Meijke@ Graag gedaan . Vandaag veel foutjes , heerlijk warme chocolademelk met slagroom gehad , en steek ijs mmmmmmmmmmmm Al erg lang geleden , maar ow zo lekker ! We hebben ook lekker wat koekjes gekocht en snoep mmm , maar geen chips dat konden we weer staan op zoute stengels na. Wou nog even fout doen voor dat ik een streng dieet voor geschoteld krijg donderdag van de assistent . Ga er van uit dat ie streng is . Of ik er wat eet voor donderdag geen idee . Zit nu nog vol van de aard kroketjes en aardbolletjes met sla . Straks nog wel een haring samen met mijn kat mmmm. En niet te geloven maar heb niet gesport .
He lieve meiden!! Ik moet "helaas" stoppen met lijnen!! Ik ben namelijk ZWANGER Ik blijf hier zeker meelezen en af en toe wat posten! Bedankt voor al jullie steun tijdens het afvallen!! Jullie kunnen het en zijn allemaal toppers!! Liefs Peace!!
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~23,5/ huidig ~ 76,4 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 8,2/ huidig ~ 63,8 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 0,4/ huidig ~ 70,9 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 66 / afgevallen ~2 kilo / huidig ~70.3 Manyana /start ~ 72/ streef ~ 60 / afgevallen ~ 1,1/huidig ~70,9
Voor mij werkt de lijst motiverend. Wie het ook leuk vindt, update je getallen . 2,4 erbij bij mij, nu met frisse moed opnieuw begonnen.
Peace@ Leuk meis zwanger gefeliciteerd ! geniet er van. Blijf ons idd af en toe steunen , kunnen we gebruiken . Knuiffel en denk nu om je wondertje , die is belangrijker dan wat dan ook . Meijke@ De lijst vul ik niet bij sta nog op het zelfde . Die 2.5 van jou gaat er met onze steun wel weer af. Niet al te intensieve workouts wil wel voor jouw denk ik. Om op te bouwen . TiffanyRotheWorkouts - YouTube Hier staan vele van haar , ook rustige , alleen armen enz. Ik voel me lekker bij deze. Deze is ook goed: Marloes Optimavita - YouTube Zo staan er velen meer op you tube succes weer meis je kunt het.
Marnat, in een pannenkoek zit idd niet veel maar het is vaak het lekkers wat je erop doet he.. Maar had netjes mijn light jam mee genomen dus viel wel mee Mijke goede denkwijze.. Zet hem op Peace: WAT EEN SUPER NIEUWS!!!!! Hoever ben je?? Geniet van je zwangerschap en straks kom je de zw kilo's er gewoon weer gezellig met ons Samen afwerken, ik zit hier dan nog wel vrees ik hahaha Hier vanmorgen mijn weegmoment gehad en viel alles mee 78,2!!!! En dat na 2 weken BBq en ijs friet en nog heeeeel veeeel meer ongezonde dingen.. Dus ben erg happy hiermee.. Zeker aangezien ik eerder 79,8 te zien had gekregen hahaha En ben ook vanmiddag ongi geworden dus de werkelijkheid zal nog lager zijn.. Morgen plaats ik m'n menu weer even maar was zo druk vandaag dat ik er geen tijd voor heb gehad om eerder online te komen, en gister op het veerse meer had ik geen bereik, dus kon ik niet op internet komen.. Hahaha ti's ook wel een uithoek he dat Zeeland hihihihi Iedereen een fijne avond
Meiden mag ik met jullie meedoen ? Vandaag ben ik er echt klaar mee !!! Met een gewicht van 92,4 kg ga ik beginnen met afvallen. Ik hou op met snoepen en ga sporten ... Mijn einddoel is 75 kg. Eindelijk die zwangerschapskilos en de kilos van het snoepen eraf. Zou iemand me op de lijst willen zetten ? Liefs Dorien
Thnx lieve meiden!! En uiteraaaard kom ik hier weer terug om mijn zwangerschapskilo's eraf te krijgen! Ik weet nu dat ik het kan En het is echt nog heeeeel pril, vanmorgen pas positief getest! Dus ben ook nog erg onzeker etc. Zet m op lieve dames!! X
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~23,5/ huidig ~ 76,4 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 8,2/ huidig ~ 63,8 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 0,4/ huidig ~ 70,9 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 66 / afgevallen ~2 kilo / huidig ~70.3 Manyana /start ~ 72/ streef ~ 60 / afgevallen ~ 1,1/huidig ~70,9 Ik ben verlieft huidig 92,4 afvallen ... streef 75
Ik ben verlieft@ je staat er op , maar ging wat fout zie ik. Wie weet hoe het in kleur gaat? Meis veel succes en wel kom. jacenhenk@ Ja idd wat je er op doet is vaak het meest . Peace@ Net zwanger hou moed meis , duimen mee voor een heerlijk wonder over 9 maand . Zorg er extra goed voor anders kom ik tante marnat persoonlijk langs . Hier dagje na friesland geweest na ooievaars gebied erg leuk. Veeeeel gelopen kon nog meer maar dat was wel 20 kilometer beetje veel. Zagen alleen niet veel ander vogels viel wat tegen , denk dat we meer in de lente heen moeten . Maar hier in de provincie is ook z: n deel daar gaan we weer eens fietsen , mooi natuur gebied . Daar houden we erg van. Niet gesport genoeg gelopen .
Hier niet gesport, maar wel veel bewogen. Twee uur geklust en opgeruimd en ook nog een uur getuinierd. Eten: Bth met kaas en bth met kipfilet Plakje volkoren ontbijtkoek, 1/4 banaan (delen met dochter ) 2 bth met tonijnsalade 1 koekje met chocolade erop Avondeten was op een verjaardag: Paar sneetjes Turks brood met lekkere kaasjes Bordje met bulgursalade, bietensalade en makreelsalade. 4 kleine gehaktballetjes. Salades niet heel vet, maar dat brood en die gehaktballetjes... Hopelijk genoeg bewogen vandaag .
Oo ik ben zo jaloers op je peace.... Hier komen er geen kindjes meer en heb daar vrede mee hoor maar als ik zwangere vrouwen zie of iemand hoor die net weet dat ze zwanger is dan gaat het weer heeeel hard kriebelen op mn eierstokken hahaha Marnat : fijn dat het zo leuk was.. En echte ooievaars gaaf hoor.. Mijke: goed bezig meis.. Als je zoveel beweegt met klussen is het idd niet meer nodig om te sporten hoor.. Welkom ik ben verliefd.. Succes en het gaat je lukken als je echt wil!!! Wij zullen je helpen en jij ons! Hier helaas wel gezwicht voor een ijsje.. Kon het niet laten dus ga nu maar 10 dubbel genieten... Heb vandaag het hele huis gepoetst en alle bedden verschoont. Dus Morgen word het weer mega warm dus ga in de ochtend lekker eerst 2 uur sporten en daarna denk ik dat ik lekker aan het zwembad ga zitten hier.. Vanmorgen heb ik trouwens een draagdoek consult gehad, om Maikel op m'n rug te dragen, ik kon het al wel maar deed iets niet goed en nu dus ff de perfectie geleerd echt zo blij, ga nu maar gelijk een nieuwe doek kopen hahaha.. Fijne avond iedereen en zet hem op!!!
jacenhenk@ Ja echte ooievaars die zijn ook hier in de provincie in het nieuwe polder deel . daar gaan we ook weer fietsen er zijn routes voor. Alde Feanen heet dat in friesland . Ik ga morgen in de avond sporten want als ik dat morgen ochtend doe komt het niet goed. Moet morgen voor bloeddruk heen en die stijgt dan vast als ik voortijd sport hihi. In de middag mag ik heen .
Ja ik ook ow manlief zegt nu , je kunt ook als je terug komt van bloeddruk meten sporten zit wat in. Kan ook zijn dat we gaan fietsen .
Goedemorgen Marnat wat heb je nog gedaan?? Hier vanmorgen lekker gesport dus m'n ijsje is er dubbel en dwars af Verder al 2 van m'n 3 draagdoeken verkocht waarvan 1 met 40 winst Menu so far: O: 3rijstwafels 1x jam 2x sandwichspread Tussendoortje vergeten L: 2volk crackers 1x sandwichspread 1x komkommersalade 3rijstwafels 1x jam 2x sandwichspread Sorry voor al die sandwichspread maar dat is zo heerlijk fris met dit weer en heb weinig anders in huis T: fruit A: een maaltijd salade denk ik.. Nu snel naar het zwembad toe om af te koelen... Mooie dag iedereen