-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo dames,

Eindelijk weer eens een heerlijk weekend met heerlijk weer. Normaal is manlief altijd werken. Gisteren dus frietjes gegeten en de weegschaal zei morgen + 700 gram, ik schrok me een hoedje zoveel in 1 dag.. Maargoed. We gaan er weer tegenaan met veel water fruit en gezonde dingen.
    Gaan jullie iets speciaals doen vandaag?

veel liefs en een fijn weekend

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Luciaatje : wow goed zeg, dat motiveert weer super hè!!!

Chantigo : hou vol meis, je bent zo goed bezig probeer hier steun te vinden om door te gaan...

Naomi: knap hoor en fijn dat het zo goed vol te houden is..

Manyana : ook bij jou een halve kilo eraf, goed zeg, en idd een frietje moet af en toe kunnen hoor meis..

Hier vanmorgen weer (toch weer) gewogen en gewoon 76,6 weer terug.. Dus nu geen uitjes voorlopig tot ik onder de 75 zit hahaha

Nog 1,6 kilo weer te gaan dan zit ik eindelijk op de -25 kilo...
    En dan moet ik er gewoon nog maar 5-9 kilo af.. M'n vriend vind dat veel te veel eraf, maar ik weer uit ervaring dat als je weer "normaal " gaat eten je altijd weer iets terug aan komt, dus als ik bij 70 stop weeg ik binnen een half jaar weer 74 omdat je dat gewoon niet kan vermijden als je zoveel kilo bent afgevallen..

Maar goed we zijn met z'n allen goed bezig dus moet toch goed komen met ons allemaal....

Hoe gaat het met de dames die al op gewicht zijn inmiddels??? Lezen jullie nog wel mee??

Vanmorgen naar het dorp geweest en straks mogelijk naar het zwembad, maar maikel heeft wee koorts 39 Gr. Dus moet even kijken of dat wat word.

Nou plaats zo m'n menu nog ff en dan ga ik van de zon genieten

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    O lees net het andere bericht pas balen zeg, maar kan ook vocht zijn hè....

Mijn menu:

O: volk cracker met 20+kaas en 2 rijstwafels met witte chocolade (sorry ben ongi hihihi)

T: glas water

L: 1 boterham selderiesalade 1 x mini eierkoek met boter
    Vitale meerzaden cracker met filet american

T: fruitmix

A : kop groente soep met stokbrood
    Verwenmomentje van hertogh ijs

T : geen idee nog. Heb 240 kcal over... Dus we zien wel de afgelopen dagen had ik nergens geen zin meer in dus mogelijk word het niets meer..

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ziet er goed uit jac, ja iedere dag wegen is eigenlijk niks, je schommelt zo af en toe en de ene maaltijd valt zwaarder als de ander.

Heeft je kindje nog steeds koorts? Kunnen ook de kiesjes of tandjes zijn he.. Hoop dat het gauw weg trekt en jullie alsnog kunnen gaan

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier wel aanwezig helaas voor ons geen bbq manlief heeft de hele dag al een loop neus , loopt er gewoon uit .
    hij heeft al een spray gehaald die helpt nog niet .
    We hebben zo iets gaan niet want dat praat niet echt leuk .
    We hebben brood gehad ik slaatje er op en cerry tomaten mmmm

We hebben ondanks de loop neus een heerlijk stuk gefietst door de polder
    Prachtig gewoon met de ooievaars in de lucht en in het veld.
    We hebben 8 gezien ongeveer + een jongie op een nest .
    En jonge eendjes die overstaken .
    Met ander woorden we hebben genoten en de eerste 25 kilometer weer gehad. hopelijk het volgend weekend weer en dan nog meer kilometers .
    We gaan samen straks de smurfen kijken en maken er een leuke avond van.

Verder hou ik het gezond op een stukje chocolade na van middag had ik even zin in.
    Mandarijn al gehad brood .
    drinken: paar glazen water en creytal claer en twee koffie .

6. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!

Bij mij gaat het nu iets minder, gisteren pannenkoeken gegeten, vanavond hebben we van de bbq gegeten en morgen hebben we feestje en begrijp dat het dan ook weer bbq word... niet echt heel gezond weekend dus!!

Maar vanaf maandag weer serieus aan de gang, ook weer lekker stuk lopen met het mooie weer en voorraad aan fruit in huis halen.

Fijne avond allemaal! :)

7. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Hey meiden!

Hier een blije Peace, vanmorgen 68,8. Totaalstand -14,4 :)
    Net wel lekker gebbq-ed en morgen weer! Maar we moeten natuurlijk wel een beetje genieten van dit heerlijke weertje! :)

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Peace@ Topper meis goed bezig en idd geniet van het weer .

Ik ga de smurfen kijken kom tussen door wel lezen.

Vlinder@ Of je eet wat fruit meer morgen , of wandelen!

9. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Thnx Marnat! Hihi leuk de smurfen.
    Ik lig languit op de bank met m'n studieboeken naast me, maar heb weinig fut!

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Peace wat onwijs goed zeg!!,!!!

Vlinder: moet af en toe kunnen hè, als het maar niet 7 dagen per week is hihihi

Marnat : vervelend van je man, ik had het vorige week toevallig.. Erg vervelend idd

Hier ook weer gezondigd.... Vanmiddag een ijsje en nu ook nog een ijsje voor me neus

Rot ongi.....

Maar goed hopelijk valt de schade mee.
    Nog wezen zwemmen vandaag
    En morgen gaan we zwemmen in bosbadhoeve ...

11. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    O das minder peace..

Hier trots op mezelf, terwijl ik het net schreef over dat ik weer een ijsje voor m'n neus had staan dacht ik: nee JAC niet doen, en ik heb hem net dus terug gezet..

Best een klein IK BEN TROTS OP MEZELF MOMENTJE,!!!!

Zo ga nu een bakje fruit maken en dan naar m'n bedje toe...

Fijne avond nog iedereen

12. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Supergoed van je JAC! Daar mag je zeker heel trots op zijn!
    Ik heb vanmiddag ook geen ijsje op toen m'n vriend en dochter een heerlijk ijsje hadden!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat zijn jullie goed bezig! Stukken fietsen, ijsjes laten staan, -14,4 kilo, knap knap knap!!!

Ik moet de moed inderdaad niet laten zakken en me hier door jullie laten inspireren en aanmoedigen om ook weer goed de onsjes en pondjes te laten verdwijnen.

Vanmiddag straatfeest, ga m'n best doen om de ongezonde hapjes zo veel mogelijk te laten staan.

Fijne dag allemaal!

14. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Thanks dames..

Jij ook super goed bezig dus peace..

Chantigo, je moet je idd niet ontmoedigen maar juist aanmoedigen, een keer zondigen is niet erg als je daarna maar vol goede moed weer ertegenaan gaat.. Zet hem op je kan het echt, wij steunen je en zijn er voor je moeilijke momenten ....

Hier om 4:30 manlief naar de truck gebracht wilde eerst m'n bedje terug opzoeken maar toch besloten m'n boeltje maar te gaan doen nu de kids nog plat liggen, dus ff hier posten en dan alles stoffen, wasje zit er nu in, vaatwasser aangezet en dan weer ik het nog niet..

Word weer een mooie dag, iedereen succes vandaag en go girls

Willen we een mooi lijf : JA DAT WILLEN WE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo dat was genoeg peptalk op de vroege morgen hihihi
    Kom later m'n menu ff neerzetten, is echt nog veel te vroeg om over eten na te denken..

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Nou ja toch m'n menu alvast dan heb ik het maar vast klaar hahaha

O: 2 rijstwafels met kipfilet en 1 cracker met 20+ kaas
    2 glazen water

T : 1kiwi stuk watermeloen

L : 2 volk. Boterhammen 1x filet american 1 x vruchtenhagel
    Glas water glas yoghurt drink

T: kiwi en perzik

À : 200 Gr. Broccoli, 100gr aardappels
    Gourmetfilet (is vis met broccoli te koop bij Lidl 200 Gr.bevat 240 kcal)
    150 Gr. Mag yoghurt
    Glas water

T: nectarine
    Glas light sap

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Erg gezellig geweest gister bij mijn zusje.
    Hamburger gehad twee , daar in tegen geen hapjes en taart .
    Had het te druk met mijn neefje en nichtje heerlijk genoten.

Vandaag: haf broodje
    Drinken: twee koffie

warm eten : Aard, witte bonen tomatensaus en bbq worstjes .

En flink sporten vanmiddag .

Idd we willen een strak lijf en op gewicht zijn toch meiden!!!

Kom op we kunnen het met elkaar!!!!

17. A2CA

A2CA Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Wat zijn jullie goed bezig zeg! Hier totaal niet, heb gister echt te veel gegeten ook mede door verdriet maar dat is nu helemaal de wereld uit, had iets verkeerd opgevat. Een grote coupe ijs heb ik gegeten. Afgesproken met mijn vriend om vandaag te wegen en dan een maand niet meer omdat ik altijd op de onsjes let en dat is niet goed zegt die. Dus dames zet hem op!! Sommige zijn echt goed bezig.

18. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hey dame's.

Ik zou graag weer met jullie mee willen kletsen,als jullie dat goed vinden.
    Merk dat ik met dit mooie weer heel veel moeite met goed/gezond eten heb.
    Na een aantal keren barbequen,wat biertjes erbij en lekkere hapjes in het weekend (de ongezonde) zag ik vanochtend dat ik weer terug in de 66 kilo zit :$
    Dus gauw op de rem en weer streng doen.
    En dat gaat natuurlijk het beste om met jullie mee te kletsen.
    Vanochtend iig alweer zumba gedaan en een aantal buikoefeningen (dankzij de link die iemand van jullie hier heeft geplaatst)
    Voor de rest ziet mijn menu er tot nu toe zo uit (twijfel nog een beetje met het avond eten)

Ontbijt:
    - koffie met halfvolle koffiemelk
    - judorange
    - bakje halfvolle vanille joghurt

Lunch:
    - 4 sneetjes meergranenbrood met runderrookvlees

Avond:
    - koude pasta salade
    ( 400 gram pasta "dat wordt misschein minder", komkommer,ui,paprika en magere dressing)

Tussendoor:
    - appel
    - 2 cracottes met smeerkaas 20+
    - en heeeell veeeel water

19. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Natuurlijk Agnes, of je nu al op gewicht bent of dan je - 10 kilo of -1 ons moet hier is iedereen welkom

Balen dat je toch weer in de 66 kilo zit.. Zet hè, op meid

Mamyana goed voornemen, ben benieuwd over een maand, ik wil ook steeds proberen maar 1 x per week, denk dat ik hem ook maar eens in de kast ga zetten of onder het bed dan zie ik hem niet misschien werkt dat ook beter.

Want op de momenten dat ik ineens veel ben afgevallen. Ben ik blij, maar dan denk ik ook.. Ooooh mag wel een keer wat extra zondigen... FOUT!!!!

Marnat goed bezig meis... Echt knap dat je overal vanaf hebt kunnen blijven...

Hier: vanmorgen naar het dorp gefietst (3 km retourtje) had vorige week leuke slippers gezien maar vond ze erg prijzig €45 maar ik wou ze nu toch gaan kopen omdat ik geen andere leuke tegen kom en straks zijn ze weg en heb ik helemaal geen slippers..

Wat denk je is het natuurlijk MAANDAG en alles dicht tot 13:00 dus dat word vanmiddag weer fietsen hahaha..

Net om 11 uur bedacht ik dat ik m'n tussendoortje nog moest nemen dus gelijk ff naar binnen gewerkt.

En nu zo de lunch op tafel.. Wel makkelijk zit ik nog zo vol dat ik ook niet in de verleiding kom om bij een boterham met pasta te nemen hihihihi

Verder een rustig dagje geplant was om 4:30 natuurlijk er al uit, dus misschien als de oudste het toelaat vanmiddag ff een dutje op de bank doen als de jongste slaapt...

Nou ik ga weer verder

Xx fijne dag iedereen

20. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ik kom me ook melden voor mn vKantie woog ik 64,5 nu weer 68 stomme vak kilos

Sie moeten er nu dus weer af

Menu vandaag

O 1 bh met boter en smeerkaas ligt
    T niks
    L 2 bh boter kaas en augurk
    T bakje kersen
    D pasta ( denk ik)
    T hangop van magere yoghurt zonder suiker en met aardbeien

Deel Deze Pagina