Jac: dat is balen moet je dadelijk nog eens in die warmte terug fietsen, hopelijk hebben ze ze nog want leuke slippers vliegen echt snel weg hoor.. Ik heb me net dus voor het laatst gewogen en mijn klomp is gebarsten!! Ik heb gisteren dus gegeten als een varken, broodje zalm roomkaas, een grote ijscoupe frieten.. en ben gewoon 1,4 kilo afgevallen!! terwijl vrijdag had ik 1 boterham en klein frietje gegeten (n voor de rest niks was druk aan het poetsen ) en was ik 700 gram bijgekomen. Volgens mij is de weegschaal kapot ik snel er geen donder van, maarja ik weeg me nu een tijdje niet als het me tenminste gaat lukken haha Voor iedereen een hele fijne dag en avond en ik kom morgen weer even bijkletsen
jacenhenk@ Wat was jij vroeg zeg pff. Nog kunnen slapen vanmiddag? deze warmte heerlijk weer vandaag. Ja goed he , maar dat wil ook wel als je niet bij de hapjes zit met de kinderen , neefje gaf ik te drinken in de schaduw , ja en als je dan later even weer bij de groep komt en de schaaltjes leeg . Savonds thuis nog komkommer gehad met 1 chips zakje . Vanmiddag: twee cracker met kaas ieder cracker een stukje kaas. Drinken glas water en twee glazen crystal claer . Vanmiddag flink gesport bij thuiskomst eerst huishouden en toen drie keer een workout gedaan zweten , maar goed! Gister niks gedaan dus ja dan moet er vandaag wat extra. Later me gewassen en heerlijk boek gelezen in de zon op balkon samen met de kat. Nu even op de pc denk zo wel even te liggen . Mijn ongi maakt me moe en trekt wat pff. Leuk not want heb je meteen weer z"n buik van. Na stoppen met roken is het een zootje wat mijn cyclus betreft . Agnes@ Welkom terug en succes . toekomstigemam@ Welkom ik doe de oefeningen op youtube buikspier oefeningen , verder wandelen en fietsen . Hier verder terug staan links om te doen. Manyana@ Je manlief heeft gelijk dat het niet goed is iedere dag op de weeg schaal te gaan . 1 keer in de week op vrijdag bv of nog langer wachten. Hou vol meiden
Toekomstige mam welkom terug. En succes weer Manyana : kan vocht zijn wat je toen vast hield. En die rare schommelingen juist op het moment dat je gezondigd heb, dat heb ik ook. Alsof je lichaam het ook echt nodig heeft om af en toe eens flink fout te eten... Marnat : ja een beetje kunnen liggen, slapen ging helaas niet echt dus word vroeg naar bed er is toch geen gtst meer.. Enne. Slippers waren uitverkocht pfffff echt zoooo balen had ik ze nou vrijdag maar wel gekocht. Nu bij de van haren ongeveer dezelfde gekocht maar ja die zullen wel niet zo lekker zitte als deze zaten.. Maar ja we doen het er maar mee.. Verder : net mega gezondigd met een cornetto en dan ook gelijk die hele grote van 360 kcal... Schaam me zo, maar de oudste zat maar aan m'n hoofd te zeuren dat hij een ijsje wou en voor ik er erg in had zat ik er ook 1 te likken , dus ga ff m'n menu aanpassen. K slinger ff de oven aan en dan gooi ik er een portie frietjes in, en ik doe geen majo maar alleen ketchup. Want heb echt GEEN zin om te koken met deze hitte.... Sorry dames niet echt heel motiverend ivm vanmorgen maar ben ff de puf kwijt Morgen nieuwe kansen... Xx
hey meiden, Ik hoor weer een hoo p goede verhalen voorbijkomen D Jacenhenk een cornetto, lekker joh!!! Wel van genieten als je dan toch zondigt en niet schuldig voelen joh! Morgen weer lekker verder. Bij mij gaat t vandaag wel , ik heb vanochtend gewerkt, en anderhalf uur wezen wandelen vanmiddag met opa in rolstoel! BEst nog zwaar zo'n rolstoel duwen in een park met steeds bruggetjes/ holletjes op en af gelijk een goede workout dus hahaha! Straks eet ik sla met gekookte aard en een tartaartje dus ook lekker mager. xxx succes iedereen
JA DAT WILLEN WE!!!!! *grouphug* Welkom nieuwe meiden! Hier laten de kinderen me sporten vanavond. Ben denk ik al 10x de trap op en af geweest omdat de één of de ander riep. Het is ook zo warm op die slaapkamers... En nu... een groot glas water!
hier vanavond samen met vriend lief en zoontje een uur wezen wandelen hardlopen vond ik nu niet kunnen.
Goedemorgen allemaal, Jacenhenk: Wat balen van je slippers zeg. Hopelijk gaan deze straks ook nog lekker zitten. Je hebt wel een goede work-out gehad zo Hopelijk heb je vanochtend beter kunnen slapen. Toekomstigemam: Balen he van die kilo's. Zijn komen daar altijd wel makkelijk aan maar af Ik heb mijn zumba en buikoefeningen maar weer opgepakt. En jij? Manyana: Vreemd is dat altijd he. Maar ja het is eraf moet je maar denken Marnat: Zo jij bent gisteren sportief bezig geweest zeg. Beging je het nu ook te merken aan je buik en conditie? Luciaatje: Dat word dus vaker wandelen met je opa,zal hij ook leuk vinden Chantigo: Heb je nog wat rust gekregen gister avond. Of bleef je maar traplopen?
Sportief weer meiden trap lopen door derden die zeuren tja ook een idee van afvallen Of opa blij maken en zelf er wat af lopen ook goed toch? Agnes@ Ja sportief he als je mooi wil worden moet je er wat voor over hebben. Nee merk nog niks wat strakheid betreft [ heb nu een ongi buik] dus dat gevoel van strak is even weer weg. Conditie merkte ik zo ie zo al door we niet meer roken kunnen we veel meer . Zo meiden nieuwe dag op na een goede gezonde motiverende dag . Geen vreet buien en tranen kom op jullie willen en kunnen het!! Ik moet de hele dag werken als ik thuis kom ga ik sporten kleintje . Manlief is weer thuis dus ik hoef geen huishouden thuis te doen. Morgen vroeg mag ik bloed prikken , vanavond na tien uur mag ik niks meer eten , hier de ogen maar op tijd dicht.
Nou gelukkig ben nu alweer uit de 66. Vanochtend 65.2. Hopelijk zit ik weer snel op het gewicht wat ik voor het laatst op het lijstje had ingevuld. En zak weer verder zodat ik het weer kan gaan invullen. Gisteren toch een ander menu gehad uiteindelijk. Ipv salade is het een broodje gezond met soep geworden,en 1 waterijsje en choco ijsje extra (wel kleine ) kwam ik uiteindelijk in de 1500 calorieen uit. Vandaag dus maar wel de salade. O: - judorange - koffie met halfvolle koffiemelk - 2 sneetjes brood met runderrookvlees L: - 4 cracottes met smeerkaas 20+ en komkommer A: - salade met pasta,ui,paprika,komkommer en magere sla dressing Als tussendoortjes mag ik eventueel nog een appel,2 mariakoekjes,ijsje. Dan kom ik uit op 1449 calorieen. Verder zo weer zwemmen met de kleine man en straks de buikoefeningen weer doen.
Hè dames kom later op jullie reageren maar gister 2 visjes gekocht voor Jeffrey en nu dus al dood... Heb maar gezegd dat ze nog slapen en dn ga ik straks maar nieuwe halen... Tot later
Marnat, had je al gezien dat je in een ander topic genoemd wordt? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/451596-jouw-lid-de-dag-waarom.html Reactie #15
Ik doe aan hardlopen maaret dit weer geen puf voor. O 1 bh smeerkaas en boter magere melk T roomboterkoekje en kersen L krentenbol T aardbeien en een eierkoek D spaghetti T weet nog niet
Ja zag het net en ook al geregeerd. Hier beetje gesport , even later bloeddruk gemeten die was hoog ! Maar klopte niet deden het verkeerd, moet aan de binnen kant manlief deed boven op. We schrokken er van , maar nu was ie beter , vanavond nog even weer meten. Ik ga wel door met sporten maar ga het minderen . Verder warme dag . Eten. 1 broodje half, kaas in de middag 3 broodjes kaas+ koekje. Drinken: 3 koffie twee water 1 spa 1 rivela 1 melk. Vanavond warm eten: sla platte aardappels en bbq worstje . Mis nog vla en fruit , manlief heeft wokkels mee genomen voor mij . af en toe mag je wel wat chips zegt ie . jacenhenk@ Wat sneu heb je al nieuwe ?
Hallo dames het gaat hier goed zo te zien. Vandaag gewandeld 2 uur en 3 kwartier gefietst maar nu voel me niet zo lekker door die warmte, zometeen eten we balkenbrij op dat pakje van 500 gram zitten meer dan 1000 kcal, en zal zo wel op zijn. Op een zacht broodje met uitjes maarja had geen puf meer om te koken. En al nieuwe gehaald Jac? Toekomstigemam: Nee het is veel te warm, kan je beter savonds rond een uur of 10 gaan want nu zijn hardlopers doodlopers. Marnat: Geniet van je chips vanavond of morgen. Ik kan geen zout eten ben ik meteen zwaarder ( en ik heb zo graag!) Fijna avond allemaal en tot snel
Hoi dames, het is iets later geworden dan straks hahaha.. Zijn spontaan wezen zwemmen dus vandaar. Marnat wat leuk dat je in een ander topic werd genoemd, waar ging dag over?? En geniet van de chips..en wat lief van je man dat hij je zo probeert te steunen.. En hij heeft ook gelijk. Manyana eet smakelijk, en moet een keer kunnen. Ti's idd veel te warm om te koken Toekomstige mam: lekker menuutje... En idd hardlopen pfff moet er sowieso al niet aan denken laat staan met dit weer hahaha Hier : slippers gevonden bij de van haren, zullen wel niet zo lekker zitten als die andere maar ze lijken erop dus ja dan is het goed toch hahaha.. Verder heel netjes gegeten heb net 1085 kcal op vandaag en dan ook nog een lekker solero ijsje.. Zag dat die maar 90 kcal waren ... Is niet echt slim dat ik dat nu weet hahaha want die zijn zooooooo lekker Verder dus wezen zwemmen en nog bij de bekken therapeut geweest al bleek ik eigenlijk donderdag pas een afspraak te hebben maar er was toevallig net een afmelding geweest dus had mazzel.. Morgen drukke dag eerst naar de dokter en daarna een gesprek bij het uwv.. En daarna nog naar m'n therapie voor rouw verwerking. Dus echt super druk. Donderdag ga ik met Jeffrey en m'n achterbuurvrouw en haar kleindochter naar Monkey Town in Breda. En misschien smiddags weer naar het zwembad. Plaats zo ff m'n menu van vandaag Fijne avond iedereen
O: mag yoghurt met 3 el flakes 2glazen water T : perzik Glas water L: 2 volkomen boterhammen 1x filet american 1x sandwichspread en 1 rijstwafel met jam T: solero exotic ijsje.. Glas multivitamine À: broccoli quiche van Sonja (360 kcal) Bakje mag yoghurt T: glas crystal clear En verder weet ik nog niet of er nog iets bij gaat komen.. Moet morgen wegen ( al bijna 2 dagen niet gedaan hihihih) dus wil ff oppassen hahaha Ben wel heel benieuwd of ik nu weer terug in de 76 zit
Misschieb een lekkere limonade voor jullie?muntblaadjes mrt citroensap in de blender water erbij en dan door een zeef voor de stukjes blaadjes en dan met lekker veel ijsklontjes drinken heb ik vandaag gedronken.hmmmm lekker Zit nu beneden alleen heb trek maar pak niks straks wel even kijke of ik nog batterijen voor mn weegschaal heb
Goed gedaan toekomstige mam.. En heb geen blender meer anders had het me wel heel lekker geleken.. Hier : 76,7 dus ik zit er weer terug op!!!!!! Joehoe Zat eerst te denken net dat het wel heel langzaam ging bij me, maar daarna ging ik rekenen en ben 1 juni na een break van een maand in mei weer begonnen met een gewicht van 79,9 dus betekend toch dat ik in 1 maand en 10 dagen alweer 3 kilo af ben gevallen toch niet slecht dus.. Motiveert wel weer zeker als je ziet wat ik de laatste weken gezondigd heb!!!! En volgende week is manlief 2 weken thuis dus zal me benieuwen hoe het dan gaat. Nou ga nu m'n wasje ophangen en daarna ff naar de dokter voor verwijzing kno en daarna dus naar uwv en m'n therapie dus kom vanavond pas m'n menu neerzetten moet nog ff puzzelen.. Ontbijt zal 3 rijstwafels zijn met jam, kipfilet en kaas (20+) Groetjes
Nou meiden de chips moet nog even langer wachten . En idd manlief is lief en steunt me erg goed . Bloedprikken Grrr mag morgen weer kom ik daar hebben ze vakantie ! Had assistent ook wel mogen zeggen, nu heb ik mazel ben morgen vroeg vrij . Maar moet wel weer op nieuw nuchter zijn , morgen . Ben aan het af vallen dat scheelt maar leuk is anders wat. Ben mooi vroeg waker zo , ga vanmiddag wel even liggen , nu lukt het toch niet meer . Jac@ Dat topic gaat om iemand in het zonnetje zetten . Zij vond mij sterk ondanks wat we allemaal mee gemaakt en maken . Lees meer in mijn statistieken , staat wel een topic waar door je het meer begrijpt. Door ik nuchter moest zijn zit ik nu aan mijn eerste kop koffie. Zo maar even een cracker, en vanmiddag Brinta . Ga ook niet sporten neem maar even rust . Ga vandaag mijn kleren na kijken beter in de kast doen , verder de was draaien . Manlief had gister al de ramen deels gedaan, gaat het rubber stuk . bij ation even kijken of ze een nieuwe hebben. Baal nu even gaat straks wel over ik vermaak me hier in huis wel . Maar ga er niet meer om eten .