Hier vandaag ondanks het warme weer , wel getraind , in huis was het te doen. Na manlief de werk auto weg gebracht had heb ik getraind , toen ie thuis kwam zijn we op de fiets gegaan na het vvv kantoor om kaarten voor de borkum boot te halen. Nog even door de stad gewandeld en bekini gekeken maar niks . en echt zwaar meiden pff . Hoop dat mijn badpak of bekini zo passen. We hebben niet heel ver gefietst was erg warm . Drinken : rivela water koffie melk, sluspupie . Eten: cornflakes aard bonen en mager vlees . Mis nog fruit straks druiven of iets. Knor@ Welkom en veel succes de meiden steunen elkaar hier erg goed is mijn mening . Er staan genoeg work outs op you tube je toetst daar gewoon buikspier oefeningen in en je krijgt een hoop mogelijkheden . Doe ik ook wel , als ik wat anders wil doen . Er is een lijst daar kun je bij op als je dat wil . Hoe veel wil je mee beginnen?
@marnat: Dank je... Leuk om direct al een reactie te krijgen! Ik wil graag op de lijst. Mijn begin gewicht: 80 kg! Hoe vaak wordt de lijst hier in dit topic geplaatst?
;15443200]Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~23,5/ huidig ~ 76,4 Peace / start (7/1) ~ 83,2 / streef ~ 67, misschien naar 65 / afgevallen ~ 14,0 / huidig ~ 69,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 8,2/ huidig ~ 63,8 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 2,8/ huidig ~ 68,5 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 66 / afgevallen ~2 kilo / huidig ~70.3 Manyana /start ~ 72/ streef ~ 60 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~70,9[/
He meiden . Hoe gaat het hier met de vakantie kilo s ? Wij waren gister gezellig op borkum was heerlijk! heeeeeeel veel kilometers gelopen pff. En de ijsjes en patat en mayo gingen er heerlijk in mmmmm Vandaag weer wat gezonder wel een water ijsje denk ik . Eten: paar dropjes , cornflakes en broodje worst , en zo meteen Duitse aardappels uit pot , en toch maar beetje spinazie Appelmoes en stoofperen mmm. Twee pruimen , verder zien we wel . Drinken; Water fles koffie fles even weer vullen . Meiden met dit weer wel goed drinken he eten is minder belangrijk . Heb nog niet gesport maar wel kilometer of 4 ongeveer gelopen .
Toch maar even 1 oefening deel gedaan zweet er van pff , was een kleine en niet erg intensief , maar goed weer gedaan . Morgen word het weer heet , dus blijft het hier nog warm . Zien wel welke we dan gaan doen. Hier even de deur open frisse lucht er in , kat licht in een kamer en heeft het niet door.
Hai meiden! Hier erg weinig gedaan aan het lijnen en sporten afgelopen weken ivm lekker bbqen en examenstress. Schade 70,4. Vandaag mijn laatste examen gedaan en geslaagd dus ik ben zooooo blij!! Eindelijk weer vrije tijd! En gun ik mezelf de tijd on lekker hard te lopen. Van t weekend gaan we lekker op vakantie naar de Veluwe, lekker hardlopen in het bos. Zoveel zin in! Zeker nu ik m'n studie afgerond heb
Peace@ Gefeliciteerd meis goed gedaan. En nu maar genieten van de vrijheid en gaan voor het afvallen. Alles tegelijk wil niet , maar nu rustig op bouwen het sporten . En heel veel plezier met je vakantie en heel terug komen he? We zijn nu even zwaar meis , weet je dat komt goed . Zullen we gaan voor 69 kilo over twee week? liever eerder maar zo heeft het tijd.
Thanks Marnat!! Hihi over 2 weken 69 kilo ga ik niet redden denk ik met mijn vakantie van 2 weken. Maar daarna ga ik er helemaal voor, die laatste 5 kilo! Heb jij nu ook lekker vakantie? Ik moet nog 2 daagjes werken en dan heerlijk 2 welen vakantie!!
Peace@ Ja ik heb vakantie nu en geniet er van ook wat eten betreft . Net lekker bitterballen gehad met curry mmm. Ik geloof ook niet dat ik dat red hoor over twee week . 1 augustus na de doktersassistent voor gesprek over mijn dieet en bloeddruk , daarna ga ik er wat meer voor wat betreft eten aan passen. En de warmte blijft voorlopig , dus sporten zal ook op laag pitje staan. Ok we gaan voor over 4 week 69 kilo dat lukt eerder denk ik .
Ooowh heerlijk bitterballen! Ik pringles en rosé hihi. Lekker genieten in de tuin. Tijdens de vakantie hoeven we niet zo streng te zijn voor onszelf hoor! Over 4 weken 69 moet ons lukken! We gaan ervoor!! Fijne vakantie nog!!
Ok doen we 69 kilo moet dan idd lukken ! We gaan genieten van de vakantie met rose mmmm heb ik ook nog staan . Gister nog heerlijk bier gehad erg lang geleden maar zo lekker . Nemen zo ook een biertje mmm . Jij ook een goede en mooie vakantie !
Wat is het gezellig hier dames, heb een tijdje niks gepost omdat vriend vakantie heeft en we eigenlijk altijd wel wat aan het doen zijn. Het lijnen gaat me wat minder, althans ik probeer op me eten te letten maar heb al 4x frietjes gehad in 2 weken. Dochter niet gelukkig, daar kook ik altijd braaf voor. Verder drink ik dus geen water meer, wel koffie, rivella en ja hoor af en toe cola. Ik had de cola light gekocht omdat daar geen kcal in zitten maar ik vind hem niet lekker. Vandaag of morgen even op de weegschaal, kijken wat die zegt, als ik op gewicht ben gebleven ben ik al blij. Met dit warme weer eet ik alleen niet veel, heel raar, ( bij ons binnen is het 40 graden plat dak en woonwagen en hebben geen tuin ) dus als we binnen zitten gaat het wel maar als begin te eten raak ik over verhit. @ Marnat: gaan jullie nog iets speciaals doen in de vakantie? Wij gaan zometeen na de markt en shoppen in de stad ben benieuwd.
Manyana@ Zoals we hier al zijden niet te veel op eten leten nu we vakantie hebben , komt wel weer na de tijd. Maar 4 keer al patat dat is veel , vooral omdat ik weet dat dat de meeste kcal heeft [ geleerd bij het programma mijn lijf show] Gister was er over drinken de miste kcal was koffie 0 prosent de meeste bier 135 en chocomelk ook erg veel . Meis wel water blijven drinken combineren kan ook he! Of spa rood kan ook . Eten doen wij ook minder met dit weer , drinken is heeel belangrijk !! We gaan dagjes weg of na de stad gister er heen gelopen , in mijn oude woonplaats auto neer gezet en toen gelopen . Meis drink genoeg met deze warmte mag je wel meer drinken ! Dieet komt wel weer , maar hou het beperkt , niet te streng zijn in de vakantie . Eet bv; wel je fruit en pak brinta of cornflakes s ochten s of tussen de middag . Dat glijd wel na binnen , of neem crackers . Hier een kat die het leuk vond ons te wekken heeft het ook heet .[ hier 28 graden boven plat dak ] We zien wel wat de dag brengt , we dachten aan fietsen . Eten: Cornflakes ,cracker met kipfilet , verder aan warm eten nog geen idee , mis wel de bakjes eten uit de vriezer . Drinken veel water spa en mis jusderange en koffie .
Nu net erg veel getraind ja ik weet het het is warm . Maar met de ventilator er naast gaat het prima . En we hebben samen een stukje gefietst wel in de buurt omdat het geen stabiel weer leek. Je kunt zeggen wat je wil zo veel beweging als de afgelopen dagen hebben we nog nooit gehad. Eten word idd de beide baken uit de vriezer wat over was , de 1 bonen met aard en de ander chilli con carne . Drinken nu twee flesjes energy good en een spa , manlief zij is wel goed nu voor je die lieverd.
Vandaag weegschaal dag en ja hoor de eerste vakantie kilo is een feit! 71.1 nu , komt vast door biertje en de ijsjes en patat . Sport wel en fietsen en heeel veel lopen , toch wat er op. Mij hoor je niet , probeer wel de andere 2 kilo er niet op te krijgen , anders helpt mijn harde sporten niet he. De chips is op hier komt ook niet meer in huis! snoep kast is leeg . Alleen thee koeken en nog wat chocolade [ dat mag manlief eten] In de poten zit wel snoep maar al erg lang kom ik niet aan . Nu komen er alleen maar gezonde dingen in de kast . Zal het ons lukken geen chips meer in de kast te stopen ?
Nou ik vind het knap Marnat, dat je zo goed aan het sporten bent met deze temperaturen! Ja lastig met die chips in de kast. Hier ligt er altijd wel wat voor vriend/dochter/visite. Vandaag lekker op t gemakkie wassen en inpakken en dan morgen lekker weg! Ik zou eigenlijk moeten werken vandaag, maar kon toch nog vrij krijgen Dus geen inpakstress
Vind ik zelf ook wel , ga ook wel door met sporten , ondanks de 1.1 kilo die er op zit . Nee er komt geen chips meer hier ook niet voor visite [komt haast nooit wat hier] en komt mijn vriendin dan nog haal ik geen chips. Anders moet ik uiteindelijk het nog op eten dat moet niet. Kan wel walnoten halen die mogen we wel geloof ik. Hier draait ook de was veel in huis doe ik niet , sport doe ik wel tegen de avond vaak . Geef het niet op hoor want dan ben ik laf , wil niet het gevoel krijgen heeft toch geen nut het sporten! Ga gewoon door en pas eet gewoonte weer wat aan . We weten nog niet wat te eten vandaag aan warm zien wel . De komkommer is in huis , verder zien wel wel wat er is aan fruit in de winkel. Veel plezier op vakantie geniet er van .
Wat een rust hier ! iedereen stiekem in een hoekje chocolade en patat aan het eten Ik geef niet op zo als ik zij , vandaag wel even gesport 3 delen . In huis al weer wat koeler . Als de kilo s niet willen dan maar eerst gaan voor een strak buikje . Merk het wel na het sporten heerlijk gevoel .
Heb een foutje begaan door weer op de weeg te gaan. Had even niet door er op geweest te zijn. Manlief gaat er dan op , en gng ik ook automatisch . Ik ben de 1.1 kilo al weer kwijt , ben 70,3 Manlief 91.1 hij is lang 1,92 dus hij zit goed. Maar wil er wel wat af zij die , gaat met me mee doen .