, want dit motiveert niet echt ;)

Deel Deze Pagina