Hallo allemaal, Gelukkig hier weer afgevallen en zit inmiddels alweer in de 64 kilo. Nu proberen de rest van de week niet meer te wegen Net nog de buikoefeningen gedaan (beging langzaam resultaat te zien,dus dat motiveert wel ) en ook meteen weer 20 min zumba erachteraan gedaan. Zet vanavond mijn menu hier neer. Zit tot nu toe op 1200 cal. terwijl ik al ontbijt,lunch en avond eten heb ingevuld. Toekomstigemam: Snap ik dat je met dit weer het niet zoekt om te rennen. Marnat: balen van je bloeddruk,was die s'avonds wel weer wat beter? Manyana: Was je eten wel lekker? Een keertje moet kunnen toch. Jacenhenk: Klinkt als drukke dagen. Heb je nog een nieuwe visje kunnen halen?
Ik ben in januari begonnen en woog toen 78. Het liefst zou ik 60 willen wegen. Dus zou nu nog ong. 4a5 kilo moeten afvallen. En jij??
Agnes@ 64 is ook mooi toch / hoe lang ben je ? Ik ben 1,67 mag dus 67 wegen , voor ik begon woog ik 73 en nu twee week bezig + deze week ben 1,4 afgevallen weeg nu 71,6 Wil na de 66 kilo . De lijst is hier ergens sta je er niet bij ? ja toch ?
Ja is idd ook een mooi gewicht,maar zou het fijn vinden om wat speling te hebben. Ik ben 1.63 en mag max. 66.5 wegen,anders overgewicht. Sta ook op de lijst maar heb het een tijdje niet meer ingevuld.woog op het laagst 63,9 maar ben daarna dus steeds een beetje aangekomen. Dus jij ook ong nog 5 kilo. Jij gaat best lekker volgens mij.
Ok agnes doe je best dan nog maar even he hihi. Ik idd ook nog 5 kilo en ga idd erg lekker , door ongi voelt het even niet zo [ wat de buik betreft] Maar gaat mooi zo vrijdag zullen we zien wat de weeg weer aan geeft . Eten : cracker in de middag De brinta. Drinken twee koffie en zo rivela Mis verder nog een mandarijn. Vanavond eten we vissticks aard en mexico melange . Kan ver anderen als manlief dit niet wil .
Ik ben aangekomen en sta ff stil. Niet motiverend . Vanochtend 70.2. Op zijn laagst is het anderhalve week geleden 68.5 geweest. Vandaag weer vol goede moed, hoop dat het weer gaat dalen.
Meijke@ Knuffie geef niet op en en zeker er niet meer door gaan eten , Hou vol!! Denk om je zelf meis. WAT WILLEN WE ALLEMAAL ?? SLANK EN EEN STRAKKE BUIK !! Dip dag mag maar niet te lang treuren want we kunnen het met elkaar .
Geen tjd om op iedereen te reageren Dus alleen mn menu O krentenbol met boter en magere melk T eierkoek met aardbeien L krentenbol T fruit D aardappels boontjes en cordon blue T weet nog niet
Meijke kom op je kan het... Marnat klinkt goed.. Enne zal eens kijken, had ondertussen al wel begrepen dat er problemen zijn/waren maar ja ben niet zo dat ik gelijk alles wil/moet weten snap je.. Agnes je gaat weer goed meis Hier nog niets gezondigd, ben nu ff thuis had om 11 uur het gesprek bij uwv ipv 1 uur.. En zo moet ik dan weer weg. Gesprek bij uwv ging super goed, voorlopig blijf ik 100% afgekeurd dus kan ik m'n dingen gewoon blijven doen zoals ik ze altijd deed Dus dat is in elk geval fijn hoef ik nog niet te werken. Moet nu in dec terug komen en dan gaan we reïntegratie bespreken..
Mijn menu : O: 3 rijstwafels 1x 20+Kaas, 1x kipfilet 1x jam 2glazen water T : water L: 3 volk boterhammen 1x filet american 1x selderiesalade 1x ossenworst. 2glazen water en 1 glas yoghurt drink T: sultana 3 pack À: 200gr bloemkool 100 Gr. Aardappels 3 vissticks Bakje mag. yoghurt T: appel en stuk watermeloen
O ja nog 2 nieuwe vissen gekregen hoor en deze doen het gewoon nog. Zat waarschijnlijk bij hun een ziekte want ze vertelde me dat ze gisterochtend 10 dode vissen in die bak had liggen Dus nu 2 nieuwe uit een andere bak
Meijke: komt goed hoor die kilo's het beste is als je je een paar weken niet weegt en dan niet zondigen maar ja dat kunnen wij vrouwen natuurlijk niet. Agnes; Wauw wat goed, woog ik die 64 maar, ik heb de moed opgegeven. Jacenhenk: Leuk dat je nieuwe vissen hebt gekregen kun je je zoontje ook weer blij maken. Voor de verderest gaat het hier echt PIEP het vrouwelijk geslachtsdeel. Ik fiets me elke dag te pletter en wandel ook nog veel en ik ben gvd weer bijgekomen. Nu op dit moment ben ik zo levensmoe ( alles zit een beetje tegen verveel me manlief is werken niemand in de buurt, niet echt veel geld om echt de dure dingen mee te doen, kras in mijn nieuwe auto ) dat ik alles eet wat los en vast zit, ik zit r niet meer mee, ik voel me echt niet op mijn best ik heb 3 muesli repen gegeten 2 uitsmijters een krentenbol, meloen, pruim, mandarijn en ik ben nog lang niet klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry voor mijn niet vriendelijke reactie
Meiden de menutjes zien er goed uit. Tussen door eet ik hele,maal niet . ik hou het bij ochtend brood of iets en tussen de middag . En mijn glazen drinken , oja heb wel de mandarijn gehad . jacenhenk@ Je mag me alles vragen behalve mijn pin Je hoeft ook niet mijn verhaal te lezen , maar dit topic hoeft niet vol gepropt worden met mijn elende . Wij zijn al erg bekend bij velen hier op het forum dat ik verwijs de meeste na mijn profiel. Maar vragen mag je me altijd hoor . Fijn dat er weer visjes zijn . Zo net even gelegen nu pc tijd en verder niks meer , ja de was van de lijn halen , en mis nog vouwen. En koken natuurlijk. Manyana@ Ook voor jouw een knuf kom op niet op geven . Neem rust en pak het morgen weer rustig op .
Marnat: heb een beetje rondgekeken, maar kom er niet echt achter van hoe en wat.. Wel dat je geen kindjes kan krijgen, klopt dat? Als je er verder wat over kwijt wil horen we het wel. Ti's geen verplichting natuurlijk, maar ti's hier ook om je hart te luchten, tenminste zo zie ik het wel, want als je niet lekker in je vel zit heeft dat vaak ook resultaat op de eetgedrag. Hier een goede dag alleen veel te weinig gegeten. Ben weer m'n tussendoortjes vergeten waardoor ik nu net op de 1000kcal zit. Maar ga nu naar bed. Morgen maar Monkey Town in Breda en tegen de avond m'n schat ophalen op de zaak want die heeft vanaf morgen avond VAKANTIE 2 weken.. Zal wel ff wennen worden als ik hem 2 weken rond me heen heb hahaha. Meestal moeten we de 1ste week aan elkaar wennen, en begin 2 e week gaat dat dan goed en eind van de 2 e week ben ik blij dat hij de week erop weer heel de week weg is hahaha En à,s hij dan weer weg is mis ik hem heeeeeeeel hard hihihihi Welterusten iedereen en tot morgen ochtend dan plaats ik ff m'n menu en gaan we genieten van ons dagje
Voor jou manyana een hele dikke knuffel Laat de moet niet zakken en probeer morgen weer met een schone lei te beginnen meis... Zet hem op je kan het...
Meiden!! Ik wil even vertellen dat ik de uitslag van m'n 2 examens heb: een 6 en een 8 dus geslaagd!! Nu hard aan t blokken voor mijn laatste examen, 24 juli.
O wat onwijs goed peace..... Gaan zo naar Monkey Town dus ff snel m'n menu O : 1 boterham met ossenworst Glas water, glas crystal clear T: 3 sultana koekjes L: 2 boterhammen 1x kipfilet 1x 20+kaas 2glazen water T: weet ik nog niet misschien een ijsje nu we weg gaan D: 300 Gr. Chili con Carne, manlief heeft vakantie vanavond en is daar dol op, schaaltje yoghurt T: nectarine en een appel En dan kom ik op 1100kcal dus mag eventueel nog wat erbij plakke. Als ik trek krijg
jacenhenk@ Dat klopt dat we geen kindje kunnen krijgen helaas . Meer is er ook niet hoor dat is alles wat er aan de hand is . Ze vinden me allemaal sterk verder niks bijzonders . In dat topic van mij kinderloosheid is een feit schrijf ik af en toe hoe het me vergaat . meer niet . Ik schrijf hier nu graag mee . Ik eet niet meer als ik verdriet heb , merk ik nog niet . Pff heb geen puf om te sporten gister ook al niet. Denk dan ook niet dat ik vandaag ga sporten. Ho het bij lopen vandaag , even een slechte sport week. Ze hebben bloed af genomen vanmorgen , maandag uitslag . Drinken: twee koffie en zullen nog wat glazen water bij komen en twee thee. Eten : zal brinta worden en avond eten geen idee , manlief regelt dat. peace. Goed gedaan gefeliciteerd! Jac> veel plezier vandaag .
Marnat, lijkt me ook onwijs heftig als je een kinderwens hebt en het gewoon niet kan.. Ik vind alle vrouwen die daar op hun manier mee om leren weten te gaan mega sterk.. Dus ik ben het met de andere vrouwen eens.. Hier helaas weer van het menu afgeweken. Als tussendoortje een muffin ipv sultana en tussen de middag een mini krentenbol en een mueslibol En om 2 uur kwam m'n vriendin met friet aan zetten.. Dus heb de Chili maar geschrapt en er een boterham van gemaakt en ook de yoghurt neem ik nu niet, moet het nog ff in de kcal meter verandern dan weet ik op hoeveel ik zit nu..